lukaszooo Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Oj kolego masz braki w podstawowej wiedzy mechanicznej. Złota zasada dotycząca każdego silnika. Cylindry liczy się od rozrządu. Druga złota zasada glowice i kolektory dokreca się od środka do zewnątrz na przemian. W ciemno stawiam ze olej leci z egra a wygląda tak jakby leciał z pod kolektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Tak właśnie dokrecalem, ale już zwątpiłem bo dalej cieknie. Koło EGR jest sucho, cieknie awidentnie spod kolektora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Mało prawdopodobne chyba ze coś krzywe a jego jest ciężko zwihrowac, kiedyś wypalalem jeden palnikiem i nic mu nie było. Sprawdź czy nie leci z pod dekla zaworow bo tam tez często jest problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robercik123 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Dobra Pany. A co z tym syfem ktory zostal w otworacch przy silniku? Tam sie tego nie wypali przeciesz. Jak to wyczyscic? Co jesli wpadnie do srodka ten brud? Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opcje są dwie albo odkurzacz albo wsadzasz pistolet w otwór i czyścisz dmuchając powietrzem tak żeby syf wylatywal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 10 godzin temu, robercik123 napisał: Dobra Pany. A co z tym syfem ktory zostal w otworacch przy silniku? Tam sie tego nie wypali przeciesz. Jak to wyczyscic? Co jesli wpadnie do srodka ten brud? Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka U kolesia syf zablokowal zawory i trzeba bylo glowice zwalac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Równie dobrze nagar może oderwać się podczas pracy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzeziak Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Mało prawdopodobne. Więcej szkody narobisz jak zaczniesz to czyścić, i tak wyskrobiesz tylko to z brzegu a na 99% wszystkiego nie wyciągniesz odkurzaczem. Jakbym miał ryzykować zwalaniem głowicy (bo przyklepie zawór jak kolega wyżej pisał ) to w ogóle bym tego nie ruszał. Gra nie warta świeczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Koles kupił już auto z takim cudownym stanem. Zas mój dobry w ciul kolega robił to w afn i nie było problemów. Trzeba tylko zamknać zawór dobrze i dobrze wyczyscic. Sam zbieram sie z tym juz pare lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się