Kolkov Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 to i ja się pochwalę swoją pracą przed w trakcie po pod koniec, nie miałem nic innego pod ręką i z tej sadzy po wypalaniu wyczyściłem go płynem do felg
Kowi87 Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Opublikowano 12 Listopada 2009 I jak wrażenia po załozeniu czuc wyraznie poprawe??
Kolkov Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 jakaś różnica była przed i po? wiesz co ja przy okazji zaklejałem EGRa i kombinowałem OCT, więc różnica była znaczna jak już pisałem tak :gwizdanie: chociaż teraz znowu coś mi bruździ, a vag pokazuje jeb...ty G71
slepy Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 a te uszczelki co podawaliście będą pasować do 1Z , czy kolektor jest ten sam, i czy jak powiem w motoryzacyjnym o co mi chodzi to mi to dadza czy trzeba mieć numery części... jutro mam dzień wolny to bym się może za to zabał :gwizdanie:
spetsnaz Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Uszczelka jest ta sama, kolektor również. W sklepie wystarczy Ci numer części.
slepy Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 ok dzięki wielkie , zatem jutro na zakupy i bierzemy się za czyszczenie, tylko nie wiem czy zaślepiać EGR
SoMeS Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 no i ja już także po zabiegu... ufff... gdybym wiedział co mnie tam czeka w środku to kupiłbym nowy silnik kolektor moczony 24h w ropie... potem wypalany... potem doszedłem do wniosku że efekt jeszcze mnie nie zadowala... poszedł w ruch środek do czyszczenia kominków w piance.. to wypłukane... na koniec nie wierząc własnym oczom zobaczyłem że to jeszcze nie to więc wkurwiłem się i wlałem do środku puszkę scansolu odczekałem pół godziny i wymyłem karcherem, susząc powietrzem pod ciśnieniem... :gwizdanie: nooo teraz można zakładać zaraz fotki...
Cristoforo Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 ja od AWX kolektor moczyłem i dremerem wyczyściłem ponoć najlepszy środek to lanie własnych sików bo browarku :gwizdanie:
SoMeS Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 ja jeszcze moment i myślałem że wsadzę tam granat do środka
Cristoforo Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 dobry środek to wygotowanie w kwasie np. kwasek cytrynowy tylko nie pozwólcie na wygotowanie kwasku bo to zabójcza broń lub kwas ortofosforowy lub najlepszy siarkowy tylko jego nie gotować
SoMeS Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 ja się scansolem zatrułem chyba bo mam zawroty głowy i jakieś dziwne kłucia poniżej efekt tej j**anej męki...
SoMeS Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 jestem zdania że jak coś robić to porządnie... :gwizdanie:
slepy Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 wymieniałeś tą uszczelkę i śruby, czy zakładałeś stare?
_Solar_ Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 pany ile czasu wam to czyszczenie zajęło
Pretor Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 Ja czyściłem kolektor ssący pół roku temu i samo wyjęcie trwa chwilę, ale czyszczenie mi zajęło ze 3 godz.
_Solar_ Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 śruby smarowaliście czymś czy było tylko odkręć zakręć
SoMeS Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 uszczelkę przeczyściłem i była jak nowa.. śruby tym bardziej - te przy wkręcaniu potraktowałem jeszcze smarem grafitowym samo czyszczenie... no cóż.. myślałem że się wypali i będzie fajnie.. po tym jeszcze 3 godziny z tym walczyłem używając różnych metod :gwizdanie: jest też znaczna różnica w dymieniu samochodu (po usunięciu egr'u to poprawiło się znacząco bo nie dymił już na czarno - teraz dodatkowo mniej spalin też widać nocą) ... myślę że jak rozbiorę dolot aż po samo turbo i przeczyszczę a do tego wezmę się za odmę to będzie mniejsze niż fabryczne
Kolkov Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 śruby smarowaliście czymś czy było tylko odkręć zakręć ja śruby przeczyściełem WD-40 i jest git myślałem żeby jeszcze ICka wyczyścić no i faktycznie nie dymi tak bardzo, bo po wycięciu kata i środkowego tłumnika sadził jak wściekły
aju Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 koks to by był jak by ktoś shamował auto przed czyszczeniem i po...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się