gzrybol Opublikowano 13 Maja 2007 Opublikowano 13 Maja 2007 Witam Mam pytanie jakich wydatków moge sie spodziewać przy autku które ma nastukane 160 tys? czy moze sie sypac juz koło dwumasowe i pompowrtski?
Jaro Opublikowano 13 Maja 2007 Opublikowano 13 Maja 2007 Jeżeli autko ma naprawdę tyle przejechane, to z tych rzeczy które wymieniłeś nic nie powinno się psuć. Te rzeczy nie należą do awaryjnych szczególnie przy tak niskim przebiegu, no oczywiście zależy jak się użytkowało A4.Jak chcesz być naprawdę pewny to podepnij pod VAG-a.
Jaro Opublikowano 13 Maja 2007 Opublikowano 13 Maja 2007 Za pomocą Vag-a i odpowiedniego kabla możesz sprawdzić autentyczny przebieg
Gość Murzyn Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 jak kupisz zdrowe auto, to jeszcze dlugo nie wydasz na nie ani zlotówki
Gość Goodspit Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 Ja kupiłem swój jak miał 180k km przebiegu i jak na razie (odpukać) poza zwykłymi elementami eksploatacyjnymi jak paski płyny nie robiłem nic więcej. Tylko tankowanie i jazda - która z resztą przy 1,9 TDI jest również mało kosztowna
spanky Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 gzrybol napisał(a): Witam Mam pytanie jakich wydatków moge sie spodziewać przy autku które ma nastukane 160 tys? czy moze sie sypac juz koło dwumasowe i pompowrtski? wszsytko moze sie sypac .... przebieg nie jest odzwierciedleniem stanu technicznego autka .... porzadna diagnoza powinna wyeliminowac niektóre przyszłe wydatki ale tak naprawde nigdy nie bedziesz pewien na 100 % ... co do samej eksploatacji to jak kazde 1.9 TDI .... jest stosunkowo tanie w utzrymaniu ....
adadur Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 Dokładnie przebieg nic nie mówi - trzeba się przyjrzeć stanowi technicznemu auta. Zwracam uwagę że przy 180 tyś trzeba rozrząd robić a to nie mały wydatek. Koszty eksploatacji - paliwo trasa w PL ok. 6,4 autbahn szybko 6,8 minimum na trasie PL ok 5,5 na autbahnie ok 5, miasto od 6,8 do 8,2 litra (zależy czy klima czy zima, jakie odcinki do przejechaniaitp itd).
Tukan Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 Tak jak mowia koledzy sprawdz dokladnie autko Vag-iem sprawdz zawieszenie i ogulnie caloksztalt auta.A nóz okaze sie ze nic nie bedzie sie psuc przez długi czas i tego zyczymy A poza tym AJM to bardzo dobre zwawe autko
audia4s4 Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 Jak ma 160tys to powinno chodzic jak zegarek
Edwardm Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 Mój AJM palił tyle ile ktoś wcześniej podał. Uległem czarowi zawirusowania i teraz pali o 1 litr mniej przy normalnej jeździe. Czyli 5,6l/100. Najniższe zużycie miałem 5,12l/100 (autostrada do Włoch). Wgrano mi program 14o kucyków. Wg hamowni wykazało 138. Wszystko jest OK. Zastanawia mnie tylko dlaczego między zmianami muszę dolewać olej do silnika. Poprzedni AFN powyżej 200t km tego nie wymagał. Ten zbliża się do 140 t km. Może ktos ma jakieś doświadczenie w tym zakresie? dział Newbie najpierw [pre_pl]
Tukan Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 Kolego AJM pije sobie olej normalne moj tez pije teraz zminilem olej na z norma 505.01 i zobacze czy pije.A ile dolewasz na przestrzeni wymian???
Gość Murzyn Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 Pd'ki poprostu pija tak 200ml na 15k km to norma
Tukan Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 Murzyn napisał(a): Pd'ki poprostu pija tak 200ml na 15k km to norma Moj na castrolu 505.00 pil 1L na 15 tys,teraz mam inny i sie sprawdzi co i jak
adadur Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Nie rozumiem co macie do oleju. Dla PD i tak najczęściej olej jest w bańkach 5 litrowych a to wystarcza na te 15 tyś. choć dobrze jest zmienić troszkę wcześniej (np. 12 tyś.).
Gość Murzyn Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 tak jak piszesz adadur. 12-13k km i mozna wymieniac. Przynajmniej po takim przebiegu zapala sie u mnie kontrolka stanu oleju.
gzrybol Opublikowano 16 Maja 2007 Autor Opublikowano 16 Maja 2007 Witam Mój AJM jak narazie nic nie bierze a jeżdze na mobil super S 10W40 norma 505.00 z tym że dodałem dotatek, który sie daje 1 na 3 wymiany oleju
grabalaba Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Niedawno nabyłem AJM (z Niemiec). Książka do końca, przebieg 230k km. Wymieniłem tylko filtr powietrza(Bosch-24PLN) i śmigam! Normalnie mówię Wam - pszczółka. A tak nawiasem mówiąc gzrybol, czy norma do AJM to nie 505.01?
Gość Goodspit Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 Tylko filtr powietrza? A paliwa? Przeciwpyłkowy to już jak chcesz bo to już Twój komfort ale o silnik trzeba dbać. Filtr bosha to żeś też słabo wymyślił, akurat jak o filtry chodzi to ta firma wcale taka dobra nie jest - KNECHT to są porządne filtry a różnica w cenie śmieszna.
grabalaba Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 Mógłbym powiedzieć, że Filtron to badziewie, ale Bosch? Nie podzielam tego zdania. Według mnie to dobry i tani filtr do AJM.
Gość Goodspit Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 No to niewiele wiesz o filtrach Pracuję w serwisie samochodowym, co prawda w biurze, ale wiem co mechanicy proszą aby zamawiać. Jeśli chodzi o Audi to właśnie KNECHT jest podstawową firmą jeśli chodzi o filtry. O Filtronie tez za dużo złego nie słyszałem, a dal mnie jest to jego atutem że w Polsce właśnie produkowany! Znak jakości Q i Teraz Polska też świadczą o jakości tych produktów. A BOSH... no cóż, firma działa na tak wielu frontach i produkuje tyle różnych podzespołów że to naturalne że jeden rzeczy są bardzo dobrej jakości a inne mają rywali o znacznie lepszych parametrach i wykonaniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się