Maniusiek28 Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 witam pacjent jak w profilu AVJ problem: po nocy ciężko wchodzi mi 2-ka bieg , inne idealnie, a kiedy już wrzucę ja wreszcie przy kolejnych próbach wrzucenie nie ma juz z tym problemu tylko za pierwszym razem jest źle i tylko po nocy sie tak dzieje.......moze olej w skrzyni do wymiany, co o tym myslicie?
arek87 Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 mam podobnie. jednyny bieg jaki wchodzi z oporem po nocy. wystarczy ze raz wrzuce i objaw znika. ja miałem olej wymieniany w skrzyni i nic sie nie zmieniło. sądze ze jeśli to nie jest błachostka to nie ma sensu wydawać grubych pieniędzy
mcm Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 olej do wymiany ale tylko na ORI[br]Dopisany: 04 Listopad 2009, 22:59_________________________________________________http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=803301931
Daimos Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 a jak wymiana oleju nie pomoże to oznacza już synchronizator wytarty
Maniusiek28 Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Opublikowano 5 Listopada 2009 dzięki za rady w pierwszej kolejności olej olej do wymiany
Olajuwon Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam, Po zakupie auta rok temu, zauważyłem, ze przy niskich temperaturach (<10st.C) ciężko wchodzi 2-ójka i 3-ójka na początku jazdy. Od razu wymieniłem olej w skrzyni (EHV) na Mobilube 1 SHC 75W-90. Rzeczywiście stary olej wyglądał paskudnie - czarny, opiłki...(auto przejechane miało 90tys.km), ale po wymianie nie było poprawy! teraz znów idzie zima i po bezproblemowej jeździe w lecie ta kwestia wraca... Pytanie, czy ten oryginalny olej to też 75W90 i czy jest szansa na poprawę jak wymienię na ori? Wiadomo - jest opcja, że to synchronizatory ale wolałbym zacząć od najtańszych rozwiązań. Zreszta nie wiem czy już po obecnie 100tys. km przebiegu synchronizatory mają prawo się posypać?
Maniusiek28 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2009 w moim przypadku po wymianie oleju w skrzyni problem zniknoł
tomziom1 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Lałeś oryginalny olej czy jakiś zamiennik? Jakie koszty ? Ile tego oleju wchodzi i czy jeśli lałeś oryginalny olej to jakie miał parametry.
Daimos Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 wchodzi 2,25litra, a olej ori z aso albo Castrol TAF-X z pewnego źródła
sikorakrz Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Słuchajcie ja mam tak, że jak ostrzej ruszę to wtedy dwójka mi gorzej wchodzi a czasem muszę wysprzęglić włożyć jedynkę i dopiero dwójkę. Co to?
Maniusiek28 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 Lałeś oryginalny olej czy jakiś zamiennik? Jakie koszty ? Ile tego oleju wchodzi i czy jeśli lałeś oryginalny olej to jakie miał parametry. ja lałem valvoline chyba(nie pamiętam) 75W90 było na forum
Kaczmarek Opublikowano 31 Grudnia 2009 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Ja mam tak samo tylko ze w b5 i to pewnie wina sprzęgła, wysoko bierze i szarpie lekko przy ruszaniu. Czekam na na kasę to wymienię.
sikorakrz Opublikowano 31 Grudnia 2009 Opublikowano 31 Grudnia 2009 No tak trochę zaczyna szarpać, ciekawe ile jeszcze na nim zrobię km.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się