Jaszczur87 Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 ...ma ktoś wymiary IC AJM?? ma ktoś wymiary IC AWX??? IC AJM ma takie same wymiary jak AFN, AFF, AHU, AHH czyli 189x180x85, a AWX to samo co AVF, AVB, BKE czyli 220x215x62
Gość .... Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Wracając do Sprintera nadaje sie czy jednak nie bardzo ? a z Vivaro ?[br]Dopisany: 28 Listopad 2009, 06:20_________________________________________________Znalazłem taki rdzeń nowy o wymiarach 610x180x63 ( z cięzarówki) i pytanie nadaje sie wystarczająco na FMIC ?
Tukan Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Spokonie bardzo gruby jak upchasz 6cm :gwizdanie:
Gość .... Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zderzak S4 wiec myśle ze się go tam upcha
Kowi87 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zderzak S4 wiec myśle ze się go tam upcha S4 też trzeba przycinać, są fotki w temacie o FMiC
Gość .... Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Oglądałem ostatnio nawet zdjęcia, jak go kupie ( bo mam po blisku) to postaram sie zdjęcie zamieścić mniej więcej ile daje zmiana takiego ICka ?
Tukan Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Oglądałem ostatnio nawet zdjęcia, jak go kupie ( bo mam po blisku) to postaram sie zdjęcie zamieścić mniej więcej ile daje zmiana takiego ICka ? Wiekszego laga w serii Po sofcie mniejsza temperature w dolocie,co sprowadza sie do tego ze mocna robic moce wieksze niz 160-170km bo nic nie puchnie
Gość .... Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Nowa mapa będzie robiona na hamowni ale to za jakiś czas jak będe miał już ukończone i po zrobieniu logów Vag-iem, a jak procentowo albo km różnica ?
Tukan Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Nowa mapa będzie robiona na hamowni ale to za jakiś czas jak będe miał już ukończone i po zrobieniu logów Vag-iem, a jak procentowo albo km różnica ? Jak załozysz FMIC to nie zyskasz nic no moze 2km jak tamten IC był przytkany :gwizdanie: Jedynie co mozesz poczuc to ze góra obrotów auto idzie troszke lepiej ale to subiektywne odczucie uzytkowników :)Tak ze nie nastawiaj sie na znaczna poprawe bez softu
Gość .... Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Nowa mapa będzie robiona na hamowni ale to za jakiś czas jak będe miał już ukończone i po zrobieniu logów Vag-iem, a jak procentowo albo km różnica ? Jak załozysz FMIC to nie zyskasz nic no moze 2km jak tamten IC był przytkany :gwizdanie: Jedynie co mozesz poczuc to ze góra obrotów auto idzie troszke lepiej ale to subiektywne odczucie uzytkowników :)Tak ze nie nastawiaj sie na znaczna poprawe bez softu Chodzi mi po zmianie softu mniej więcej o różnice, na seri to nawet nie wspominam bo to wiadomo
gregory Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Tak ze nie nastawiaj sie na znaczna poprawe bez softu Oczywiście, że będzie różnica w ciepłe letnie dni.
Cristoforo Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 ja bym zapodał IC od Alfy jest zdecydowanie wiekszy nix od AWX i dużo mniejsze koszta w zupełności wystarczy do 170KM kolega rtocki ma o tym swój wątek
Tukan Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Nowa mapa będzie robiona na hamowni ale to za jakiś czas jak będe miał już ukończone i po zrobieniu logów Vag-iem, a jak procentowo albo km różnica ? Jak załozysz FMIC to nie zyskasz nic no moze 2km jak tamten IC był przytkany :gwizdanie: Jedynie co mozesz poczuc to ze góra obrotów auto idzie troszke lepiej ale to subiektywne odczucie uzytkowników :)Tak ze nie nastawiaj sie na znaczna poprawe bez softu Chodzi mi po zmianie softu mniej więcej o różnice, na seri to nawet nie wspominam bo to wiadomo Łatwiej bedzie zrobic fajny soft tunerowi,i moc bedzie zawsze taka sama nie beda uciekac koniki w gorace dni.Bez FMIC mozna zrobic kolo 160km jak juz wiecej mocy trzeba miec lepsze chlodzenie FMIC albo inne IC.A nawet jak robisz 140 i bedzie lepsze chlodzenie to lepiej wplywa na zywotnosc i puchniecie auta
Gość .... Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Obecnie silnik po kap remoncie, suszarka AWX, 0.216FB, kolektory oba AWX, orurowanie 55mm, brak jeszcze FMIC ale na dniach powinienem mieć ten rdzeń nowy, stary IC AFN poszedł do kolegi, brak kata, zostanie zrobić hamownie obecnie
Tukan Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Obecnie silnik po kap remoncie, suszarka AWX, 0.216FB, kolektory oba AWX, orurowanie 55mm, brak jeszcze FMIC ale na dniach powinienem mieć ten rdzeń nowy, stary IC AFN poszedł do kolegi, brak kata, zostanie zrobić hamownie obecnie 170-175km 320-340Nm powinno byc jak sprzeglo pozwoli Pomysl o nim mowie z doswiadczenia moja nie chcial zjechac z hamowni :gwizdanie:
Gość .... Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 O sprzęgle myślę cały czas, jeszcze nurtuje mnie pytanie czy mogę jechać z seryjnym sprzęgłem na hamownie a potem jeszcze z sprzęgłem poczynić ? czy dla hamowni to nie ma istotnego znaczenia ?, raczej 180 km nie będę próbował przekraczać gdyż musiał bym 0.230 pompę 11 turbo BRD ( o które cięzko strasznie) a to kolejne koszta, 2 to tylko napęd na przód, większe moce w cyklu miejsckim nie bardzo sie nadają, ale moja mało po mieście jeździ
Tukan Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Sprzegło zrób dopiero wtedy jak bedzie nie domagac nie ma sensu wczesniej mozesz miec moc duza wazne zeby duzo Nm nie bylo z dolu ale to tuner zrobi tak zeby bylo dobrze :)Ale fakt 165-170 i bedize git
Gość .... Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Równomiernie rozłożone musi być, i żeby kopciuchem nie był. Jeszcze zostanie pytanie do kogo sie potem udać na śląsku żeby dobrze zrobił sofcik
Tukan Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Równomiernie rozłożone musi być, i żeby kopciuchem nie był. Jeszcze zostanie pytanie do kogo sie potem udać na śląsku żeby dobrze zrobił sofcik Z doswiadczenia polece CompSport robilem tam i jest profi. Masz tez Aligatora poczytaj na forum tu i na SR http://www.racingforum.pl/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się