Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 BLB By Akjam S-Line/S4...RECARO S4B7, KIERA TTS, CARBON RS4, HEBLE S4, ISPIRI ISR8, DETAILING/KWARC/FOTKI! AIR RIDE CZESŁAW CUSTOMIZER!/ str.132


akjam

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ładna jest :hi: ale nie masz znaczków s-line na listwach drzwi -whay ? :wink: kolor jest super. A felgi 19" aż się prosi. Akurat mam na zbyciu 19" :decayed: a tak serio to felgi z RS6 19" (łopaty ) i będzie mega kox a tak jest tylko kox. :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto robione na S4, to po co jakieś tam znaczki s-line :decayed:

No jak po co aby było fajnie . Na grill S4, listwy s-line a klapa RS4 :decayed: i jest moc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna jest :hi: ale nie masz znaczków s-line na listwach drzwi -whay ? :wink: kolor jest super. A felgi 19" aż się prosi. Akurat mam na zbyciu 19" :decayed: a tak serio to felgi z RS6 19" (łopaty ) i będzie mega kox a tak jest tylko kox. :kox:
Co do kółek to może coś nowego zagości na przyszły sezon. Pożyjemy, zobaczymy. :wink4: RS6 jak najbardziej mi się podobają. Co do znaczków to chyba ich jednak nie będzie choć może zmienię zdanie. :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wink:

U mnie grubszy serwis. Okazało się po rozebraniu, że czas na swap pompy oleju (wałki wyrównoważające out) i przy okazji wymiana rozrządu. :kox: Koszty nieco większe ale będzie spokój. :banan:

Swap pompy oleju i tak miał być robiony więc stało się to nieco szybciej Niż było planowane. :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hałas był już wcześniej a tuż przed awarią turba był komunikat na fisie. I to mogło być przyczyną awarii turbosprężarki. Turbo dostało po d... bez smarowania. :kwasny: SWAP przewidziany był na inny termin ale teraz nie ma wyjścia. Jeszcze raz powiem: Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. :naughty: A Ty antonio masz też BLB?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezłe mody w trakcie, będzie moc :slina:, napisz mi na pw orientacyjny koszt fmica z montażem
Już sam się nie mogę doczekać! :kox::banan:
nie, ja mam BPW
Źle spytałem. Miałem pytać o to czy Wałki masz? Słyszysz jakieś hałasowanie? Jak tak to nie zwlekaj ze SWAPem. :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko złożone! :banan: Swap pompy oleju, wałki wyrównoważające out, wymiana rozrządu, olej, filtry... Gruby i kosztowny serwis za mną ale powinien być spokój. :whistling: Swap pompy oleju i wyrzucenie wałków proponuje wszystkim którzy jeszcze tego nie zrobili. Jutro wrzucę fotki jak wyglądał łańcuch, zębatka... :facepalm:

Kilka fotek z prac remontowych. :whistling::wink4: Dzięki dla MASTER MECHANIKA Gregory'ego!!! :hi:

21f765e6b45cc8d5med.jpg 2e72504c41fcd377med.jpg 22642a4f3e1eddfbmed.jpg

W przyszłym tygodniu korekta... :kox:

Przy okazji wymiana żarówek w halogenach na "bixenon look" o barwie 7500K. Idealnie komponuje się z xenonem i wieczorem nawet świecą w przeciwieństwie do LEDów. :cool::good: Widać też na poniższych fotkach jak idealnie dopasowany IC i orurowanie. :gicior::a4fan:Może pomalować to w czerń? :mysli:

3ba765ee2bd3c7a6med.jpg b7aff345b62d1ba3med.jpg 8d0915c2e9f6115fmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akjam przed Tobą z tego co czytałem z 10kolegów proponowało już swapa pompy :decayed: szkoda że Ty nie zdążyłeś :kwasny:

ale jak to powiedziałeś nie ma tego złego :kox:

co do malowania orurowania to większość chłopaków zostawia - widać wtedy że coś było rezane :grin: ale tak się zastanawiam.. Co jakby wrzucić pełne kratki z jakieś furki bez turbo? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem, że mam te fotki. Lekko się starło :kwasny:

resizeofpa011046.jpg

resizeofpa011041.jpg

I moim prywatnym zdaniem to VW dał ciała bo ten łańcuszek który napędza ten cały układ wałków jest cieńszy od tego który w BKD napędza samą tylko pompę oleju. Gdyby ten łańcuch był grubszy a zębatka twardsza to być może nie byłoby tych problemów. Szczęście w nieszczęściu że silnik ok, a mogłoby być gorzej znacznie bo mógłby się zatrzeć.

+ teraz po swapie ciśnienie oleju po nagrzaniu, wolne obroty 1,7Bar przy 3k Rpm 5bar. Jest Git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...