walekk Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Mam pytanie bo mysle caly czas o zrobieniu programu pod moje AEB. Tylko zastanawiam sie co lepiej zrobic. Czy najpierw zmienic turbo na wieksze (bedzie moc ok. 180KM) czy zrobic program. Bo koszty podobne a jezeli zrobie program a bede chcial wyciagnac pozniej wiecej to bede musial zmienic turbo i zrobic jeszcze raz nowy program. Dlatego pytanie moje brzmi jak bedzie ksztaltowac sie MOC/MOMENT przy zmianie turbo, a jak przy programie. Wiem ze nie da sie dokladnie powiedziec ale chociaz orientacyjnie.
soolek Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Od samej zmiany Turbo mocy Ci nie przybędzie - trzeba skorygować soft.
CoLo Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Po pierwsze najpierw zadaj sobie pytanie w jaką moc strzelasz w przyszłości i wszystko stanie się jasne
moskal Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Mam pytanie bo mysle caly czas o zrobieniu programu pod moje AEB. Tylko zastanawiam sie co lepiej zrobic. Czy najpierw zmienic turbo na wieksze (bedzie moc ok. 180KM) czy zrobic program. Bo koszty podobne a jezeli zrobie program a bede chcial wyciagnac pozniej wiecej to bede musial zmienic turbo i zrobic jeszcze raz nowy program. Dlatego pytanie moje brzmi jak bedzie ksztaltowac sie MOC/MOMENT przy zmianie turbo, a jak przy programie. Wiem ze nie da sie dokladnie powiedziec ale chociaz orientacyjnie. z dwojaga wybrałbym najpierw program , tak jak pisze Antonio , zmiana softu i tak Cie czeka , ja u siebie robie wszystko od doopy strony , TIP , FMIC , dopiero wtedy program
udy Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 a po co masz dwa razy robić program, zmień turbo na wieksze, do tego wtryski, fmic, tip i dopiero na program, ale tak jak poprzednik powiedział w jaką moc celujesz, 250 km czy 190 i wystarczy
walekk Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 tak bym zrobil ze najpierw turbo potem program tylko ze wiecie.. to wszystko kwestia $ te 1300 - 1500 zl wygrzebie na wiosne. Ale zeby wygrzebac te 3000-4000 od razu to bedzie ciezko :gwizdanie: hehe wiec chyba zostane przy programie a pozniej to bedzie trzeba zmienic na cos innego ... B6? i moze wtedy sie lepiej bawic Dzieki za opinie I jeszcze jedno pytanie bo jest w Elblagu jeden gosc (Dominik) ktory rowniez modyfikuje programy w wielu roznych samochodach czy ktos slyszal jakies opinie o nim ? Tylko ze u niego bez hamowni, mowil o 800zl za zmiane programu.
Buba Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 moje zdanie jest takie. wedlug opisu masz FWD. dla mnie robienie powyzej 200KM nie ma sensu. to jest wystarczajaca moc na oske. jak chcesz sie grubo bawic to podstawa jest Q. podstawowe pytanie juz padlo. w jakie moce celujesz?
rob555 Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 hamownia hamownia ....a AFR chociaz mierzy?
walekk Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 a AFR chociaz mierzy? nie wiem ... Wlasnie chcialem jechac do Ciebie na wiosne aletu ostatnio ktos mi wspomnial o nim na miejscu, no niby sporo taniej tylko ciekawe jaki efekt ... :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 jest w Elblagu jeden gosc (Dominik) ktory rowniez modyfikuje programy w wielu roznych samochodach czy ktos slyszal jakies opinie o nim jesli jest gosc-to i sa jego wyniki-popytaj tych,ktorzy robili zmiane softu u Niego
boseron Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 turbo poźniej program zebys dwa razy nie jeździł
hunidan Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam czy mógłby mi ktoś przesłać jakiegoś linka lub sam opisać gdzie i jakie zmiany trzeba dokonać aby uzyskać ok 250 km 1.8t aeb a4 , dodam ze robiłem czipa pół roku temu i jest to mało więc chciałbym uzyskać więcej . pozdrawiam
Buba Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam czy mógłby mi ktoś przesłać jakiegoś linka lub sam opisać gdzie i jakie zmiany trzeba dokonać aby uzyskać ok 250 km 1.8t aeb a4 , dodam ze robiłem czipa pół roku temu i jest to mało więc chciałbym uzyskać więcej . pozdrawiam Stary pól forum jest o tym
moskal Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam czy mógłby mi ktoś przesłać jakiegoś linka lub sam opisać gdzie i jakie zmiany trzeba dokonać aby uzyskać ok 250 km 1.8t aeb a4 , dodam ze robiłem czipa pół roku temu i jest to mało więc chciałbym uzyskać więcej . pozdrawiam zmian trzeba przede wszystkim dokonac na swoim koncie w banku
Pucek Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 każdy poleca pierw wymiane turbiny a potem program, a czy ktoś uświadomił kolegę jakie to są koszty??? bo może patrzy tylko po allegero gdzie roi się od K04 od tt czy golfa... więc, niech lepiej mu ktoś napisze ile trzeba mieć gotówki żeby uzyskać więcej niż 200 koni
CoLo Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 A czy o to zapytał ? może ma ? Pozatym Moskal poruszył ten temat
moskal Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 każdy poleca pierw wymiane turbiny a potem program, a czy ktoś uświadomił kolegę jakie to są koszty??? wystarczy przewertować dział "chiptunning" i od razu wiadomo jakie sa koszty , ale jesli komuś sie nie chce...... to powstają tematy takie jak ten , że 3/4 użytkowników zlewa autora
Maniusiek28 Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 I jeszcze jedno pytanie bo jest w Elblagu jeden gosc (Dominik) ktory rowniez modyfikuje programy w wielu roznych samochodach czy ktos slyszal jakies opinie o nim ? Tylko ze u niego bez hamowni, mowil o 800zl za zmiane programu. ja wiem co to za gość i powiem ci ze to zwykły cwaniak i naciągacz , na elektronice się trochę zna.....ale jeśli chcesz mieć program z prawdziwego zdarzenia to najbliżej do Rob555 uderzaj Gdańsk niedaleko
wladca_pierscieni Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 pany pytanko moze ktos wie gdzie podlaczyc kostke chipa (box) do tourana 105hk 2008rok i czy na servisie skapna sie ze bylo cos takiego podlaczone?
Dev Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 pany pytanko moze ktos wie gdzie podlaczyc kostke chipa (box) do tourana 105hk 2008rok i czy na servisie skapna sie ze bylo cos takiego podlaczone? jak zdejmiesz boxa przed wizytą w serwisie to sie nikt nie kapnie a co do podłaczenia to na pewno bedzie info razem z boxem a tak na marginesie box to zło :evil:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się