aju Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Witam Chciał bym się dowiedzieć czy coś specjalnego muszę robić w moim ajm-ie w czasie wyjazdu w góry i temp poniżej -20*C? Czy zalewać jakieś specjalne płyny do zbiornika? Czy na coś uważać? Mam klekota 290gd mercedesa i on poniżej 20 to już na kopciucha ale samostart zapala :gwizdanie: ale może to przez "ropę" którą go poję.
Grzesiek234 Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Witaj Jak silnik i akumulator ok to lej dobre paliwo i pali na dotyk, możesz profilaktycznie sprawdzić świece żarowe przed wyjazdem. pozdrawiam
Daimos Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Zalej dobrym paliwkiem, możesz profilaktycznie zapodać dodatek STP, a podstawa to sprawne świeczki i oczywiście dobra kondycja silnika
darkopolo Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Ja czasami bywam w delegacji na Północy Norwegi,tutaj już w październiku temp potrafi spaść poniżej -25st.C.Moja A6-tka paliła w takich warunkach na dotyk,silnik 3.0TDI 2007.Auto zostało raz w nocy na dworzu,też żadnego problemu.Tankuje tylko BP Ultimate,lub Shell V-Power.
krzysiek23 Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 moj klekot w warunkach norweskich pali na dotyk juz 3 jego zima bedzie i nigdy nie bylo problemu,zadnych dodatkow nie stosowalem...a temp.potrafi tu spasc...auto na dworzu
endriuu Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Witam Chciał bym się dowiedzieć czy coś specjalnego muszę robić w moim ajm-ie w czasie wyjazdu w góry i temp poniżej -20*C? Czy zalewać jakieś specjalne płyny do zbiornika? Czy na coś uważać? Mam klekota 290gd mercedesa i on poniżej 20 to już na kopciucha ale samostart zapala :gwizdanie: ale może to przez "ropę" którą go poję. Wymień płyn w ukł chlodzenia. no chyba ze wymieniales niedawno.
rookie Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 możesz zalać mu Skydd'a taki dodatek do ON szwedzki
Musashi Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 wazny jest stan ukladu swiec zarowych oraz dobre paliwo, musi palic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się