Adrian A4 Opublikowano 9 Maja 2007 Opublikowano 9 Maja 2007 witam mam prolem z moją Audiczką strasznie dużo mi pali okolo 8.2 litra na setke <dużo za dużo> i mam brak mocy po 3000 obr na 4 i 5 biegu.Vagiem przeanalizowane i niec już wyskakuje wcześniej miałem nieszczelnosć w dolocie i została usunieta oczywiście stndardowo guma pękła błąd skasowany i jest lepiej ale pozostało spalanie i brak mocy po 3000 już sam niewiem moze N75 albo cos:( logi wychodzą w miare sprawdałem 03,08,11,niema nic złego w nich juz nieweim od czego To może zależeć a i zaznacze że niemam cięzkigo sandałka wiec moja wina odpada:) Pozdrawiam Wszysktich i czekam na jakieś wtyczne:):)
Adrian A4 Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Opublikowano 10 Maja 2007 własnie jest z tym problemikk bo musiałem dysk zresetować i i znikły razem z virusem zrobię nowe i wstawie mysle ze jutro bedza albo dzis jak sie zbiore a postaram sie.dołączajac do nmojego pytania zaznaczam ze N75 cyka wiec chyba działa ale moze nie poprawnie : Przepraszam ale wkleiłem mojego koleszki zabawe a nie Logi wiec je usunąłem i zamieniłem na inne normalne myśle :)które cos może wiecej powiedzą na ten temat pomóżcie
dark79 Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 nieznam sie jeszcze na logach jak inni koledzy ale te to ni w piec ni w dziesiec, zrob jeszcze raz porzadnie z butem w podlodze od 1k obr/min do 4,5k
pre_pl Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 pedał miałeś w podłodze ? Bo w 011 wynika, że turbo niby dobrze pracuje, ale tak jakby miało wpaść w notlauf (N75 za mocno chyba działa już). Poza tym 003 i 008 wskazują, że przepływka może być na wykończeniu. Ale wszystko to powyższe jeśli miałeś "but w podłodze" oraz temperatura była powyżej 80st C
Adrian A4 Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Opublikowano 11 Maja 2007 pedał miałeś w podłodze ?Bo w 011 wynika, że turbo niby dobrze pracuje, ale tak jakby miało wpaść w notlauf (N75 za mocno chyba działa już). miałem w podłodze na 4 biegu Poza tym 003 i 008 wskazują, że przepływka może być na wykończeniu. Ale wszystko to powyższe jeśli miałeś "but w podłodze" oraz temperatura była powyżej 80st C temperatura była na prawie 90 czyli jakieś 87 jak powinno być wiec mam wszystko do wymiany a chciałem sobie sofcik i wtryski zakupic ale sofcik i tak bedzie bo juz powiedziałem ze chce robiącemu go Rogalotti, a słowo powiedziane niema ceny zrobie jeszcze raz dzis i wstawie zobaczymy co pokarza następne Pozdrawiam wszystkich
pre_pl Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 ty masz przepływomierz, który "nie powinien" umrzeć... także może nie jest tak źle
Adrian A4 Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Opublikowano 11 Maja 2007 o to nowe logi które zrobiłem godzinkę temu pierwszy jest 1500 obrotów na 3 biegu a drugi od 1500 na 4 biegu tylko nie skonczony poniewaz niemiałem tak dużo miejsca na zrobienie Pozdrawiam i czekam na opinie pozytywne i negatywne aby mozna bylo tylko uleczyć mojego Audiczka PozdriX
SebMis Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 niedomaga przepływka, od 3krpm jest już coraz gorzej :/ PS logi mogłyby być lepsze tzn. robisz na biegu 3 ale każdy kanał pojedynczo aby było większe próbkowanie i mniejsza prędkość :twisted: aby Ci się droga nie skończyła
pre_pl Opublikowano 12 Maja 2007 Opublikowano 12 Maja 2007 spróbuj tego Pierburga przemyć, może pomoże... Instrukcje są na forum.
Adrian A4 Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Opublikowano 12 Maja 2007 dzieki za pomoc poszukam zaraz na forum o tym czyszczeniu a co tym N75 czy to poprawwnie działa??następnym razem zrobie pojedynczo logi :)czekam jeszczce na inne opinie i wskzówki PozdriX wyczyszczone i nic dalej to samo gadałem ze znajomym który sprzedaje auta i powiedział ze ostatnio miał to samo w audi i polecał bosza abym kupił bo jego zdaniem lepszy jest niż pierburg a przecież pierburg ,,prawie nigdy nie umiera'' co wy na to poszukam najpierw na podnianke od kogos aby sprawdzić to PozdriX
Rogalotti Opublikowano 13 Maja 2007 Opublikowano 13 Maja 2007 Co Wy chcecie od Twgo auta ?. Jeżeli czyszczenie przepływki w porządny sposób porządnym zmywaczem nie pomogło to sprawdz drożność wkładu filtra powietrza. I nie słuchaj sie kolegi speca od aut, nie wymieniaj tej przepływki na taką samą nowa ani na boscha bo bo bo bo Nic złego aż tak bardzo się z nią nie dzieje a w nowym sofcie można uwzglednic jej wskazania... Wymień wkłąd filtra powietrza , wytnij katalizator i przygotuj sterownik na nowy soft !. Pozdrawiam PS. jeżeli powiżej 3000obr drastycznie tracisz moc to widocznie dzieje sie to sporadycznie, napewno nie tym razem co robiłes logi...
Adrian A4 Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Opublikowano 13 Maja 2007 filtry wszystkie wymienione jakies 2 tygodnie temu sprawdze drozność,i tak jak mówisz przygotuje sterownik na nowy sofcik oczywiście produkcji Twojej Rogalotti z wycięciem katalizatora bedzie mały problem bo niemam dostępu do takich narzedzi ale coś porade na to:) u juz niedługo bedzie smigać jak należy na nowym sofciku POzdrawiam i dzieki Rogalotti za poprawienie chumoru:) dam znać jak sprawdze drożnośc:)
spanky Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 wygląda na delikatne niedomagania lmm .... ale czy one powoduja az tak odczuwalny przez Ciebie spadek mocy .... dziwne ... reszta w normie ... czekamy na rezultaty po stosunku ...
Adrian A4 Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Opublikowano 14 Maja 2007 ok jak tylko cosik ustalto dam znać dzis kompletnie nie miałem czasu na nic wiec nic nie zagladałem do autak ale jutro sprawdze wszystko i oczywiscie po sofciku napisze co i jak :):)bedzie supeeeeer napewno Pozdrawiam sprawdziałem wszystko i jest ok wszystko drożne a mocy jak brakowało tak brakuje wiec pozostaje tylko sofcik z dobrymiustawieniami i tylko z bananem jeździć:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się