adam3009 Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 MASATO a masz klimę bo ja nie i też mam taką wtyczkę i wydaje mi się że to od czujnika klimy (ja mam tylko jeden czujnik ,ale obok jest zaślepione miejsce na drugi) :mysli:
Vinox Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 no dobra to ktoś ma komplet tego napinacza + łańcuch + uszczelkę?
CoLo Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 no dobra to ktoś ma komplet tego napinacza + łańcuch + uszczelkę? Napisz do TOM77
Vinox Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 pisałem ma zwykły nie ten elektroniczny. ostatecznie kupiłem ten http://allegro.pl/napinacz-lancucha-vw-audi-1-8-20v-kpl-058109088d-i1216905444.html
Bogumił Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Ktoś (nie pamiętam jego nicka) w tym dziale w innym wątku napisał, że do ADR założył napinacz hydrauliczny (ten tańszy), niestety nic więcej nie dodał jak się jeździło po zmianie.
Raftik Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 No właśnie, czy ktoś kto zna dobrze temat może napisze czy zakładając hydrauliczny napinacz zamiast elektronicznego mogę sobie narobić biedy ... ? i jaki to może mieć negatywny wpływ na pracę silnika ?
Vinox Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 wg chyba z tego co Ja wiem to nie będzie pasować to steruje (elektryczny) naciąg łańcucha co podobno 7% zmniejsza spalanie oraz ma większego buta gdy wciśniemy pedał "na maxa" gdzieś takie coś wyczytałem wiec jeżeli up kolego takie coś planujesz zrobić to nie polecam.
skalarx Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 posłuchajcie sobie tego: http://www.youtube.com/results?search_query=Audi+engine+problems+Ticking+noise+valve+cover+off&aq=f i pocieszcie się tym, że jak mam 2 napinacze do wymiany (2 x 1800)
Vinox Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 http://allegro.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-audi-a6-2-8-ack-i1219339500.html uzywany chyba do twojego ? a tu 2.4 i 2.8 http://allegro.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-audi-vw-seat-skoda-i1187104163.html
MARCIN607 Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 ale zapier... póżniej jak dwie takie 2,8 1,8koła cena mocna-ASO?? posłuchajcie sobie tego: http://www.youtube.com/results?search_query=Audi+engine+problems+Ticking+noise+valve+cover+off&aq=f i pocieszcie się tym, że jak mam 2 napinacze do wymiany (2 x 1800)
uwencjusz Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Ktoś (nie pamiętam jego nicka) w tym dziale w innym wątku napisał, że do ADR założył napinacz hydrauliczny (ten tańszy), niestety nic więcej nie dodał jak się jeździło po zmianie. No właśnie, czy ktoś kto zna dobrze temat może napisze czy zakładając hydrauliczny napinacz zamiast elektronicznego mogę sobie narobić biedy ... ? i jaki to może mieć negatywny wpływ na pracę silnika ? wg chyba z tego co Ja wiem to nie będzie pasować to steruje (elektryczny) naciąg łańcucha co podobno 7% zmniejsza spalanie oraz ma większego buta gdy wciśniemy pedał "na maxa" gdzieś takie coś wyczytałem wiec jeżeli up kolego takie coś planujesz zrobić to nie polecam. Ja gdzieś znalazlem na forum chyba wlaśnie osobe która przechodziła przez wymianę napinacza elektronicznego na hydrauliczny i też zadałem mu kilka pytan. Zacytuje jego odpowiedź na ten temat Witam bylo tak zwiasku ze ten elektroniczny duzo kosztuje do autka zostal zalozony ten tanszy hydrauliczny, roznica miedzy jednym a drugim to chyba byla tylko taka ze do tego tanszego nie podpieta zostala jedna wtyczka, pewne jest jedno ze klekotanie ustalo , niemam pojecia czy na vagu nie bylo jakiegos bledu, wiem tylko ze autko tak u mnie pojedzilo z 6 miesiecy za ten czas zrobil okolo 8tys km i nic sie z tym niedzialo potem autko zostalo sprzedane... wiec niewiem jak to dlugo pochodzilo albo czy cos sie z tym nie dzialo, a czy klekotanie niczemu nie przeszkadza to bym polemizowol, bo lancuszek klekoce bo jest za luzny a jak jest luzny to na moj gut nie chodzi prawidlowo na tych zebatka przez co je wyrabia... to tak na moj chlopski rozum ale to zapytaj na forum Odnośnie wypowiedzi na temat klekotania dyskusje prowadziłem w poniżej podanych wątkach... może komuś to pomoże: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=130363.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=125468.0
skalarx Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 http://allegro.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-audi-a6-2-8-ack-i1219339500.html uzywany chyba do twojego ? a tu 2.4 i 2.8 http://allegro.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-audi-vw-seat-skoda-i1187104163.html ten 2.4 i 2.8 to taki jak do mnie. Niby audi ale jakaś podobno krótka tandetna seria na lewo z fabryki wyniesiona. Dla tego napinacza nie ma zamiennika - tylko ASO. Te od tego gościa podobno padają po 50kkm i w dodatku gość nie ma prawych tylko 2 chyba lewe. Jak zapytałem czy będzie miał - nie będzie. Odbośnie klekotania w tych elektronicznych, to podobno można się upewnić odłączając wtyczkę z napinacza. Klekotanie powinno ustać - oznacza to, że padnięty napinacz. Niestety nie posiadam informacji jak z jazdą z odpiętą wtyką (ja bym nie zalecał )
MARCIN607 Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 od którego gościa poadają po 50kkm??
skalarx Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 od którego gościa poadają po 50kkm?? no podobno, że te: http://allegro.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-audi-vw-seat-skoda-i1187104163.html mechanik mówił, że montował je w allroadzie i po 50kkm były znowu do wymiany. Sprawa jest o tyle podejrzana, że zamienników nie ma a za taką cenę nigdzie na świecie tego nie kupisz (tylko nie piszcie o niskiej marży i dojściu tego gościa do części po dobrych cenach ).
Raftik Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 od którego gościa poadają po 50kkm?? no podobno, że te: http://allegro.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-audi-vw-seat-skoda-i1187104163.html mechanik mówił, że montował je w allroadzie i po 50kkm były znowu do wymiany. Sprawa jest o tyle podejrzana, że zamienników nie ma a za taką cenę nigdzie na świecie tego nie kupisz (tylko nie piszcie o niskiej marży i dojściu tego gościa do części po dobrych cenach ). Akurat to sklep z mojej okolicy, poznałem osobiście tego gościa, nic u niego nie kupuję bo wciska części kiepskiej jakości a przy tym bardzo nieprzyjemny TYP.
MARCIN607 Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 toś mnie nastraszył-jutro będzie napnacz u mnie zakłądany [br]Dopisany: 07 Wrzesień 2010, 21:32_________________________________________________kiij jak padnie po 50kkm-czyli jakieś 1.5roku wymienię-gwarancja
adrianus Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 a powiedzcie Pany po jakim przebiegu wymieniacie lancuszki, ja mam nalatane na liczniku 288tys km i wlasnie 2 tyg temu wymienilem lancuszek z napinaczem i komplet 20 sztuk popychaczy i juz mi nic nie cyka, brzeczy, ani nie dzwoni, a halasowalo troche mniej niz w tym linku z yt z poprzedniej strony czesci oczywiscie kupilem u Tom77, oryginaly, idace na pierwszy montaz, a w cenie duuzo nizszej niz ASO
Bogumił Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Niektórzy powiadają, że łańcuszek trzeba wymienić "razem" z trzecią wymianą paska rozrządu- czyli z gruba licząc to będzie jakoś 240.000km (chyba).
Jarekt87 Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Ja Wymieniłem po 180.000km bo już po obudowie się brzdękał.Ale tez słyszałem ze w granicach 240.000 wymienia się.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się