Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.6 ADP 95r]drogo czy nie drogo za wymiane elementow zawieszenia?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bylem dzis u mechanika w sprawie tlukacego sie zawieszenia.

Mechanicy bardzo dobrzy wg wielu opinii (rzeczywiscie jak sie zabrali do pracy to fachowo posprawdzali wszystko). Wyszło że mam do wymiany:

strona prawa : wahacze gorne oba, koncówka drążka kierowniczego

strona lewa: wahacz gorny tylny i ewentualnie gorny przedni(okaze sie po demontażu); tuleja metalowo-gumowa dolnego tylnego wahacza

naprawa miala by byc nie wymiana na nowe wahacze tylko regeneracja tych czesci na miejscu u tego mechanika.

wiec za te wszystkie elementy + robocizna usłyszałem wg mnie (chodzi głownie ze maja to byc regenerowane czescie moje) astronomiczna cene 725 zł. Przeciez w tej cenie mozna kupic znanej firmy wahacze na allegro.

Jak sadzicie co z tym fantem zrobic bo troche mi sie nie usmiecha wywalic tyle kasy na regenerowanie wahaczy.

pozdr

ps

poza tym skasowali 20 zł za sprawdzenie co trzeba wymienic.

Opublikowano

Za nowe części zapłacisz na pewno drożej, ale regeneracja mnie nie przekonuje

Ile dostaniesz gwarancji?

Opublikowano

nie wiem czy wogole dostane gwarancje bo nie wymieniaja wszystkich czesci. a tak wogole to daja na 0.5 roku tak slyszalem jak kolesiowi przedemna powiedzieli. Kurde patrze na allegro i kompletne zawieszenie przednie FEBI kosztuje 1070 zl wiec wg mnie duzo za duzo przesadzili. Wg mnie 500 za regenerecje to jest cena zaporowa. A wogole to co myslicie o wahaczach jakis no name ale nowych ktore sa nawet o 50% tansze od znanych firm niech sie wysypia po 75% czasu porzadnychj wahaczy to i tak sie oplaci je zalozyc.

Nie wiem juz sam co zrobic :huh: :huh: :huh: :huh:

jeszcze kurde liczylem ze bedzie taniej a dzis oprocz tego 200 zł w plecy bo mnie "bandyci" napadli i film o tym nakrecili :police: :police: :police:

ps

a wlasnie a jak jest ze zbieznoscia po wymianie wahaczy trzeba robic czy mozna odpuscic? byla robiona chyba w marcu tego roku

Opublikowano

Jak nie dostaniesz gwarancji to lipa :huh:

Wahacze no name to też lipa

Jeżeli kupisz nowy komplet to jeszcze będziesz musiał zapłacić za wymianę, chyba że sam zrobisz

Opublikowano

Robiliśmy ostatnio u szwagra w A8 oba górne Lemfordery (350 zł komplet na strone po firmowych upustach). Robota 30 min. do 1 godz. na stronę. Nowe śruby i potem zbieżność to raczej końeczność.

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

ostatnio kupiłem prawie komplet (bez jednego banana i końcówek kier.) wahaczy lemfordera za 1200 zł. Myślę, że dobra cena i dobry wybór. Jak robić to raz a porządnie. Z takimi no name to nigdy nie wiadomo czy po 1 tys km ci się jakiś nie złamie (co do oryginałów pewności też nie masz ale prawdopodobieństwo takiego wypadku jest mniejsze).

Opublikowano

ostatnio kupiłem prawie komplet (bez jednego banana i końcówek kier.) wahaczy lemfordera za 1200 zł... Jak robić to raz a porządnie. Z takimi no name to nigdy nie wiadomo

Zgadzam się w 100%, szkoda kasy

Opublikowano

O kurna. :shocked:Wiki, czy te wahacze sa sprawdzone? Dobre to to? Jesli faktycznie mialyby byc oryginalne za taka cene to biore juz teraz na zapas. No ale kto potwierdzi..?

EDIT: A swoją drogą to czy jesli zaczyna mi ktorys wahacz juz postukiwac to lepiej wymienic go juz teraz czy moze poczekac az wiecej ich poleci, zeby wszystko za jednym zamachem zrobic? Troche mi szkoda czasu no i ustawiania tej zbieżności. :sad:

Opublikowano

jaka zbiezność?? przy wymianie wahaczy nie ustawia sie zbieżności, no i oczywiście ze odrazu trzeba wymienić stukajacy wahacz bo sie mozesz zdziwić jak pęknie i ci koło wpadnie do środka błotnika

Opublikowano

No to ja juz zbaraniałem. Jedni mowia, ze trzeba zbieżnośc ustawiac, inni ze nie. W tamtym roku po wymianie 6-ciu wahaczy po jakims czasie scielo mi opony. Byłem przekonany, że to od tego, ze nie ustawiłem zbieżności. W takim razie niech ktos mi powie w jakich sytuacjach powinno sie tą zbieżnośc ustawiac (nie licząc wpadnięcia w jakąś dziurę itp.)

Gość Goodspit
Opublikowano

Mi się też wydawało że zbieżność należy ustawić po ingerencji w zawieszenie...[br]Dopisany: 15 Maj 2007, 14:54 _________________________________________________ wiki rozmawiałem z gościem który założył u siebie takie wahacze jak w linku który podałeś i jest bardzo zadowolony. Za taką cenę to można zmieniać i nie patrzeć na nic, na naszych drogach i tak żadne za długo nie dadzą rady.

Opublikowano

Zbierzność trzeba sprawdzić i jeżeli jest to konieczne skorygować.

Opublikowano

Jadziś założyłem wahacze Lemfodera, zobaczymy ile sie na nich polata, niestyty po jednym ze na strone i łączniki. Mechanik za to, plus wymiana uszczelki pokrywy zaworów, spawanie tłumnika, wymiana węża od nagrzewnivy(trudny dostęp) regulacje drzwi i smarowanie wziął 120 zł. Za wahacze (2 górne plus łaczniki) dałem 335, a za uszczelke-30. Sumka niezła wyszła :/

Zbierzności podobno nie trzeba ustawiać bo w końcu wahacze powinny mieć idento wymiary, tak mówił mechanik, a skręcenie ich ponowne nie powinno nić zmieniać..

Gość Goodspit
Opublikowano

Hincó to i tak jeszcze wcale tak drogo nie zapłaciłeś za tą robotę :wink:

Opublikowano

to uważam za rozsądny wybór w stosunku jakości do ceny

http://moto.allegro.pl/item193145789_wahacze_kpl_audi_a4_a6_a8_skoda_superb_vw_passat.html

na nasze drogi nie potrzeba nic lepszego :wink:

ale tak na poważnie jest sens takie wahacze kupic kurde jak czytam ze no name wahacze pekaja to mi sie wlos na glowie jezy a te raczej renomowanej firmy nie sa.

podpowiedzcie co zrobic bo regenerowane na pewno nie beda takiej wytrzymalosci jak nawet no name fabryczne

a cena rzeczywiscie jest atrakcyjna namierzylem poza tym na allegro klientke z lublina (czyli przesylka odpadnie) z febi za 1070 ale czy beda az tak bardzo lepsze od tych za 700?

kurde nie mam az tyle kasy zeby ladowac co 2 miechy 1500 zł w auto.

Opublikowano

Hincó to i tak jeszcze wcale tak drogo nie zapłaciłeś za tą robotę :wink:

Byłem zdziwiony szczerze, pytałem czy wszystko policzył(robili we dwóch) pytałem czy to dla jednego czy dwóch.. no ale w końcu sąsiad :P 2,5h we dwóch mieli roboty, upierdliwej, wahacze niby WD pryskałem codziennie przez tydzień ale co to daje? as dostęp do tego wężyka był kiepski, od dołu i od góry trzba było rozbierać auto, ale udało się wyciągnąć.. i nie ma nowego bo dopiero zamówic trzeba :E

Z tłumnikiem mieli sporo zabawy bo podpora była urwana i sam tłumik dziurawy, ale poradzili sobie ;)

A uszczelka pod pokrywą była okropna! Nie dało rade jej wyjać w jednym kawałku, krucha i twarda jak cholera, nie wiem, przegrzany silnik czy co ?

Opublikowano

Zbierzność trzeba sprawdzić i jeżeli jest to konieczne skorygować.

Ty z kolei mowisz, ze trzeba sprawdzic (co sie tez wiaże z kosztami). Kto mysli inaczej? :grin:

Gość Goodspit
Opublikowano

pre_pl- HART sprzedaje elementy zawieszenia i układu kierowniczego produkowane przez TRW, więc to chyba nie najgorsza firma jest, co :wink: Tak jak np. hoop produkuje colę dla biedronki :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...