arek87 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 taa, trzyma kolo 0,5 - 0,4 do jakis 4,6k obrotów a później jeszcze mniej. 6k jakies 0,25
kurpiu Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Troche odkope u mnie problem wyglda tak 2tys obr but w podloge turbo wstaje do 0.6 b w zakresie obr od 3 do 4tys turbo laduje 0.4b a od 4tys pompuje 0.6b i powoli spada od 0.4b przy jakis 6.5tys. MOzebyc wina nie domykajace sie sie wg?? ale czy od 2tys nie powinno taz przepuszczac??
mamci Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 chyba jak na AVJ jest w porządku... ja w swoim AJL co bym nie robił i jakbym nie cisnął mam tylko 0.5 a z tego co wiem powinno być 0.8 - 0.9 DV wymieniony na nowy z TT 225... przewody nowe a nadal ten sam problem.. dodam że na jałowym mam -0.7 . Na VAGu brak jakichkolwiek błędów. Lato idzie a ja zaczynam się powoli denerwować, że nie jest jak powinno. Na podmiankę N75 raczej brak szans.
Buba Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 Troche odkope u mnie problem wyglda tak 2tys obr but w podloge turbo wstaje do 0.6 b w zakresie obr od 3 do 4tys turbo laduje 0.4b a od 4tys pompuje 0.6b i powoli spada od 0.4b przy jakis 6.5tys. MOzebyc wina nie domykajace sie sie wg?? ale czy od 2tys nie powinno taz przepuszczac?? u mnie wyszlo WG nie trzymalo wogole cisnienia, po wymianie i regulacji jest 0.7 bezx softu [br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 23:32_________________________________________________bardzo latwo jest sprawdzic WG bez wyjmowania turbiny i warto to zrobic zeby miec pewnosc przed kupowaniem wszystkiego co moze okazac sie dobre
kurpiu Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 To ja mam jeszce pytanko wypiolem wezyk od WG ten co idzie od N75 i doladowanie moment i mam 1bara:D wiec WG jest oki ostatnim czasy turbina nie laduje mi wiecej niz 0.3 bara czasem laduje normlanie ale zaraz spada do 0.3. Czym to moze byc spowodowane N75 padl?? Mozna go wywalic i wstawic MBC tak zeby silnikowi nic sie nie stalo??? NIestey nie mam gdzie podjechac na kompa:(( Mozna to jakos inczej posprawdzac??
Buba Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Opublikowano 30 Marca 2010 To ja mam jeszce pytanko wypiolem wezyk od WG ten co idzie od N75 i doladowanie moment i mam 1bara:D wiec WG jest oki ostatnim czasy turbina nie laduje mi wiecej niz 0.3 bara czasem laduje normlanie ale zaraz spada do 0.3. Czym to moze byc spowodowane N75 padl?? Mozna go wywalic i wstawic MBC tak zeby silnikowi nic sie nie stalo??? NIestey nie mam gdzie podjechac na kompa:(( Mozna to jakos inczej posprawdzac?? u mnie po odpieciu WG dmuchal 1.2 bara a i tak okazalo sie ze nie trzyma cisnienia, N75 sprawdzisz tylko poprzez podmianke. Test VAG pokaze czy "cyka" ale to i tak nie jest jednoznaczne z dzialaniem w 100%. Co do MBC to nie wiem czy jest sens, jest odpowiedni temat o alternatywach dla chipa, poczytaj i wszystkiego sie dowiesz
poziek Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 To ja mam jeszce pytanko wypiolem wezyk od WG ten co idzie od N75 i doladowanie moment i mam 1bara:D wiec WG jest oki ostatnim czasy turbina nie laduje mi wiecej niz 0.3 bara czasem laduje normlanie ale zaraz spada do 0.3. Czym to moze byc spowodowane N75 padl?? Mozna go wywalic i wstawic MBC tak zeby silnikowi nic sie nie stalo??? NIestey nie mam gdzie podjechac na kompa:(( Mozna to jakos inczej posprawdzac?? Jak posprawdzasz ciśnienia i podmienisz N75 i dalej będzie tak samo to pewnie turbo pada
kurpiu Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 DV juz wylecialo jest blow off ale on trzyma cisnienie jutro porozbieram to wszystko i zobacze co jest grane. Oglnie zaczelo sie to wysztko po rozebraniu dolotu i ponownym zlozeniu. Njpierw turbo ladowalo okolo0.8 i bylo oki pozniej sie unormowalo i ladowalo jak orginal. PO jakims czasie czasem spadalo do 0.3 a teraz nie laduje wiecej niz 0.3. Zastanawia mnie jedno skor o turbo by padalo to ladowalo by 1bara przy wypietym wezyku od wg?
poziek Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 DV juz wylecialo jest blow off ale on trzyma cisnienie jutro porozbieram to wszystko i zobacze co jest grane. Oglnie zaczelo sie to wysztko po rozebraniu dolotu i ponownym zlozeniu. Njpierw turbo ladowalo okolo0.8 i bylo oki pozniej sie unormowalo i ladowalo jak orginal. PO jakims czasie czasem spadalo do 0.3 a teraz nie laduje wiecej niz 0.3. Zastanawia mnie jedno skor o turbo by padalo to ladowalo by 1bara przy wypietym wezyku od wg? ładuje permanentnie 1 bar ? czy jest peak 1 bar a potem spada ?
kurpiu Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Jak docislem to 1 bar byl przy 3.5tys mniej wiecej i caly czas roslo wiec wolalem odpuscic bo wiem jakie bywaja tego skutki uboczne. MIalem kiedys podobnie w silniku opla turbo wywalilem EBC i jka reka odjol. podpiolem wg bez posrednio do muszli i cisnienie ustawilem sobie samym WG bo byla taka mozliwosc. TEraz bylem sie przejechac i podpiolem wezyk do N75 ale odpiolem od niego wtyczke i znowu laduje 0.3 tak jakby N75 wogole nie reagowal.
moskal Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 jest blow off sory za OT , ale co założyłeś ???? forge007 czy cos innego ???
kurpiu Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Chinskiego hksa i dziala bez problemowo auto nie przygasa chodzi rowniutko a dziek masakra hehehe
moskal Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Chinskiego hksa i dziala bez problemowo auto nie przygasa chodzi rowniutko a dziek masakra hehehe lepszy niz na Tipie i stożku ???? :naughty: :naughty:[br]Dopisany: 30 Marzec 2010, 16:36_________________________________________________masz jakis filmik jak to brzmi ??? albo linka do aukcji ?? [br]Dopisany: 30 Marzec 2010, 16:37_________________________________________________pytam , bo jak mi sie przepływka wysra to bede szukał alternatywy dla psyt psyt :naughty: :naughty:
d4rk Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 u mnie wyszlo WG nie trzymalo wogole cisnienia, po wymianie i regulacji jest 0.7 bezx softu [br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 23:32_________________________________________________bardzo latwo jest sprawdzic WG bez wyjmowania turbiny i warto to zrobic zeby miec pewnosc przed kupowaniem wszystkiego co moze okazac sie dobre Buba jak można sprawdzić w łatwy sposób WG, poprzez wypięcie z N75? A co do Blow off to podobno bardzo dobrze działa firmy Properfekt ale chyba nikt go u nas nie używa, a wyczytałem to informacje na forum passata. http://www.allegro.pl/item943594487_zawor_blow_off_bov_typii_do_audi_vw_1_8t_vag.html http://www.a4-klub.pl/smf/blow_off_do_18_t_w_serii-t3545.0.html;msg1461181#msg1461181
Buba Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Opublikowano 30 Marca 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_sprawdzanie_dzialania_zaworu_wg-t107903.0.html juz pisalem w tym temacie, na aucie podpinasz sie ze strzykawka w gruszke zamiast przewodu od N75 i patrzysz czy sztanga sie cofa czy nie[br]Dopisany: 30 Marzec 2010, 22:20_________________________________________________co do blow off'a to podobno ten properfect II dziala i nic sie z silnikiem nie dzieje typu falowanie obrotow ale sam nie sprawdzalem wiec ciezko sie wypowiedziec, ktos na forum ma ale nie kojarze w tym momencie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się