Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czyszczenie / Wymiana kolektora ssącego


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

to i ja się pochwalę swoją pracą :naughty:

przed

c33c9d5e2a60a47amed.jpg

w trakcie

59307053c75ef26amed.jpg

po

110434cc09fd99e1med.jpg

pod koniec, nie miałem nic innego pod ręką i z tej sadzy po wypalaniu wyczyściłem go płynem do felg :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakaś różnica była przed i po? :cool1:

wiesz co ja przy okazji zaklejałem EGRa i kombinowałem OCT, więc różnica była znaczna :decayed:

jak już pisałem tak :gwizdanie:

chociaż teraz znowu coś mi bruździ, a vag pokazuje jeb...ty G71 :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te uszczelki co podawaliście będą pasować do 1Z , czy kolektor jest ten sam, i czy jak powiem w motoryzacyjnym o co mi chodzi to mi to dadza czy trzeba mieć numery części... jutro mam dzień wolny to bym się może za to zabał :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i ja już także po zabiegu... :naughty:

ufff... gdybym wiedział co mnie tam czeka w środku to kupiłbym nowy silnik :blink::decayed:

kolektor moczony 24h w ropie... potem wypalany... potem doszedłem do wniosku że efekt jeszcze mnie nie zadowala... poszedł w ruch środek do czyszczenia kominków w piance.. to wypłukane... na koniec nie wierząc własnym oczom zobaczyłem że to jeszcze nie to więc wkurwiłem się i wlałem do środku puszkę scansolu :decayed: odczekałem pół godziny i wymyłem karcherem, susząc powietrzem pod ciśnieniem... :gwizdanie: nooo teraz można zakładać :good:

zaraz fotki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry środek to wygotowanie w kwasie np. kwasek cytrynowy tylko nie pozwólcie na wygotowanie kwasku bo to zabójcza broń :evil:

lub

kwas ortofosforowy

lub najlepszy siarkowy tylko jego nie gotować :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelkę przeczyściłem i była jak nowa.. śruby tym bardziej - te przy wkręcaniu potraktowałem jeszcze smarem grafitowym :wink4:

samo czyszczenie... no cóż.. myślałem że się wypali i będzie fajnie.. po tym jeszcze 3 godziny z tym walczyłem używając różnych metod :gwizdanie:

jest też znaczna różnica w dymieniu samochodu (po usunięciu egr'u to poprawiło się znacząco bo nie dymił już na czarno - teraz dodatkowo mniej spalin też widać nocą) ... myślę że jak rozbiorę dolot aż po samo turbo i przeczyszczę a do tego wezmę się za odmę to będzie mniejsze niż fabryczne :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śruby smarowaliście czymś czy było tylko odkręć zakręć

ja śruby przeczyściełem WD-40 i jest git :decayed:

myślałem żeby jeszcze ICka wyczyścić :mysli:

no i faktycznie nie dymi tak bardzo, bo po wycięciu kata i środkowego tłumnika sadził jak wściekły :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...