zysiek Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Witam. Auto to A4 B6 AVF quattro ze skrzynia FYT, kola 225/40/18, zawieszenie s-line. Chodzi o to ze "za mocno skreca w lewo na kierownicy". W lewo mam dwa obroty a w prawo poltora obrotow kierownicy. W prawo jak skrecam to auto zachowuje sie ok, natomiast jak skrecam w lewo to troche (jak jest mokra nawierzchnia) auto przesuwa (slychac takie tarcie wtedy). Wyglada na to ze maglownica??....zbierznosc jest ok, auto nie "biega po drodze", drazki maja rowne wysuniecia. To tak jakby skrecajac w lewo kola o zly kat sie obracaly. za wszelkie podpowiedzi dziekuje. pozdr
dudek_lu Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Hmmm....Kiedy to zauważyłeś, stało sie to nagle, po wymianie opon, czy moze uderzyłeś w coś kołem? Napisz cos więcej. Geometrie sprawdzałeś komputerowo czy tylko wydaje ci sie ze jest ok?
aju Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 może coś z tego tematu http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_ilosc_obrotow_kierownicy-t96168.0.html
Flyer Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 W prawo jak skrecam to auto zachowuje sie ok, natomiast jak skrecam w lewo to troche (jak jest mokra nawierzchnia) auto przesuwa (slychac takie tarcie wtedy). Wyglada na to ze maglownica??....zbierznosc jest ok, auto nie "biega po drodze", drazki maja rowne wysuniecia. Mam tak samo... co prawda wszyscy twierdza, ze tak ma Quattro, ale sam juz nie wiem. Maglownica u mnie podobno juz nie jest najswiezsza - niby lekko przecieka, ale nie widze ubytkow plynu wspomagania... Musze jeszcze sprawdzic ile u mnie jest obrotow kierownica w lewo i prawo.
zysiek Opublikowano 18 Października 2009 Autor Opublikowano 18 Października 2009 tak bylo od poczatku jak nabylem auto. zbieznosc sprawdzana komputerowo .... zawsze robie u nich auta i naprawde dobrze robia. co do tego ze quattro to mam rozumiec ze za mocno pcha tyl....ale jak skrecam w prawo na maxa jest ok, a w lewo na maxa to juz przesuwa. tez zauwazylem ze przy max skrecie w lewo jak auto stoi to jest ok, ale jak troszke z tak skrecono kierownica pojade to prawe kolo prawdopodobnie obciera o lacznik stabilizatora. za wszelkie podpowidzi dzieki z gory. pozdr
Dev Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 prawdopodobnie była już wyciągana przekładnia a potem żle załozona na wielowypust sprawdz na koncówkach czy są tak samo zamontowane, tzn, czy odległości sa takie same od środka przegubu do nakrętki
b3rs Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 W prawo jak skrecam to auto zachowuje sie ok, natomiast jak skrecam w lewo to troche (jak jest mokra nawierzchnia) auto przesuwa (slychac takie tarcie wtedy). Wyglada na to ze maglownica??....zbierznosc jest ok, auto nie "biega po drodze", drazki maja rowne wysuniecia. Mam tak samo... co prawda wszyscy twierdza, ze tak ma Quattro, ale sam juz nie wiem. Maglownica u mnie podobno juz nie jest najswiezsza - niby lekko przecieka, ale nie widze ubytkow plynu wspomagania... Musze jeszcze sprawdzic ile u mnie jest obrotow kierownica w lewo i prawo. W B6 też mam takie tarcie kół o podłoże na pełnym skręcie, jakby mechanizm się blokował, a w B7 cisza, nic nie słychać. Obrotów kierownicą to normalnie jest po równo, to nie NASCAR
Bazza Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 podepnę się pod temat,chciałem zapytać czy to normalne,że w quattro przy mocniejszym skręcie np. przy ruszaniu jest słychać coś jakby zdzieranie,przesuwanie opon? Nie wiem jak to do końca wytłumaczyć,to moja pierwsza 4-napędówka więc nie wiem czy to normalne czy nie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się