czaki22 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 w multitroniku mechanizm jest tak skonstruowany ze jedna usterka powoduje nastepne uszkodzenia, jesli niezareagujesz odpowiednio szybko skonczy sie na dobrych 5tys. jutro wieczorem napisz eile mnie skrobneło, napewno cisnienie na walku wejsciowym, i łancuch
szachal Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Panowie moj mutitronic chodzil bez najmniejszyh zarzutow do czasu az padl. Jezeli cos zaczyna sie z nim dziac to nie ma sie co oszukiwac za jakis czas potrzebna bedzie kosztowna naprawa i lepiej zaczac zbierac pieniazki lub go sprzedac (niemoralne ale kogo w dzisiejszych czasach obchodza inni). Ja wlasnie jestem w trakcie przekladki na manuala i jak ktos bedzie zainteresowany informacjami lub bedzie chcial sie podzielic swoja wiedzo to zapraszam Chetnie pomoge.
Bart-S Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Szachal możesz opisać co dokładnie u Ciebie padło? Jakie objawy, jak zachowuje się skrzynia? Jeśli możesz podaj proszę aktualny przebieg auta i datę produkcji (jeśli nie chcesz udostępniać tych danych publicznie - podeślij na PW). Mile widziany także model skrzyni (EVE czy FSF) oraz nr sterownika i software-u (jeśli posiadasz takie dane). Z góry dzięki i pozdrawiam! BTW - szkoda że zdecydowałeś się na przekładkę, chociaż muszę przyznać, że pod względem ekonomicznym to najrozsądniejsze wyjście.
OLO_GDA Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Bart - mam propozycje nie do odrzucenia:D załóż wątek pt. NIE MAM PROBLEMOW Z MULTI ;];];} może tam troche uda sie odbudować opinie o tej skrzyni bo faktycznie pisza tylko CI co im pada skrzynia i wyglada jak totalna porazka, a przeciez az tak zle nie moze byc... :kox:
truckmaniac Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Bart - mam propozycje nie do odrzucenia:D załóż wątek pt. NIE MAM PROBLEMOW Z MULTI ;];];} może tam troche uda sie odbudować opinie o tej skrzyni bo faktycznie pisza tylko CI co im pada skrzynia i wyglada jak totalna porazka, a przeciez az tak zle nie moze byc... :kox: HEHEHE. Ja napiszę tam drugiego posta
hubi22 Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 pisałem już o swojej skrzyni tryb awaryjny jeżdżę tak już od maja tego roku ,przymierzam się cały czas do naprawy sam, może na wiosnę musze jeszcze kupić tego vaga co niemało kosztuje i tak jest z tymi audi
Bart-S Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 pisałem już o swojej skrzyni tryb awaryjny jeżdżę tak już od maja tego roku ,przymierzam się cały czas do naprawy sam, może na wiosnę musze jeszcze kupić tego vaga co niemało kosztuje i tak jest z tymi audi Mogę Ci sprzedać mojego za 50zł Sory za OT. Bart - mam propozycje nie do odrzucenia:D załóż wątek pt. NIE MAM PROBLEMOW Z MULTI ;];];} może tam troche uda sie odbudować opinie o tej skrzyni bo faktycznie pisza tylko CI co im pada skrzynia i wyglada jak totalna porazka, a przeciez az tak zle nie moze byc... :kox: Nawet mnie nie podpuszczajcie
OLO_GDA Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Mogę Ci sprzedać mojego za 50zł w B7 wiele nim nie zdziała raczej ...
Bart-S Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 No racja, nie spojrzałem w profil.
czaki22 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 szachal a wiesz ze wał masz inny niz w manualu, sterownik esp, dwumas
cougarr2 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 przerabiałem temat MULTI bardzo dogłębnie i wymiana na manual nie jest taka prosta nie licząc części związanych z przekładką ( skrzynia dwumas itp) trzeba brać pod uwagę następujące spawy 1) trzeba sprawdzić czy po odłączeniu skrzyni odpali silnik i czy normalnie pracuje jak nie koszty wzrosną o jakiś 1tys. i dużooo robocizny bo podobno trzeba ciągnąc jakąś odrębną wiązkę kabli) 2) moze być taka opcja ze w silniku z automatem jest inaczej zarobiona końcówka wału i wtedy nic nie zrobisz calkowity koszt takiej wymiany jeśli oczywiście końcówka wału jest dobra zamyka się około 4tyś. zł na gotowo ( skrzynia 6) takiej wymiany musi podjąć się ktos kto naprawdę zna się na sprawie ( powyższe informacje zdobyłem poszukując rozwiania padniętego multi więc nie muszą one być w 100% wiarygodne bo wiadomo że co mechanik to i opinia)
HiRide Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 wiec widac ze bardziej oplaca sie remont mullti niz przekladka na manuala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się