Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana prawego lusterka na duże ( angielskie )


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak :cool1:[br]Dopisany: 28 Listopad 2011, 23:10_________________________________________________po wciśnięciu obudowy mamy jeszcze do założenia ten dolny czarny element lusterka dokręcany na dwie śrubki który blokuje całość :wink4:

i wtedy mamy pewnosc, ze nikt nam nie zaiwani naszej obudowy :kox:
Opublikowano

wlasnie jestem po wymianie lusterka z angola i z ta zawleczka poradziłem sobie w ten sposób że scisnałem sprezyne sciskami stolarskimi zwiazalem ją cienkim stalowym drucikiem,rozkrecilem sciskacze sprezynka pozostaje scisnieta drutem,bez problemu mozna zalozyc zawleczke,potem tylko przeciałem druciki i gotowe

Opublikowano

wlasnie jestem po wymianie lusterka z angola i z ta zawleczka poradziłem sobie w ten sposób że scisnałem sprezyne sciskami stolarskimi zwiazalem ją cienkim stalowym drucikiem,rozkrecilem sciskacze sprezynka pozostaje scisnieta drutem,bez problemu mozna zalozyc zawleczke,potem tylko przeciałem druciki i gotowe

ooo...i ładnie pomyślałeś :good: moze i ja sie skusze...na wymiane tego trojkata :gwizdanie: , aby ladnie szklo sie chowalo w obudowie, a nie bylo na skraju :gwizdanie:
Opublikowano

Witam, ja zalozylem prawe lustro od angola bez sciagania trojkata z auta, poprostu wymontowalem wszystko ze zostal sam trojakt orginalny a reszta od angola i wszystko dziala a do sciagnieca obudowy lustra nie trzeba tych srubek od spodu odkrecac tylko szklo sciagasz i plastik do gory idzie sam

Opublikowano
Witam, ja zalozylem prawe lustro od angola bez sciagania trojkata z auta, poprostu wymontowalem wszystko ze zostal sam trojakt orginalny a reszta od angola i wszystko dziala a do sciagnieca obudowy lustra nie trzeba tych srubek od spodu odkrecac tylko szklo sciagasz i plastik do gory idzie sam
:whistling: ciekawe :eusathink:
Opublikowano

Mam foty to moge wstawic, pol h i zrobione tylko do zabezpieczenia potrzeba 2 osoby:naughty:

Opublikowano

daj foty bo sam jestem ciekaw:]

Opublikowano

Po wymontowaniu lustra i silniczka do regulacji:

4d1606e81d22334am.jpg

Tutaj już bez obudowy lustra a z dolnym plastikiem od którego nie trzeba odkrecac srubek:wink::

439223449deb97d0m.jpg

Wypiąć trzeba przewody w celu sciagnieca starego uchwytu pod sterownie lustra itd (w eurepejskiej wersji wtyczka jest rozbieralna, natomiast w angliku musialem wysunac wsuwki):

b5a3812b7c375af4m.jpg

Pozostaje taki o to sam orginalny trojkat, a montaż w odwrotnej kolejnosci:

9e354232c66559bem.jpg

Moja audiczka jest polift i lustro także mialem od polifta. Warto również spr silniczek org i od angilka czy w tej samej pozycji jest, u mnie obydowa tak samo pasujowaly. Mam nadzieje ze w miare dobrze opisalem to.

Pozdro

Opublikowano

Dziwne że ta obudowa zeszła bez odkręcania dołu bo ten dolny czarny element lusterka dokręcany na dwie śrubki blokuje właśnie obudowe ,chyba że miałeś obudowe uszkodzona :eusathink: bo nie powinna zejść bez odkręcenia zabezpieczenia :whistling:

Opublikowano
Po wymontowaniu lustra i silniczka do regulacji:

http://images41.fotosik.pl/1429/4d1606e81d22334am.jpg

Tutaj już bez obudowy lustra a z dolnym plastikiem od którego nie trzeba odkrecac srubek:wink::

http://images37.fotosik.pl/1446/439223449deb97d0m.jpg

Wypiąć trzeba przewody w celu sciagnieca starego uchwytu pod sterownie lustra itd (w eurepejskiej wersji wtyczka jest rozbieralna, natomiast w angliku musialem wysunac wsuwki):

http://images42.fotosik.pl/269/b5a3812b7c375af4m.jpg

Pozostaje taki o to sam orginalny trojkat, a montaż w odwrotnej kolejnosci:

http://images49.fotosik.pl/1438/9e354232c66559bem.jpg

Moja audiczka jest polift i lustro także mialem od polifta. Warto również spr silniczek org i od angilka czy w tej samej pozycji jest, u mnie obydowa tak samo pasujowaly. Mam nadzieje ze w miare dobrze opisalem to.

Pozdro

Czyli nawet nie musiałes rozbierać drzwi do przekładki:kox: elegancko

---------- Post added at 14:22 ---------- Previous post was at 14:09 ----------

A w lusterku angielskim również nie trzeba tego czarnego elementu odkręcać:eusathink:

lusterko2-1-1.jpg

Opublikowano
Dziwne że ta obudowa zeszła bez odkręcania dołu bo ten dolny czarny element lusterka dokręcany na dwie śrubki blokuje właśnie obudowe ,chyba że miałeś obudowe uszkodzona :eusathink: bo nie powinna zejść bez odkręcenia zabezpieczenia :whistling:

Nie mam nic uszkodzonego, ten czarny plastik jest przykrecany do tego metalowego uchwytu który trzyma się na tym bolcu, a obudowa normalnie się sciąga do góry z tym, że trzeba lekko ten czarny plastik trzymac, który się trzyma na 2 srubkach bo ma on zatrzaski które trzymaja obudowe lustra.

Kowi87 chodzi Ci o ten czarny element czyli silnieczek sterujący lustrem, jeśli o ten to trzeba go odkręcic w celu lepszego dojścia do kostki ma miejsca bardzo mało jest, jak by cos pisz pomoge:wink:

Opublikowano

A w lusterku angielskim również nie trzeba tego czarnego elementu odkręcać:eusathink:

http://i1246.photobucket.com/albums/gg604/Kowi87/Forum A4/lusterko2-1-1.jpg

Konstrukcyjnie niczym sie nie różni angielskie od europejczyka poza rozmiarem :wink: a czy trzeba coś odkręcać cóż możesz spróbować bez ale to juz na swoją odpowiedzialność :grin:
Opublikowano

Nie wiem czy się różnie czy nie bo nie zagłebiałem się aż tak bardzo w ten temat, kolega zakładał w seacie prawe od angola i to on mnie nakierował, żeby nie sciągac boczka drzwi oraz, że silniczek może miec pod innym kontem wpiecie wtyczki co by mogło kolidowac ale na szczeście angol i eu w moich lustrach mają identyczne mocowania na wtyczke i śruby

Opublikowano

Chodzi mi czy rozbieranie angielskiego lusterka wygląda tak samo jak EU. Czy musze odkręcać ten czarny dolny plastik obudowy, bo nie powiem mam z nim problem w tej chwili, śruby nie drgną nawet

Opublikowano
Chodzi mi czy rozbieranie angielskiego lusterka wygląda tak samo jak EU. Czy musze odkręcać ten czarny dolny plastik obudowy, bo nie powiem mam z nim problem w tej chwili, śruby nie drgną nawet
Tak wyglada tak samo.Też miałem ten problem z jedną śrubą ale porządnie dopasowany śrubokręt i troche WD dało radę
Opublikowano

Nic nie musisz, ja czytając ten wątek od anglika odkręciłem 1 śrubke bez problemu a druga musiałem rozwiercać co ciężko szło i w końcu mały śrubokręt podgrzewałem i w koło plastik wytopiłem a później dałem mała podkładke. Weź ściąg lustro wykręć silniczek, nastepnie obudowa do góry tylko ostrożnie żeby nie urwac uchwytów w tym plastiku w którym te koszmarne śrubki nie chcą sie odkrecać, później po ściągnięciu zabiezpieczenia cały ten metal zejdzie razem z tym plastikiem, jak ogarniesz dawaj foty, raptem poł h i lustro gotowe, powodzenia:wink:

Opublikowano

Dzisiaj to tylko lusterko od angola rozbiore, na aucie rusze dopiero jak bedzie pogoda:wink:

Opublikowano
Chodzi mi czy rozbieranie angielskiego lusterka wygląda tak samo jak EU. Czy musze odkręcać ten czarny dolny plastik obudowy, bo nie powiem mam z nim problem w tej chwili, śruby nie drgną nawet
Tak wyglada tak samo.Też miałem ten problem z jedną śrubą ale porządnie dopasowany śrubokręt i troche WD dało radę

odkręcenie tych śrub może ułatwić jedynie lepsze sciagniecie obudowy lustra, chodz ja z tym nie mialem problemu.

Opublikowano
Chodzi mi czy rozbieranie angielskiego lusterka wygląda tak samo jak EU. Czy musze odkręcać ten czarny dolny plastik obudowy, bo nie powiem mam z nim problem w tej chwili, śruby nie drgną nawet
Tak wyglada tak samo.Też miałem ten problem z jedną śrubą ale porządnie dopasowany śrubokręt i troche WD dało radę

odkręcenie tych śrub może ułatwić jedynie lepsze sciagniecie obudowy lustra, chodz ja z tym nie mialem problemu.

Rozbierałem ze cztery takie lusterka zarówno w Audi jak i VW i wiem co jest od czego a bez odkręcenia śrubek od spodu lusterka jest zaciśnieta blasza która blokuje całą obudowe ale każdy zrobi jak uważa może akurat w kolegi egzemplarzu zadnej blokady nie ma i można zdjąć bez jakiś tam blokad :naughty:

---------- Post added at 16:23 ---------- Previous post was at 16:18 ----------

Dzisiaj to tylko lusterko od angola rozbiore, na aucie rusze dopiero jak bedzie pogoda:wink:
Masz racje najpierw rozbierz sobie na spokojnie to co masz w domu i zobaczysz co i jak ,wtedy będziesz wiedział jak sie zabrać do tego na aucie by nic nie uszkodzić

Powodzenia :wink:

Opublikowano
Chodzi mi czy rozbieranie angielskiego lusterka wygląda tak samo jak EU. Czy musze odkręcać ten czarny dolny plastik obudowy, bo nie powiem mam z nim problem w tej chwili, śruby nie drgną nawet
Tak wyglada tak samo.Też miałem ten problem z jedną śrubą ale porządnie dopasowany śrubokręt i troche WD dało radę

odkręcenie tych śrub może ułatwić jedynie lepsze sciagniecie obudowy lustra, chodz ja z tym nie mialem problemu.

Rozbierałem ze cztery takie lusterka zarówno w Audi jak i VW i wiem co jest od czego a bez odkręcenia śrubek od spodu lusterka jest zaciśnieta blasza która blokuje całą obudowe ale każdy zrobi jak uważa może akurat w kolegi egzemplarzu zadnej blokady nie ma i można zdjąć bez jakiś tam blokad :naughty:

---------- Post added at 16:23 ---------- Previous post was at 16:18 ----------

Dzisiaj to tylko lusterko od angola rozbiore, na aucie rusze dopiero jak bedzie pogoda:wink:
Masz racje najpierw rozbierz sobie na spokojnie to co masz w domu i zobaczysz co i jak ,wtedy będziesz wiedział jak sie zabrać do tego na aucie by nic nie uszkodzić

Powodzenia :wink:

Tak jak mówisz, Ty na 4 się przekonałes a ja na 1 prawym angolu i lewe tak samo rozebrałem bo miałem oklejone folia a teraz mam pomalowane, rozebrałem angola i sobie pomyślałem po ChóY odkrecać te śrubki no ale każdy sposób jest dobry o ile jest skuteczny. :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...