Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Poduszki silnika gumowo-olejowe z elektrozaworem (Błąd 17994)


PIXI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , trzesie mi przy gaszeniu i zapalaniu buda ( tylko w trakcie odplania i gaszenia ), klapa gasząca działa w 100 % nie zacina sie , po wymianie dwumasu tez nic sie nie zmieniło , czy to mogą byc poduszki ? Dodam ze przy właczonej klimie przy gaszeniu sa duzo wieksze wibracje niz na wyłączonej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie poduszki, jeżeli dwumas i klapka sprawne. Też tak miałem plus jeszcze jedynka ciężko wchodziła, po wymianie poduszek na ORI jest ok, zamienników nie kupuj bo wysrają się w momencie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie tak, jak wymieniałam skrzynie to stara poduszka nie pasowała i też musiałem wymienić, ale poszła używana. Nowe mam tylko pod silnikiem, koszt w aso ~900PLN za obie:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mus to mus bo denerwuje mnie te trzesienie nawet w starszych klekotach z silnikiem 1z nie ma takiego telepania :wink:

---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:36 ----------

btw. numery poduszek sa takie same dla awx i avf ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mus to mus bo denerwuje mnie te trzesienie nawet w starszych klekotach z silnikiem 1z nie ma takiego telepania :wink:

---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:36 ----------

btw. numery poduszek sa takie same dla awx i avf ?

wejdź pod auto i zobacz jeżeli to wina poduszek to któraś z nich powinna być zalana olejem (koloru czerwonego), jeżeli to zdiagnozujesz to wymieniasz tylko wadliwą poduchę, jak nie to raczej dwie. U mnie lewa poducha wysypała się w 2013 (puściła olej) a teraz jestem po wymianie prawej tej z czujnikiem.

Zachowanie auta tak jak opisywałeś, telepanie auta przy zapalaniu, przy gaszeniu nie tak odczuwalne, po wyminie wszystko wróciło do normy. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy coś powinno być w tym miejscu? Chodzi mi o to mocowanie. To chyba jest poduszka?

uba7asun.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do wymiany mam prawą poduchę (od pasażera, pod turbo) da radę to zrobić bez odkręcania tej dolnej podpory od poduszki czy trzeba luzować ją. Najlepiej niech wypowiedzą się Ci którzy to kiedyś robili a nie teoretycy, którzy napiszą tylko silnik w górę i poduszka na wierzchu :wink: , bo generalnie znalazłem jeszcze to ale tutaj kolega to rozbiera pół auta http://www.myturbodiesel.com/wiki/motor-mount-replacement-b5-vw-passat-tdi/ Jestem ciekaw czy np podczas podnoszenia silnika wystarczy miejsca pomiędzy obudowa visco a samym visco bo jezeli nie to trzeba luzować tą podporę od spodu bo inaczej połamiemy łopatki od wentylatora, może ktoś ma jakieś wskazówki przyda się dla potomnych :hi:

Edytowane przez Talib13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da rade ja wymienic bez odkrecenia lapy. Jest tylko mega problem z odkrecrniem srub od poduchy bo od gory jest wlasnie turbawka. Mialech chyba ze trzy lamane przejsciowki ale dalo rade. Wentylatora nie polamiesz bo silniknw momencie podnoszenia kladzie sie na sciane grodziowa... tam trzeba uwazac. Musisz tylko odkrecic odboknik z przedniego pasa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do wymiany mam prawą poduchę (od pasażera, pod turbo) da radę to zrobić bez odkręcania tej dolnej podpory od poduszki czy trzeba luzować ją. Najlepiej niech wypowiedzą się Ci którzy to kiedyś robili a nie teoretycy, którzy napiszą tylko silnik w górę i poduszka na wierzchu :wink: , bo generalnie znalazłem jeszcze to ale tutaj kolega to rozbiera pół auta http://www.myturbodiesel.com/wiki/motor-mount-replacement-b5-vw-passat-tdi/ Jestem ciekaw czy np podczas podnoszenia silnika wystarczy miejsca pomiędzy obudowa visco a samym visco bo jezeli nie to trzeba luzować tą podporę od spodu bo inaczej połamiemy łopatki od wentylatora, może ktoś ma jakieś wskazówki przyda się dla potomnych :hi:

Jeżeli w b5 jest tak samo to da rady tylko musisz robić to na wyczucie i na pewno zejdzie czasowo.

I tak musisz odkręcić odbojnik z przodu bo silnik nie pójdzie na tyle wysoko a żeby wyjąc poduchę.

Łopaty można połamać jak się zmienia poduchy skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do motoru 1.9 AVF 130koni,2004 avant jaki będzie nr poduszki silnika prawej?czy ciężko ja wymienic i czy dam radę zrobic to sam(z kolegą)?nie mogę znalezc kolegi rtocki o którym była mowa w wcześniejszych postach w celu zakupu nowej poduchy...

Prawa: 8e0 199 379 BF

Lewa: 8e0 199 382 AG

Spokojnie poradzisz sobie sam z wymianą.

A czy do tego samego motoru tylko z automatyczną skrzynią są te same poduszki?? Ewentualnie mógłby ktoś uzupełnić o numer poduszki skrzyni pod multitronic z 2003 r.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy poducha skrzyni jest wymienialna sama, czy trzeba z całą łapą wymienić?

Poproszę o numery poduch sinika L i P. Audi a4 2002r 1.9 TDI 131KM AVF skrzynia manualna, oraz o numer poduchy pod skrzynią.

Dzięki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś może podobnie jak w tym filmiku

? u mnie tak samo drga lewarek przy odpaleniu na ciepłym. na zimnym troche mniej ale też drga...

Zakupiłem w aso poduszki wszystkie możliwe 2 silnika plus ten co wchodzi w intercooler tzw odbijak i poduszke skrzyni wszystko ori. jestem szczuplejszy o 1310zł. Mam nadzieje ze to coś pomoże bo przy zapalaniu auta widać jak silnik skacze po komorze lewo prawo. zaciągnę ręczny jedynka troche gazu i widac jak silnik sie wychyla do góry. Tak chyba nie powinno być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienione mniej telepie budą.Przed wymianą było takie pierdolnięcie i najbardziej wyczuwalne pod tyłkiem. Porównywałem z ojca b5 u niego poduchy sprawne i jest podobnie tylko u mnie przy odpaleniu drga lewarek i to mnie ciekawi może dwumas.. jak wymieniac poduchy to tylko ori.


zapomniałem dodać ze pod silnikiem były wylane było to widać dopiero po wyjęciu poduszek plus podpora skrzyni biegów guma była naderwana widoczne było po naciągnięciu gumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

udalo mi sie dzis zdobyc poduszke lewa z czujnikiem , numer jest ok , ale koncowka numeru to : 8E0 199 379 T , czy moge ja zamontowac w mojej a4b6 1.9tdi avf ?

fotki poduszki ponizej:

https://plus.google.com/u/0/photos/116220428986587996453/albums/6074895057706154993

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i ja muszę je powymieniać, ceny ASO czy Polska czy Niemcy oscylują w granicach 1050zł za 2 poduchy lewa i prawa do AVFa. Taniej o ok 200zł jest tutaj http://www.getem.pl/index.php?szukaj_katalog=8e0199379bf&action=katalog&kat=5&x=0&y=0 i teraz mam pytanie do tych, którzy u nich kupili czy to są oryginalne części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i ja muszę je powymieniać, ceny ASO czy Polska czy Niemcy oscylują w granicach 1050zł za 2 poduchy lewa i prawa do AVFa. Taniej o ok 200zł jest tutaj http://www.getem.pl/index.php?szukaj_katalog=8e0199379bf&action=katalog&kat=5&x=0&y=0 i teraz mam pytanie do tych, którzy u nich kupili czy to są oryginalne części.

ja kupowałem w getem wielokrotnie . Na 100% oryginały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...