pit6510 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam, mam pytanko, mam dosyć zużyty kluczyk tzn. nie otwiera się automatycznie tylka trzeba go palcem popychać , rozebrałem go na pół ale to mi nic nie dało a boję sie pójśc na całość żebym nic nie zepsuł, czy jest to do zrobienia?
mcm Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 spoko zepsuć nic nie zepsujesz, a pewnie pękła sprężynka
domjenick Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 ewentualnie mogla "przeskoczyc"-pod znaczkiem "audi" masz srubke-odkrec i delikatnie podwaz,zeby sie nie rozlecialo,potem podnies grot i zobaczysz,co tam sie dzieje
pit6510 Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 dzięki chłopaki[br]Dopisany: 15 Listopad 2009, 20:55_________________________________________________coś nie mogę znaleźć tej śrubki
Wihajster Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 dzięki chłopaki[br]Dopisany: 15 Listopad 2009, 20:55_________________________________________________coś nie mogę znaleźć tej śrubki odklej logo
pit6510 Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 znalazłem zrobiłem dzieki wielkie
Koczis Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 A możesz napisać jak go rozebrać na części, bo ja tylko się dobrałem do baterii(aby było ciekawiej, to jak wyjąłem baterie to teraz nie mogę nim otworzyć auta, chyba trza go jakoś zakodować?) i nie bardzo wiem co dalej, a w obu kluczykach coś mam nie tak. Jeden się otwiera, ale mogę i samym paluchem popchnąć i też zatrzask puści, natomiast drugiego tylko z palucha mogę otworzyć. P.S. może w ASO by nie oskubali za bardzo za taką naprawe lub jest ktoś w Warszawy co by mi to zrobił, bo boję się że coś połamię.
domjenick Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 A możesz napisać jak go rozebrać na części, bo ja tylko się dobrałem do baterii(aby było ciekawiej, to jak wyjąłem baterie to teraz nie mogę nim otworzyć auta, chyba trza go jakoś zakodować?) i nie bardzo wiem co dalej, a w obu kluczykach coś mam nie tak. Jeden się otwiera, ale mogę i samym paluchem popchnąć i też zatrzask puści, natomiast drugiego tylko z palucha mogę otworzyć. P.S. może w ASO by nie oskubali za bardzo za taką naprawe lub jest ktoś w Warszawy co by mi to zrobił, bo boję się że coś połamię. podjedz na spota-ktos vagiem ci je zakoduje
Lukass_83 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 cześć odświeżę post odkręciłem ta śrubkę ale mimo to nawet nie drgnie ktoś spotkał sie z tym zeby były sklejone te dwie części z grotem?
domjenick Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 cześć odświeżę post odkręciłem ta śrubkę ale mimo to nawet nie drgnie ktoś spotkał sie z tym zeby były sklejone te dwie części z grotem? niewykluczone,ale sprobuj podwazyc delikatnie
MARIO-KASTA Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 co do kodowania kluczyka po wymianie baterii wystarczy wlozyc do stacyjki,przekrecic i nacisnac na "otwieranie",potrzymac z 30sek i wsio Powinien dzialc bez problemu,bo ostatnio to przerabialem
Julo Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 U mnie kluczyk (pilot) się rozkodował, bo był nieużywany ok roku. Sprawdziłem baterię miernikiem i była ok. Wystarczyło, że do następnej jazdy użyłem kluczyka z niedziałającym pilotem. Po dojechaniu na miejsce samochód zamknąłem już niedziałającym wcześniej pilotem.
tomi790 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 U mnie mam trochę inny problem. Pewnego dnia się rozkodował (rozsynchronizował) kluczyk. Więc pierwsze co pomyślałem to że skończyła się bateria. Wymieniłem na nową. Szybki rzut oka do książki i synchronizacja po wymianie baterii. Zaczął działać. Ale od pewnego czasu zauważyłem, że co jakiś czas traci synchronizację i muszę go ponownie synchronizować. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Czego to może być wina?
chriss Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 cześć odświeżę post odkręciłem ta śrubkę ale mimo to nawet nie drgnie ktoś spotkał sie z tym zeby były sklejone te dwie części z grotem? niewykluczone,ale sprobuj podwazyc delikatnie Witam mój też jest prawdopodobnie czymś sklejony,bo przy próbie podważenia go od strony grotu sie rozchodzi ale od strony immo nawet nie drgnie. Więc być może była też seria klejonych Pozdrawiam.
MICKY74 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 U mnie mam trochę inny problem. Pewnego dnia się rozkodował (rozsynchronizował) kluczyk. Więc pierwsze co pomyślałem to że skończyła się bateria. Wymieniłem na nową. Szybki rzut oka do książki i synchronizacja po wymianie baterii. Zaczął działać. Ale od pewnego czasu zauważyłem, że co jakiś czas traci synchronizację i muszę go ponownie synchronizować. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Czego to może być wina? Mam ten sam problem i już mnie zaczyna krew zalewać ...Wożę ze sobą dwa kluczyki...żeby drugim w razie W otwierać... Ale dziś ani jeden ani drugi nie zaskoczyły ... Ma ktoś jakieś rozwiązanie?
Wihajster Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 U mnie mam trochę inny problem. Pewnego dnia się rozkodował (rozsynchronizował) kluczyk. Więc pierwsze co pomyślałem to że skończyła się bateria. Wymieniłem na nową. Szybki rzut oka do książki i synchronizacja po wymianie baterii. Zaczął działać. Ale od pewnego czasu zauważyłem, że co jakiś czas traci synchronizację i muszę go ponownie synchronizować. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Czego to może być wina? Mam ten sam problem i już mnie zaczyna krew zalewać ...Wożę ze sobą dwa kluczyki...żeby drugim w razie W otwierać... Ale dziś ani jeden ani drugi nie zaskoczyły ... Ma ktoś jakieś rozwiązanie? sprawdz czy nie ma jakis błędów na vag-u
dudi171 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 co do kodowania kluczyka po wymianie baterii wystarczy wlozyc do stacyjki,przekrecic i nacisnac na "otwieranie",potrzymac z 30sek i wsio Powinien dzialc bez problemu,bo ostatnio to przerabialem Witam, czy tak samo wyglada kodowanie w b7 bo tak jak wyzej bateryjke wymienialem i nie dziala kluczyk.
MICKY74 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 co do kodowania kluczyka po wymianie baterii wystarczy wlozyc do stacyjki,przekrecic i nacisnac na "otwieranie",potrzymac z 30sek i wsio Powinien dzialc bez problemu,bo ostatnio to przerabialem Witam, czy tak samo wyglada kodowanie w b7 bo tak jak wyzej bateryjke wymienialem i nie dziala kluczyk. Teoretycznie przekręć kluczyk w stacyjce, potem wyciągnij i powinno działać ... tyle, że u mnie często się rozsynchronizowuje....
Julo Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 U mnie, po wymianie baterii, też nie działał pilot. Wystarczyło, że przejechałem się z tym kluczykiem w stacyjce i zaczął działać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się