sebperth Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Witam, tak się zastanawiam czy robić sam program, czy zmienić turbawke i intercooler dorzucić? Jak autko będzie się zachowywać po samym programie gdzie powinno wyjść coś ok 170ps i 370 nm, a jak po większej modyfikacji? czy 205-210 ps i 410 nm jedzie jak 3.0tdi 204 ps i 450nm bo takim jeżdziłem, więc łatwo by porównać mi ? Moje 2.0 tdi budzi sie od 1400bbr/min tamte 3.0 tdi dopiero od 1800obr/min co mnie denerwowało, czy jesli zmienię turbawke od BRD to będzie wstawać póżniej i jeśli to o ile póżniej? Jeśli sam program to najlepiej Szczecin, Gorzów ewentualnie Poznań-gdzie? jakieś doświadczenia z dobrymi Tunerami z tych mast? pozdro Sebastian
GRazny Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 program = Witek (Warszawa) i tak Ci wielu powie... i mi się wydaję że na początek mógłbyś spróbować sam program bo może być nieźle... a później jakaś korekta po wymianie gratów - pewnie taniej będzie z turbinami BRD bywa różnie... podobno sporo nowych na allegro to odpady po produkcyjne - nie trzymające norm i dlatego ciężko wstają...
sebperth Opublikowano 2 Października 2009 Autor Opublikowano 2 Października 2009 A co z wrocławiem? do w-ki mam 500km, ale czytałem i chyba będzie trzeba polecieć co do gratów to właśnie się zastanawiam ponieważ nie będę jeżdzić tym wiecznie tym bardziej że chciałem wpierw A3 3.2 lub M3 343ps,ale dziecko się pojawiło, więc myślałem nad A4 3.0TDI lub 2.0TFSI, więc chyba nigdy mnie nie zadowoli 2.0 TDI FWD i czy jest sens w zmianę gratów skoro to wielo krotnie więcej anizeli sam soft, a auto ma najechane 160 tys km? Narazie pozostaje przy 2.0 TDI ze względu na spalanie, tylko 140 ps stanowczo zamało do opon 235/40/18 i zawieszenia S-line
akjam Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Na początek może zrób programik i zobaczysz czy Ci wystarczy? A Ty chcesz śmigać większą mocą bez sprawnej skrzyni?
Dev Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 na wiosne pomyśl o wydajniejszym Coolerze
wrclaguna Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 tak jak pisze GRazny .........a pozniej sam ocenisz :>
maciejski Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 ja natomiast bym olal sam program, nigdy nie bedzie Ci za duzo, wkladaj BRD + program, peknie Ci z 170-180KM, pozniej dopiero jak bedzie za malo to wsadz FMIC i wieksze pompki, dobijesz do 2xx.
GRazny Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 170 to raczej bez BRD będzie miał...
maciejski Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 a to na dwoje babka wrozyla, nie zawsze samym chipem da sie 170, ale po BRD bedzie mial niewysilone 170-180 lub moze wiecej.
sebperth Opublikowano 3 Października 2009 Autor Opublikowano 3 Października 2009 Może ktoś mi podac namiar na Witka, no i jaka jest róznica z dynosoft z wrocka, bo miałbym sporo bliżej a widziałem że też maja sporo zadowolonych klijentów? Co do skrzyni to już jest wyciągnięta, coś w niej siedzi ( jeszcze nie rozłożona ) i dwumas do wymiany, ale już sie szykuje na powyższe zmiany
Cineksik Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=profile;u=1753
Patrox Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 Może ktoś mi podac namiar na Witka, no i jaka jest róznica z dynosoft z wrocka, bo miałbym sporo bliżej a widziałem że też maja sporo zadowolonych klijentów? Co do skrzyni to już jest wyciągnięta, coś w niej siedzi ( jeszcze nie rozłożona ) i dwumas do wymiany, ale już sie szykuje na powyższe zmiany Cięzko będzie zrobic aby auto nawet na drugim colerze i BRD turbo jechało jak 3.0tdi. Moje 2,0 tdi na big turbo gdzie mam ponad 240ps i 460nm jedzie dopiero podobnie jak 3.0tdi. W 3.0 masz moment 450Nm od 1800 do ponad 3500obr. Sprzęgło rób na manelach LUK a nie sachs. Pozdrawiam
sebperth Opublikowano 3 Października 2009 Autor Opublikowano 3 Października 2009 Dzięki Patrox, a ile cię to kosztowało,robiłeś w Dynosoft, masz wykres, mozesz podesłać? Ja nie wiele wiem jak podatny jest BRE na zmiany, podziel się prosze, dzięki[br]Dopisany: 03 Październik 2009, 21:53_________________________________________________no a co z mocą masz 240 kucy a 3.0 w wydaniu słabszym 204, więc powinno jechać dużo lepiej, no i lżejsze jest aniżeli 3.0TDI, Od jakich obrotów Twój pocisk zaczyna ciągnąć?
Patrox Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Dzięki Patrox, a ile cię to kosztowało,robiłeś w Dynosoft, masz wykres, mozesz podesłać? Ja nie wiele wiem jak podatny jest BRE na zmiany, podziel się prosze, dzięki[br]Dopisany: 03 Październik 2009, 21:53_________________________________________________no a co z mocą masz 240 kucy a 3.0 w wydaniu słabszym 204, więc powinno jechać dużo lepiej, no i lżejsze jest aniżeli 3.0TDI, Od jakich obrotów Twój pocisk zaczyna ciągnąć? Generalnie turbo od BRD dużo pozniej wstaje niż seryjne i jest to odczuwalne. I pełny ciag ma od 2200obr. Moje big turbo bardzo ładnie ładuje ale jest to odczuwalne. Poza tym zobacz czy nie masz DPF bo BRE były też. A co do tego że robiłem w Dynosoft- cóż, ciężko nie robić jeśli na codzień się tam pracuje
sebperth Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 Mam prawdopodobnie DPF to taka bania na wydechu zaraz przy silniku? Bo mam taką, słyszałem że troche ogranicza? Mam takie pytanie, może dopiero da się to zobaczyć porównując wykresy, chodzi mi o to ile mam Nm obecnie przy np. 1500obr/min to czy po zmianie turba na takie jak masz Ty i po programie to czy przy tych 1500 obr/min bede miał mniej Nm? czy raczej tyle że będzie dawać swoje mozliwości póżniej, ale na dole nie będzie gorzej aniżeli jest ( lub było- po zmianach ) Za ok półtora tygodnia auto będzie śmigać i kolega z forum ma mi zrobić logi, także zobaczymy wstępnie jaka kondycja jest
Patrox Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Mam prawdopodobnie DPF to taka bania na wydechu zaraz przy silniku? Bo mam taką, słyszałem że troche ogranicza? Mam takie pytanie, może dopiero da się to zobaczyć porównując wykresy, chodzi mi o to ile mam Nm obecnie przy np. 1500obr/min to czy po zmianie turba na takie jak masz Ty i po programie to czy przy tych 1500 obr/min bede miał mniej Nm? czy raczej tyle że będzie dawać swoje mozliwości póżniej, ale na dole nie będzie gorzej aniżeli jest ( lub było- po zmianach ) Za ok półtora tygodnia auto będzie śmigać i kolega z forum ma mi zrobić logi, także zobaczymy wstępnie jaka kondycja jest Moze sie tak zdarzyż że bedziesz miał porównywalnie lub mniej. W kazdym większym turbo moment masz później aby nie zniszczyć sprzegła. Tak jak ci juz pisałem, do 3,0 nigdy nie podskoczysz modami nie wiadomo ile byś pieniędzy włożył. Wsadz BRD plus coler i soft i nic więcej nie kombinuj. Lepiej kasy dozbierac i kupic 3.0.
MAJKI Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Mam prawdopodobnie DPF to taka bania na wydechu zaraz przy silniku? Bo mam taką, słyszałem że troche ogranicza? Mam takie pytanie, może dopiero da się to zobaczyć porównując wykresy, chodzi mi o to ile mam Nm obecnie przy np. 1500obr/min to czy po zmianie turba na takie jak masz Ty i po programie to czy przy tych 1500 obr/min bede miał mniej Nm? czy raczej tyle że będzie dawać swoje mozliwości póżniej, ale na dole nie będzie gorzej aniżeli jest ( lub było- po zmianach ) Za ok półtora tygodnia auto będzie śmigać i kolega z forum ma mi zrobić logi, także zobaczymy wstępnie jaka kondycja jest Zobacz do wlepki w książce serwisowej na pierwszej stronie kody 7GG = Emissions concept EU4 - masz DPF 0GG = Emission standard EU4 - nie masz DPF Wtedy bedziesz wiedział 100% Jak masz DPF powinienes mieć rownież na desce - przy włączonym zapłonie - żółty prostokącik z kropkami w środku.
Dev Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Mam prawdopodobnie DPF to taka bania na wydechu zaraz przy silniku? Bo mam taką, słyszałem że troche ogranicza? Mam takie pytanie, może dopiero da się to zobaczyć porównując wykresy, chodzi mi o to ile mam Nm obecnie przy np. 1500obr/min to czy po zmianie turba na takie jak masz Ty i po programie to czy przy tych 1500 obr/min bede miał mniej Nm? czy raczej tyle że będzie dawać swoje mozliwości póżniej, ale na dole nie będzie gorzej aniżeli jest ( lub było- po zmianach ) Za ok półtora tygodnia auto będzie śmigać i kolega z forum ma mi zrobić logi, także zobaczymy wstępnie jaka kondycja jest Lepiej kasy dozbierac i kupic 3.0. pózniej załozyc cooler, zrobic soft itd, itd...... :>
Patrox Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Mam prawdopodobnie DPF to taka bania na wydechu zaraz przy silniku? Bo mam taką, słyszałem że troche ogranicza? Mam takie pytanie, może dopiero da się to zobaczyć porównując wykresy, chodzi mi o to ile mam Nm obecnie przy np. 1500obr/min to czy po zmianie turba na takie jak masz Ty i po programie to czy przy tych 1500 obr/min bede miał mniej Nm? czy raczej tyle że będzie dawać swoje mozliwości póżniej, ale na dole nie będzie gorzej aniżeli jest ( lub było- po zmianach ) Za ok półtora tygodnia auto będzie śmigać i kolega z forum ma mi zrobić logi, także zobaczymy wstępnie jaka kondycja jest Lepiej kasy dozbierac i kupic 3.0. pózniej załozyc cooler, zrobic soft itd, itd...... :> Jechałes kiedys 3,0tdi????? Ten samochód ma ponadprzęcietne osiągi juz w serii i w zupełności soft wystarczy do takiego auta.
Dev Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 nie, nie jezdziłem 3.0 Tdi ale czasami jezdze tym: http://otomoto.pl/nissan-gt-r-2009-premium-3-8l-480-km-C9871326.html (przykładowe foto) ale to czasami.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się