sedi Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Witam, Mam Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI i zastanawiam się czy lać zwykły ON czy jakiś typu Verva lub Ultimate? Ma to jakieś znaczenie czy poprostu dobry marketing Pozdrawiam serdecznie
Musashi Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 hmm, na niemieckim paliwie B7 z motorem BLB chodziło pieknie, na polskim Statoilu pogorszyly sie korekcje, przesiadłem się na BP Ultimate, było trochę lepiej, jednak korekcje wciąż były gorsze niż na niemieckim. kolejno na V-power diesel shella. po kilku kkm korekcje wróciły do normy.... na razie, monitoruję
lesand Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 tutaj znajdziesz sporo opinii na temat paliw: http://www.a4-klub.pl/smf/25_v6_tdi_gdzie_tankujecie-t25954.0.html
Musashi Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 tutaj znajdziesz sporo opinii na temat paliw: http://www.a4-klub.pl/smf/25_v6_tdi_gdzie_tankujecie-t25954.0.html to nt paliw tankowanych do 2.5 tdi
sedi Opublikowano 17 Października 2009 Autor Opublikowano 17 Października 2009 a tankuje ktoś zwykły ON?i jakie ewentualnie efekty? P.S. Sorki za takie pytanka ale jestem od niedawna posiadaczem Audi z 2.0 TDI BLB i czytałem tu na forum ze silniki sa awaryjne wiec chchiałbym jakos z troską podejsc do mojego
Musashi Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 juz bez przesady z ta awaryjnoscia, zdarzaja sie egzemplarze problemami, jednak trudno mowic o masowej awaryjnosci. trzeba pamietac ze samochody importowane przez handlarzy sa obarczone przeszloscia powypadkowa lub masakrycznymi przebiegami... wiec jak zwykle sprowadza sie to do trafienia na felerny egzemplarz
darkopolo Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 hmm, na niemieckim paliwie B7 z motorem BLB chodziło pieknie, na polskim Statoilu pogorszyly sie korekcje, przesiadłem się na BP Ultimate, było trochę lepiej, jednak korekcje wciąż były gorsze niż na niemieckim. kolejno na V-power diesel shella. po kilku kkm korekcje wróciły do normy.... na razie, monitoruję Hmmm u mnie w a6 to samo,na Duńskim paliwie na Polskim korekcje lipa.W DK tankuje tylko na Shell-u(v-power) w PL też ale widać,że jakość paliwa w PL jest gorsza.
aju Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 ja do slużbowego passata 2.0tdi lałem wszytko co było po drodze, najechał 200tyś km i było wszytko ok, przy 160~ tylko padło turbo, ale łatwo to auto nie miało.
sedi Opublikowano 17 Października 2009 Autor Opublikowano 17 Października 2009 moje autko ma 220 tysi i przebieg ori sprawdzane po VINie i zgadza sie z ksiazka,na ASO Audi mówia ze nawet malowane nie było i ze silnik ok,bez wycieków i itp. do konca serwisowane w ASO,czy ten przebieg to juz jakis duzy jak na ten motorek?
Piotrek98igo Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 ja tankuje tylko na shellu v-power pol roku temu mialem na 1 PD korekcje 1,8mg teraz mam 1,1mg
Madas Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 ja od początku zalewam V-Power i jestem bardzo zadowolony ... co kilka dni podpięte auto przez Musashiego i korekcje super ... czasem jak nie mam jak zaleje statoila i trochę gorzej się sprawuje .... a tankuje ktoś zwykły ON?i jakie ewentualnie efekty? P.S. Sorki za takie pytanka ale jestem od niedawna posiadaczem Audi z 2.0 TDI BLB i czytałem tu na forum ze silniki sa awaryjne wiec chchiałbym jakos z troską podejsc do mojego awaryjne ? jak wiara kupuje auta z przebiegami 189 tyś a w rzeczywistości maja 300-400 tyś to awarie się zdarzają .... przy takich przebiegach czas na kilka zabiegów, żeby auto mogło śmiało następne 300-400 zrobić .....
sedi Opublikowano 17 Października 2009 Autor Opublikowano 17 Października 2009 dzięki Madas za pocieszenie,widzę że mamy podobną konfigurację A sprawdza sie to pod VAGiem?
piotrsob1 Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Mój to co prawda BPW, ale po małym programie na 165 KM i 370 Nm. Jeżdżę na zwykłym ON-ie, tankuję tylko na oryginanych Orlenach lub Bliskich (broń Cie Panie Boże nie na jakichś franczyzowych), zrobiłem 50 kkm i autko zapitala bezproblemowo jak głupie (no może nie jest zbyt oszczędne,ale zamiast nogi mam cegłę ) Wbrew pozorom ulepszane paliwka typu werva, Ultimate mając wyższą temp. spalania obniżają moc maksymalną i moment , bo szybciej spaliny osiągają temperaturę EGT,( ustawioną tak by zabezpieczyć mtorówkę przed zniszczeniem termicznym ) i sterownik tnie dawkowanie na pompkach (sprawdzone na hamowni ) Ale to tylko moje zdanie , każdy ma prawo mieć inne
Madas Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 dzięki Madas za pocieszenie,widzę że mamy podobną konfigurację A sprawdza sie to pod VAGiem? to nie pocieszenie tylko szczera prawda .... sprawdza się .. ... u mnie Mussa robił często logi stat i dynam i doładowanie i korekcje i wszystko jest w super porządku .... jeżdżę i tyle ... [br]Dopisany: 17 Październik 2009, 16:05_________________________________________________jak się coś będzie działo to wtedy będę się martwił
wypsiu Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Ja śmigam na shellu v-power Ale jest różnica, paliwo zalane w Belgii a w Polsce.Zawsze staram się w Niemczech jadąc do polski przed granicą zatankować na max,aby jak najmniej tankować krajówki
akjam Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Ja leję albo BP Ultimate albo V-Power i jest ok. Co do awaryjności to tak jak koledzy zauważyli czy licznik kręcony, zależy jak był traktowany przez poprzednich właścicieli i od egzemplarza...
aju Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 a o co chodzi z tą korekcją ? Jak to sie sprawdza ? jest o tym sporo kolego
scrat Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 ja odkąd nabyłem mojego paździocha tankuję tylko i wyłącznie v-power na Shellu i jak dotąd nie miałem żadnych problemów z silnikiem (odpukać...)
spanky Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 lac zwykly gnoj na sprawdzonych stacjach ... zadne tam ulti/vervy/ i inne marketingowe wynalazki ...
Musashi Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 lac zwykly gnoj na sprawdzonych stacjach ... zadne tam ulti/vervy/ i inne marketingowe wynalazki ... a jednak...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się