Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z doładowaniem po wymianie prawie wszystkiego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Troche odkope u mnie problem wyglda tak 2tys obr but w podloge turbo wstaje do 0.6 b w zakresie obr od 3 do 4tys turbo laduje 0.4b a od 4tys pompuje 0.6b i powoli spada od 0.4b przy jakis 6.5tys. MOzebyc wina nie domykajace sie sie wg?? ale czy od 2tys nie powinno taz przepuszczac??

Opublikowano

chyba jak na AVJ jest w porządku... ja w swoim AJL co bym nie robił i jakbym nie cisnął mam tylko 0.5 a z tego co wiem powinno być 0.8 - 0.9 DV wymieniony na nowy z TT 225... przewody nowe a nadal ten sam problem.. dodam że na jałowym mam -0.7 . Na VAGu brak jakichkolwiek błędów. Lato idzie a ja zaczynam się powoli denerwować, że nie jest jak powinno. Na podmiankę N75 raczej brak szans.

Opublikowano

Troche odkope u mnie problem wyglda tak 2tys obr but w podloge turbo wstaje do 0.6 b w zakresie obr od 3 do 4tys turbo laduje 0.4b a od 4tys pompuje 0.6b i powoli spada od 0.4b przy jakis 6.5tys. MOzebyc wina nie domykajace sie sie wg?? ale czy od 2tys nie powinno taz przepuszczac??

u mnie wyszlo WG nie trzymalo wogole cisnienia, po wymianie i regulacji jest 0.7 bezx softu :evil:[br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 23:32_________________________________________________bardzo latwo jest sprawdzic WG bez wyjmowania turbiny i warto to zrobic zeby miec pewnosc przed kupowaniem wszystkiego co moze okazac sie dobre

Opublikowano

To ja mam jeszce pytanko wypiolem wezyk od WG ten co idzie od N75 i doladowanie moment i mam 1bara:D wiec WG jest oki ostatnim czasy turbina nie laduje mi wiecej niz 0.3 bara czasem laduje normlanie ale zaraz spada do 0.3. Czym to moze byc spowodowane N75 padl?? Mozna go wywalic i wstawic MBC tak zeby silnikowi nic sie nie stalo??? NIestey nie mam gdzie podjechac na kompa:(( Mozna to jakos inczej posprawdzac??

Opublikowano

To ja mam jeszce pytanko wypiolem wezyk od WG ten co idzie od N75 i doladowanie moment i mam 1bara:D wiec WG jest oki ostatnim czasy turbina nie laduje mi wiecej niz 0.3 bara czasem laduje normlanie ale zaraz spada do 0.3. Czym to moze byc spowodowane N75 padl?? Mozna go wywalic i wstawic MBC tak zeby silnikowi nic sie nie stalo??? NIestey nie mam gdzie podjechac na kompa:(( Mozna to jakos inczej posprawdzac??

u mnie po odpieciu WG dmuchal 1.2 bara a i tak okazalo sie ze nie trzyma cisnienia, N75 sprawdzisz tylko poprzez podmianke. Test VAG pokaze czy "cyka" ale to i tak nie jest jednoznaczne z dzialaniem w 100%. Co do MBC to nie wiem czy jest sens, jest odpowiedni temat o alternatywach dla chipa, poczytaj i wszystkiego sie dowiesz

Opublikowano

To ja mam jeszce pytanko wypiolem wezyk od WG ten co idzie od N75 i doladowanie moment i mam 1bara:D wiec WG jest oki ostatnim czasy turbina nie laduje mi wiecej niz 0.3 bara czasem laduje normlanie ale zaraz spada do 0.3. Czym to moze byc spowodowane N75 padl?? Mozna go wywalic i wstawic MBC tak zeby silnikowi nic sie nie stalo??? NIestey nie mam gdzie podjechac na kompa:(( Mozna to jakos inczej posprawdzac??

Jak posprawdzasz ciśnienia i podmienisz N75 i dalej będzie tak samo to pewnie turbo pada

Opublikowano

i DV :wink4:

Opublikowano

DV juz wylecialo jest blow off ale on trzyma cisnienie jutro porozbieram to wszystko i zobacze co jest grane. Oglnie zaczelo sie to wysztko po rozebraniu dolotu i ponownym zlozeniu. Njpierw turbo ladowalo okolo0.8 i bylo oki pozniej sie unormowalo i ladowalo jak orginal. PO jakims czasie czasem spadalo do 0.3 a teraz nie laduje wiecej niz 0.3.

Zastanawia mnie jedno skor o turbo by padalo to ladowalo by 1bara przy wypietym wezyku od wg?

Opublikowano

DV juz wylecialo jest blow off ale on trzyma cisnienie jutro porozbieram to wszystko i zobacze co jest grane. Oglnie zaczelo sie to wysztko po rozebraniu dolotu i ponownym zlozeniu. Njpierw turbo ladowalo okolo0.8 i bylo oki pozniej sie unormowalo i ladowalo jak orginal. PO jakims czasie czasem spadalo do 0.3 a teraz nie laduje wiecej niz 0.3.

Zastanawia mnie jedno skor o turbo by padalo to ladowalo by 1bara przy wypietym wezyku od wg?

ładuje permanentnie 1 bar ? czy jest peak 1 bar a potem spada ?

Opublikowano

Jak docislem to 1 bar byl przy 3.5tys mniej wiecej i caly czas roslo wiec wolalem odpuscic bo wiem jakie bywaja tego skutki uboczne. MIalem kiedys podobnie w silniku opla turbo wywalilem EBC i jka reka odjol. podpiolem wg bez posrednio do muszli i cisnienie ustawilem sobie samym WG bo byla taka mozliwosc. TEraz bylem sie przejechac i podpiolem wezyk do N75 ale odpiolem od niego wtyczke i znowu laduje 0.3 tak jakby N75 wogole nie reagowal.

Opublikowano

jest blow off

sory za OT , ale co założyłeś ???? forge007 czy cos innego ???

Opublikowano

Chinskiego hksa i dziala bez problemowo auto nie przygasa chodzi rowniutko a dziek masakra :) hehehe

Opublikowano

Chinskiego hksa i dziala bez problemowo auto nie przygasa chodzi rowniutko a dziek masakra :) hehehe

lepszy niz na Tipie i stożku ???? :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:[br]Dopisany: 30 Marzec 2010, 16:36_________________________________________________masz jakis filmik jak to brzmi ??? albo linka do aukcji ?? :wink4:[br]Dopisany: 30 Marzec 2010, 16:37_________________________________________________pytam , bo jak mi sie przepływka wysra to bede szukał alternatywy dla psyt psyt :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Opublikowano

u mnie wyszlo WG nie trzymalo wogole cisnienia, po wymianie i regulacji jest 0.7 bezx softu :evil:[br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 23:32_________________________________________________bardzo latwo jest sprawdzic WG bez wyjmowania turbiny i warto to zrobic zeby miec pewnosc przed kupowaniem wszystkiego co moze okazac sie dobre

Buba jak można sprawdzić w łatwy sposób WG, poprzez wypięcie z N75?

A co do Blow off to podobno bardzo dobrze działa firmy Properfekt ale chyba nikt go u nas nie używa, a wyczytałem to informacje na forum passata.

http://www.allegro.pl/item943594487_zawor_blow_off_bov_typii_do_audi_vw_1_8t_vag.html

http://www.a4-klub.pl/smf/blow_off_do_18_t_w_serii-t3545.0.html;msg1461181#msg1461181

Opublikowano

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_sprawdzanie_dzialania_zaworu_wg-t107903.0.html

juz pisalem w tym temacie, na aucie podpinasz sie ze strzykawka w gruszke zamiast przewodu od N75 i patrzysz czy sztanga sie cofa czy nie[br]Dopisany: 30 Marzec 2010, 22:20_________________________________________________co do blow off'a to podobno ten properfect II dziala i nic sie z silnikiem nie dzieje typu falowanie obrotow ale sam nie sprawdzalem wiec ciezko sie wypowiedziec, ktos na forum ma ale nie kojarze w tym momencie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...