reniek Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 No właśnie jak wygląda eksploatacja gabloty?? Udało się już poradzić z całkowitym wyeliminowaniem DPFa??
Patrox Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2010 Aktualnie na setupie jest zrobione 18 tys km. OD wyłaczenia DPF zostało zrobione około 4 tys km więc na dzien dzisiejszy jesteśmy w stanie zaproponować w 100% usunięcie DPF w 3,0tdi. Ponadto ostatnio został zrobiony wydech w A4 serii 3,0tdi i odetkanie wydechy dało przyrost bez programu 10PS i 15Nm. Przy okazji taka mała sesja w chwili wolnej:
lagadula Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Nie zrozumiałeś mnie, jaki przebieg całkowity pojazdu P.S. Jest śliczna, zmotywowała mnie do szybszej sprzedaży eSy
Patrox Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2010 Heh też bym sprzedał bo oprócz dzwieku silnika audi S4 w ogóle nie jedzie. 3,0tdi po programie łoi S4 hihi. A tak na serio to całkowity przebieg 160tyś.
Nowak_zg Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Przy okazji taka mała sesja w chwili wolnej: patrox masz wiecej takich fotek ? w duzej rozdzielczosci bo te wlasnie polecialo u mnie na tapete
miron78 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Patryk - na tych kołach nie sprzedaż auta - lepiej mi je sprzedaj
lagadula Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Heh też bym sprzedał bo oprócz dzwieku silnika audi S4 w ogóle nie jedzie. 3,0tdi po programie łoi S4 hihi. A tak na serio to całkowity przebieg 160tyś. Kolegi A6 3.0tdi po programie, jakieś 280 KM jeszcze nie ma czego szukać. Dopiero A5 3.0tdi manual, po programie idzie łeb w łeb. Ale jest jeszcze jedna zaleta S4, oprócz dzwięku. Po tankowaniu ręce nie śmierdzą jak tirowcowi
Flyer Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 lagadula, hamowales moze auto po odchwaszczeniu silnika? jestem bardzo ciekawy
lagadula Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Jeszcze nie, ale wkrótce. Znowu mam wyjazd, jak wrócę za tydzień to się bedę umawiał.
siemian Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Heh też bym sprzedał bo oprócz dzwieku silnika audi S4 w ogóle nie jedzie. 3,0tdi po programie łoi S4 hihi. A tak na serio to całkowity przebieg 160tyś. Kolegi A6 3.0tdi po programie, jakieś 280 KM jeszcze nie ma czego szukać. Dopiero A5 3.0tdi manual, po programie idzie łeb w łeb. Ale jest jeszcze jedna zaleta S4, oprócz dzwięku. Po tankowaniu ręce nie śmierdzą jak tirowcowi ale porftel się szybciej przeciera od szybszego przeplywu gotówki :decayed:
turdzi Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Kolegi A6 3.0tdi po programie, jakieś 280 KM jeszcze nie ma czego szukać seryjne A6 3.0 TDI nie ma czego szukac przy seryjnym A4 3.0 tdi
reniek Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 A jak wygląda sprawa kopcenia po programie i przede wszystkim bez DPFa. Nie zostawia czarnej chmury za sobą??
lagadula Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Kolegi A6 3.0tdi po programie, jakieś 280 KM jeszcze nie ma czego szukać seryjne A6 3.0 TDI nie ma czego szukac przy seryjnym A4 3.0 tdi Które vs. które ? Porównałeś masę S4 do czegokolwiek ? Do A6 ? Do A4 3.0 tdi ? i wszystkie 3 ?
KOval81 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 W sumie jeśli chodzi o masy, to są to bardzo zbliżone auta z tego co pamiętam
Patrox Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2010 S4 i 3,0tdi mają bardzo porównywalne masy. Miron, auta na siłe nie sprzedaję a wystawiłem bardziej orientacyjnie. Mam jeszcze kilka planów co do modów i chciałbym je zrealizować. Kilka rzeczy juz jest zamówione i czekam az przyjdą. Mam nadzieję że moc podskoczy. a koła z chęcią zostawiłbym do A5 które planuje kupić.
turdzi Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 seryjne A6 3.0 TDI nie ma czego szukac przy seryjnym A4 3.0 tdi Które vs. które ? a czy ja to po japonsku napisalem ze nie rozumiesz? A4 3.0 TDI jest szybsze od A6 3.0 TDI chodz w przypadku audi bardzo duzo zalezy od poziomu wyposazenia.Czasami roznica w wadze moze wynosic prawie 100 KG a to jak jechac z dodatkowa osoba na pokladzie.
miron78 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 S4 i 3,0tdi mają bardzo porównywalne masy. Miron, auta na siłe nie sprzedaję a wystawiłem bardziej orientacyjnie. Mam jeszcze kilka planów co do modów i chciałbym je zrealizować. Kilka rzeczy juz jest zamówione i czekam az przyjdą. Mam nadzieję że moc podskoczy. a koła z chęcią zostawiłbym do A5 które planuje kupić. no to czekam na efekty - bo już nas przyzwyczaiłeś, że jak coś robisz to z jajem
KENOiX Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 S4 i 3,0tdi mają bardzo porównywalne masy. Miron, auta na siłe nie sprzedaję a wystawiłem bardziej orientacyjnie. Mam jeszcze kilka planów co do modów i chciałbym je zrealizować. Kilka rzeczy juz jest zamówione i czekam az przyjdą. Mam nadzieję że moc podskoczy. a koła z chęcią zostawiłbym do A5 które planuje kupić. Patrox z B7 do A5 kółek p&p nie przełożysz inny otwór centrujący 57,1 -> 66,6 chyba że masz u siebie 66,6 + pierścień. ew pozostaje podtoczenie otworu w feldze... seryjne A6 3.0 TDI nie ma czego szukac przy seryjnym A4 3.0 tdi Które vs. które ? a czy ja to po japonsku napisalem ze nie rozumiesz? A4 3.0 TDI jest szybsze od A6 3.0 TDI chodz w przypadku audi bardzo duzo zalezy od poziomu wyposazenia.Czasami roznica w wadze moze wynosic prawie 100 KG a to jak jechac z dodatkowa osoba na pokladzie. turdzi może chodziło o to że 240KM vs 233KM (nowa vs stara jednostka) wtedy lagadula miał by rację mówiąc które vs które
lagadula Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Konkrety proszę a nie jakieś pierdzielenie po japońsku, bez pokrycia. Zestawienie silników i mas i przyspieszenia.
Rekomendowane odpowiedzi