scuzz Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Jak wam się ten zestaw tłumiki-gruchota sprawuje? Ile już na nim śmigacie?
Gość tomcu Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Jak wam się ten zestaw tłumiki-gruchota sprawuje? Ile już na nim śmigacie? Ze 2 tyś i wszystko jak narazie ok
dejf Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Ze 2 tyś i wszystko jak narazie ok Zauważyłeś różnice w wyciszeniu w srodku? Po wymianie jest glosniej/ciszej? Czy bez zmian? Dynamika auta taka sama? Jaki masz przelot?
maxim Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 Jak wam się ten zestaw tłumiki-gruchota sprawuje? Ile już na nim śmigacie? Ja przelatałem już ponad 2 tyś. i wszystko super. Napewno jest ciszej.
michalutp Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Ciszej ani głosniej nie jest, tylko świst turbinki słychać bardziej
maxim Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2009 ciszej od pustej puszki ?czy jak? Moim zdaniem ciszej od kata. Co do puszki niewiem, nie miałem.
dejf Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 A dynamika? Ta sama? Ten swist to pewnie wyraźniejszy odglos łopatek w nizszych partiach obrotow przy wcisnietym mocniej gazie? Po chipsie to i z katem ladnie słychać
michalutp Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 U mnie ciągnie lepiej na niższych obrotach tzn turbo prędzej się budzi i nie zaleca się zostawienia pustej puszki ze względu na zawirowania gazów, zaleca się rurę wstawić
mcm Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 zaleca, nie zaleca ... :gwizdanie: ja jeżdżę bez rurki i żadnych negatywnych objawów nie ma
czaja77 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 powiem tak miałem pustą puszkę ,dziwnie jest słychać jak schodzi z obrotów na biegu,postanowiłem wspawać rurę w puszkę jest to samo, teraz szykuję się do kupna zamiennika od tego gośćia z allegro,zobaczymy co będzie
SoMeS Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 ja mam wyciętą puszkę z kata... wypróżnioną... wspawana w środek rurka... puszka z kata zespawana z powrotem
czaja77 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 ja mam wyciętą puszkę z kata... wypróżnioną... wspawana w środek rurka... puszka z kata zespawana z powrotem no i ja tak mam ale jakoś to nie to.dziwnie buczy na schodzeniu z obrotów :gwizdanie:
Gość tomcu Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Witam Wstawiłem zamiennik zamiast kata jakiś czas temu. Zamiennik ok. Jednak mam pytanko do tych co wywalili katy. Czy na biegu jałowym też słyszycie świst turbiny. Samochód zapalony na biegu jałowym, wychodzę na zewnątrz i słyszę świst. Obroty normalne 861. Czy też tak macie ?? Interesuje mnie to bo poszukuję rozwiązania innego problemu a mianowicie mam prawdopodobnie nieszczelność w kolektorze ssącym co może zwiększać głośność pracy silnika. Na neci znalazłem coś takiego: "Praca turbiny, (jeżeli silnik jest doładowany) powinna być „prawie” niesłyszalna - świsty i gwizdy mogą świadczyć o nieszczelności kolektora ssącego lub o zużyciu łożyskowania turbiny. (turbosprężarki w silnikach ARL(150PS) i ASZ(130PS) są to spore „lochy” i troszkę sobie świszczą więc to norma) Sprawdź wtedy czy nie ma wycieku oleju w układzie dolotowym- wystarczy rozpiąć rurki układu i zobaczyć, czy w środku są ślady oleju. Należy jeszcze zwrócić uwagę na koło zamachowe, które lubi drgać przy pełnym gazie w zakresie gdzie auto ma najwięcej momentu obrotowego a nie należy do najtańszych…" Tylko że na starym katalizatorze nie słyszałem tego świstu na biegu jałowym. Jak to wygląda u was a szczególnie u tych co założyli zamiennik od tłumniki-gruchot ? Czy też słychać świst na jałowym biegu - jak dotknę gaz to maleje świst ale za chwile znów raca.
SoMeS Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 świst przy wywalonym samym kacie na postoju na biegu jałowym słyszany być nie powinienem (przynajmniej u mnie tak było) słyszałem ją dopiero po wycięciu tłumika i zrobieniu przelotowego układu wydechowego
Gość tomcu Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 świst przy wywalonym samym kacie na postoju na biegu jałowym słyszany być nie powinienem (przynajmniej u mnie tak było) słyszałem ją dopiero po wycięciu tłumika i zrobieniu przelotowego układu wydechowego czy u innych co wywalili kata też nic nie słychać na biegu jałowym ????
maxim Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2009 U mnie na biegu jałowym jest cisza dopiero jak dodaje gazu zaczyna świszczeć.
Rekomendowane odpowiedzi