Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] Nowe wozidło 3,0 Tdi 233ps DPF by Patrox


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No właśnie jak wygląda eksploatacja gabloty?? Udało się już poradzić z całkowitym wyeliminowaniem DPFa??

Opublikowano

Aktualnie na setupie jest zrobione 18 tys km. OD wyłaczenia DPF zostało zrobione około 4 tys km więc na dzien dzisiejszy jesteśmy w stanie zaproponować w 100% usunięcie DPF w 3,0tdi. Ponadto ostatnio został zrobiony wydech w A4 serii 3,0tdi i odetkanie wydechy dało przyrost bez programu 10PS i 15Nm.

Przy okazji taka mała sesja w chwili wolnej:

img09231111clear.jpg

Opublikowano

Heh też bym sprzedał bo oprócz dzwieku silnika audi S4 w ogóle nie jedzie. 3,0tdi po programie łoi S4 hihi. A tak na serio to całkowity przebieg 160tyś.

Opublikowano

Przy okazji taka mała sesja w chwili wolnej:

img09231111clear.jpg

patrox masz wiecej takich fotek ?

w duzej rozdzielczosci bo te wlasnie polecialo u mnie na tapete :kox:

Opublikowano

Patryk - na tych kołach nie sprzedaż auta - lepiej mi je sprzedaj :decayed:

Opublikowano

Heh też bym sprzedał bo oprócz dzwieku silnika audi S4 w ogóle nie jedzie. 3,0tdi po programie łoi S4 hihi. A tak na serio to całkowity przebieg 160tyś.

Kolegi A6 3.0tdi po programie, jakieś 280 KM jeszcze nie ma czego szukać. Dopiero A5 3.0tdi manual, po programie idzie łeb w łeb.

Ale jest jeszcze jedna zaleta S4, oprócz dzwięku. Po tankowaniu ręce nie śmierdzą jak tirowcowi :naughty:

Opublikowano

lagadula, hamowales moze auto po odchwaszczeniu silnika? jestem bardzo ciekawy :)

Opublikowano

Heh też bym sprzedał bo oprócz dzwieku silnika audi S4 w ogóle nie jedzie. 3,0tdi po programie łoi S4 hihi. A tak na serio to całkowity przebieg 160tyś.

Kolegi A6 3.0tdi po programie, jakieś 280 KM jeszcze nie ma czego szukać. Dopiero A5 3.0tdi manual, po programie idzie łeb w łeb.

Ale jest jeszcze jedna zaleta S4, oprócz dzwięku. Po tankowaniu ręce nie śmierdzą jak tirowcowi :naughty:

ale porftel się szybciej przeciera od szybszego przeplywu gotówki :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano
Kolegi A6 3.0tdi po programie, jakieś 280 KM jeszcze nie ma czego szukać

seryjne A6 3.0 TDI nie ma czego szukac przy seryjnym A4 3.0 tdi

Opublikowano

A jak wygląda sprawa kopcenia po programie i przede wszystkim bez DPFa. Nie zostawia czarnej chmury za sobą??

Opublikowano
Kolegi A6 3.0tdi po programie, jakieś 280 KM jeszcze nie ma czego szukać

seryjne A6 3.0 TDI nie ma czego szukac przy seryjnym A4 3.0 tdi

Które vs. które ?

Porównałeś masę S4 do czegokolwiek ? Do A6 ? Do A4 3.0 tdi ? i wszystkie 3 ?

Opublikowano

W sumie jeśli chodzi o masy, to są to bardzo zbliżone auta z tego co pamiętam :mysli:

Opublikowano

S4 i 3,0tdi mają bardzo porównywalne masy. Miron, auta na siłe nie sprzedaję a wystawiłem bardziej orientacyjnie. Mam jeszcze kilka planów co do modów i chciałbym je zrealizować. Kilka rzeczy juz jest zamówione i czekam az przyjdą. Mam nadzieję że moc podskoczy. a koła z chęcią zostawiłbym do A5 które planuje kupić.

Opublikowano

seryjne A6 3.0 TDI nie ma czego szukac przy seryjnym A4 3.0 tdi

Które vs. które ?

a czy ja to po japonsku napisalem ze nie rozumiesz?

A4 3.0 TDI jest szybsze od A6 3.0 TDI chodz w przypadku audi bardzo duzo zalezy od poziomu wyposazenia.Czasami roznica w wadze moze wynosic prawie 100 KG a to jak jechac z dodatkowa osoba na pokladzie.

Opublikowano

S4 i 3,0tdi mają bardzo porównywalne masy. Miron, auta na siłe nie sprzedaję a wystawiłem bardziej orientacyjnie. Mam jeszcze kilka planów co do modów i chciałbym je zrealizować. Kilka rzeczy juz jest zamówione i czekam az przyjdą. Mam nadzieję że moc podskoczy. a koła z chęcią zostawiłbym do A5 które planuje kupić.

no to czekam na efekty - bo już nas przyzwyczaiłeś, że jak coś robisz to z jajem :):wink4:

Opublikowano

S4 i 3,0tdi mają bardzo porównywalne masy. Miron, auta na siłe nie sprzedaję a wystawiłem bardziej orientacyjnie. Mam jeszcze kilka planów co do modów i chciałbym je zrealizować. Kilka rzeczy juz jest zamówione i czekam az przyjdą. Mam nadzieję że moc podskoczy. a koła z chęcią zostawiłbym do A5 które planuje kupić.

Patrox z B7 do A5 kółek p&p nie przełożysz inny otwór centrujący 57,1 -> 66,6 chyba że masz u siebie 66,6 + pierścień. ew pozostaje podtoczenie otworu w feldze...

seryjne A6 3.0 TDI nie ma czego szukac przy seryjnym A4 3.0 tdi

Które vs. które ?

a czy ja to po japonsku napisalem ze nie rozumiesz?

A4 3.0 TDI jest szybsze od A6 3.0 TDI chodz w przypadku audi bardzo duzo zalezy od poziomu wyposazenia.Czasami roznica w wadze moze wynosic prawie 100 KG a to jak jechac z dodatkowa osoba na pokladzie.

turdzi może chodziło o to że 240KM vs 233KM (nowa vs stara jednostka) wtedy lagadula miał by rację mówiąc które vs które

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...