kamil2803 Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Mam 1.9TDI stosunkowo krótko więc jako takiego rozeznania jeszcze nie mam. Podzielcie się proszę ze mną waszymi spostrzeżeniami na ten temat
GRazny Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 dla mnie bomba... chłopaki mają po 250.000 i nic nie robione...
Cristoforo Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 jest kul bajerka a szukałeś kolego informacji w jest sporo o tych motorach AJM to coś pomiędzy AFN a AWX więc nie udana konstrukcja a tak na poważnie AJM do modzenia max 180KM, pierwsze pompowtryski,olej o specyfikacji 505.01, lać dobrą ON i sie nie martwić dobra kultura pracy jednostki,części tanie i dostępne mam nadzieje ze zapoznałęś sie z 10 przykazaniami aby bezawaryjnie użytkować parcha miłej jazdy
kamil2803 Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 Tak tak 10 przykazań powtarzam przed snem
marewel Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Zeby spac spokojnie wymień sruby regulacyjne pompowtryskiwaczy.
Cristoforo Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Zeby spac spokojnie wymień sruby regulacyjne pompowtryskiwaczy. jakie są objawy jeśli sie tego nie zrobi?? ja bym sie matrwił o uszczelaniacze PD i spr. sprawnosc turbiny
heniek01 Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Właśnie wróciłem z wojaży po kraju.Mam ofertę kupna Chryslera Pacifiki 3.5 V6 za niewielkie pieniądze - powiem tak MOCNO się zastanawiam bo gra chyba nie warta zachodu .Jak dotąd leję , serwisuję i śmigam bezawaryjnie - właśnie czekam na odbiór zdjęcia z fotoradaru - wypadek przy pracy .Pozdrawiam i nie zmieniam mojego AJMa .
krzyniek Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Właśnie wróciłem z wojaży po kraju.Mam ofertę kupna Chryslera Pacifiki 3.5 V6 za niewielkie pieniądze - powiem tak MOCNO się zastanawiam bo gra chyba nie warta zachodu . o tak to dużo wnosi do tematu ... [br]Dopisany: 27 Październik 2009, 20:37_________________________________________________ lać dobrą ON i sie nie martwić ja leję zwykłą ON, może raz na jakiś czas tą "niby lepszą ON" i jak dotąd żadnych problemów nie miałem
marewel Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 jakie są objawy jeśli sie tego nie zrobi?? Hmm,silnik zaczyna klepać robi się za duży luz miedzy dźwignia pompo-wtryskiwacza a pompowtryskiem.Nastepnie wybija sie sruba regulacyjna pompowtryskiwacza i powstają takie kwiatki: Aby tego uniknąć,stosuje się nowszy typ śruby regulacyjnej i nowy typ popychacza. Sruba 14zl /ASO popychacz 50zl ASO lub zestaw uszczelek z popychaczem za okolo 30zl.
Cristoforo Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 o kurde nie wiedziałem mocne jest to klepanie tak jak u starego diesla ?? czy jest to metaliczny stukot?
stanley Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 jakie są objawy jeśli sie tego nie zrobi?? Hmm,silnik zaczyna klepać robi się za duży luz miedzy dźwignia pompo-wtryskiwacza a pompowtryskiem.Nastepnie wybija sie sruba regulacyjna pompowtryskiwacza i powstają takie kwiatki: Aby tego uniknąć,stosuje się nowszy typ śruby regulacyjnej i nowy typ popychacza. Sruba 14zl /ASO popychacz 50zl ASO lub zestaw uszczelek z popychaczem za okolo 30zl. Wymieniałeś sam czy w ASO ? Jakie koszta robocizny ?
siniakTDI Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Hmm,silnik zaczyna klepać robi się za duży luz miedzy dźwignia pompo-wtryskiwacza a pompowtryskiem.Nastepnie wybija sie sruba regulacyjna pompowtryskiwacza ...... Mówisz wybija się śruba regulacyjna ja bym poszedł dalej że te śruby pod wpływem luzu potrafią się uksyć, ułamać, a gdzie spadnie odłamek wiadomo przez otwory w głowicy i prosto na tłoki....... wtedy pozostaje się tylko przeżegnać i zacząć płakać oczywiście są to sporadyczne przypadki ale możliwe. Tak więc konstrukcja tych starych śrub regulacyjnych to jakaś porażka konstruktorów. Dużo lepiej konstrukcyjnie wyglądają te nowe śruby z łbem kulistym.
marewel Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 odłamek wiadomo przez otwory w głowicy i prosto na tłoki....... No bez przesady,ale otwory w głowicy nie maja połączenia z tłokami.
Cristoforo Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 podajcie jakie są objawy na początku za nim to sie stanie mocne klekotanie jak starym dieslu?? metaliczne stuki z pod pokrywy zaworów??
Gość Zimny Chirurg Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Najpiękniejsze w AJM to chyba ta niesamowita dynamika jaka ma. 115 km i 285Nm a potrafi na starcie wydymać nie jednego TDIka i nie jedna benzyna. Poprostu robi masakre. To chyba jedyny z TDIków najbardziej topornych na chipowanie. Strasznie tego nie lubią a jak juz to max 145 km. Sa szaleńcy co maja 180 w AJM ale wiem ze to była straszna walka. Dbać o olej 505 01 i nie lać opału. I bedzie sie smigać spokojnie długo i szczęśliwie. No i pilnowac by turbo ładowało i nie było zapieczone. Pozdro ZC
Musashi Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Najpiękniejsze w AJM to chyba ta niesamowita dynamika jaka ma. 115 km i 285Nm a potrafi na starcie wydymać nie jednego TDIka i nie jedna benzyna. silnik seryjny ma te 116 KM i 285 Nm i nie ma sensu doszukiwać sie wiekszych możliwości niż ma. AJM ma o wiele wiekszy potencjał modyfikacji. nt. tego silnika jest bardzo dużo informacji na forum, kwestia użycia wyszukiwarki...
Daimos Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 jakie są objawy jeśli sie tego nie zrobi?? Hmm,silnik zaczyna klepać robi się za duży luz miedzy dźwignia pompo-wtryskiwacza a pompowtryskiem.Nastepnie wybija sie sruba regulacyjna pompowtryskiwacza i powstają takie kwiatki: Aby tego uniknąć,stosuje się nowszy typ śruby regulacyjnej i nowy typ popychacza. Sruba 14zl /ASO popychacz 50zl ASO lub zestaw uszczelek z popychaczem za okolo 30zl. Nasuwa mi się takie pytanie. Skoro wraz z przebiegiem silnika tworzy się luz miedzy dźwignia pompo-wtryskiwacza a pompowtryskiem to czy nie można dokonać regulacji (procedura już opisywana na forum) co jakiś czas, np. przy każdej wymianie rozrządu. Zapobiegłoby to wtedy wybiciu śruby i związanych z tym problemów Oczywiście producent nie przewiduje takiej czynności ;(
aju Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Dla mnie AJM to udana i dość dynamiczna konstrukcja, podatna na mody a przede wszytkim ekonomiczna i poki co ekonomiczna
gzrybol Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Witam Z silnikiem może nie ma kłopotów u mni enp już druga turbawka ta od AWX zaczyna gwizać i wali oliwą w dolot rabtem mam 140 kucy i 340 Nm by Rogal, wydajęmi sie ze spalanie jest roche za wysokie ale tłumacze to sobie tym że jest coraz większy ruch na dogach i trasa 100 km to ciągłe hamowanie i przyśpieszanie, średnie spalanie 50/50 trasa miasto Kraków 7,3-7,5 na zbiorniku jakiś 840 km przy których komp pokazywał 0 km.
aju Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 7,3-7,5 sporo, ja się łapię na 7,5 tylko miasto, a dziadkowo nie jeżdżę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się