stempel72 Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 Dokładnie, pierw wymień świece na dedykowane, poskładaj do kupy, wykasuj błędy - odpal i czekaj na wyniki. Jak się rozgrzeje zczytaj kody i wrzuć na forum. U mnie ECU wymagał przelutowania - starość i zimne poutleniane luty. A że mam pod ręką lutownice na gorące powietrze więc nie było problemu. Sam do tego doszedłem co jest zwalone - serwis nie dał rady a wymienić ECU za 3000 to nie problem.
Marek86232 Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Opublikowano 17 Listopada 2009 wymieniłem dziś świeczki i narazie nie mam żadnych błędów, ciekawi mmie jednak taka sprawa: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abef13263a023844.html nie bardzo wiem o co chodzi ale podejrzewam ze to coś z sondą lambda i katalizatorem. Czy to może by powodem tej całej afery???? [br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 12:38_________________________________________________dodam jeszcze że po wymianie świeczek nic nie pomogło, dalej kicha w kolektor przez chwile tuż po uruchomieniu
stempel72 Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Sonda L jak najbardziej. A wchodziłeś w bloki pomiarowe, patrzyłes czy działa sonda ?
Marek86232 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 nie wiem jakie wartości powinna mieć ta sonda???? widziałem coś na bloku pomiarowym o sondzie ale cały czas było -4,7% i nie wiem jak ma być. Czyli co, sonda B ta za katalizatorem do wymiany?????[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 17:11_________________________________________________Na katalizatorze są dwie sondy, przed i za katalizatorem na który numer grupy mam wejść żeby zobaczyć wartości i jakie wartości powinna mieć poszczególna sonda??? Sądy są dwie i nie wiem która mogła paść???
stempel72 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Tu Ci nie powiem, ale zawse możesz jedną odłączyć i zobaczyć w blokach która nie mierzy.
gregorypeck Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/
Marek86232 Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Opublikowano 22 Listopada 2009 teraz do piątku musze zastopować moje próby napraw bo nie bedzie na to czsu. Zaczynam się zastanawiać nad wizytą w ASO bo już pomysły mi się kończą [br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 16:35_________________________________________________Witam po przerwie, Panowie sprawa wygląda tak: samochód przestał przerywać i szarpac, narazie wszystko jest ok jezdzi tak jak powinien. Jedna rzecz została a dokładnie świeci się CHECK i VAG pokazuje błąd 17536 - mieszanka za uboga regulacja długoterminowa - zbyt mała oporność. Najciekawsze jest to że gdy wykasuje ten błąd to kiedy odpale zimny samohód silnik pracuje nierówno i kicha w kolektor wydechowy przez jakieś 5s, a potem jest ok i tak za każdym razem aż do momentu kiedy zapali się CHECK (po przejechaniu +/- 150km) po jego zapaleniu wszystko znika i nie ma żadnego kichania i nierównej pracy po odpaleniu - więc nie kasuje tego błędu 17536 bo kiedy go mam wszystko jest ok, dopiero po skasowaniu błędu objawy wracają. Czy ktoś spotkał się kiedyś z czymś takim??? Bo ja nie rozumiem co ma piernik do wiatraka, powinno być raczej odwrotnie niż jest???
jendker Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Kiedys slyszalem (moze to farmazon) ze czasem przy powaznej usterce, ECU wchodzi w jakies awaryjne ustawienia co powoduje stabilniejsza prace ale nie wykorzystuje 100% mozliwosci silnika... Nie wiem ile w tym prawdy, ale taka teza obila mi sie kiedys o ucho.
gregorypeck Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 ... świeci się CHECK i VAG pokazuje błąd 17536 - mieszanka za uboga regulacja długoterminowa - zbyt mała oporność. Najciekawsze jest to że gdy wykasuje ten błąd to kiedy odpale zimny samohód silnik pracuje nierówno i kicha w kolektor wydechowy przez jakieś 5s, a potem jest ok i tak za każdym razem aż do momentu kiedy zapali się CHECK (po przejechaniu +/- 150km) po jego zapaleniu wszystko znika i nie ma żadnego kichania i nierównej pracy po odpaleniu - więc nie kasuje tego błędu 17536 bo kiedy go mam wszystko jest ok, dopiero po skasowaniu błędu objawy wracają. Czy ktoś spotkał się kiedyś z czymś takim??? Bo ja nie rozumiem co ma piernik do wiatraka, powinno być raczej odwrotnie niż jest??? mialem podobne objawy - u mnie przeplywomierz byl do wymiany
Marek86232 Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 Zrobiłbym logi ale aż wstyd się przyznać bo nie wiem jak je się robi gdyby ktoś mógł opisać co trzeba zrobić będę wdzięczny.
chris061 Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Odświeżę temat Mam taki problem, że po awarii uszczelki pod pokrywą zaworów w mojej ALT miałem zalane świece i cewki olejem. Objawy są takie, że z rana przez jakieś 30-60 sekund falują obroty i ciężko wtedy ruszyć bo dławi się i gaśnie. Jak cieply to idealnie się zachowuje. Wykonałem czyszczenie naftą, okazało się że nie pomogło. To wymieniłem świece na jednoelektrodowe (miałem 3 elektrodowe). Niestety nie pomogło, dalej to samo. Sprawdziłem Vagiem to pokazało błędy na wszystkich 4 cylindrach, ale zauważyłem że na dwóch cewkach w środku jest jakieś czarne jak by wypalone, być może cewki siadły ? Ktoś pomoże ? Aktualizacja Problem rozwiązany wymienione nowe cewki, które były zalane olejem i oczywiście nowe świece. Dodatkowo Czyszczenie przepływomierza i usunięcie nieszczelności po SAI w obuwie filtra powietrza. Edytowane 9 Listopada 2017 przez chris061
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się