agd20 Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 WITAM WSZYSTKICH. BĘDE W NAJBLIŻSZYM CZASIE ZAKLADAŁ INSTALACJE SEKWENCJE STAG 300 DO 2.4 V6. PROSZĘ O OPINIE CO O TYM SĄDZICIE. JAKBYŚCIE MOGLI PODAĆ NA JAKIE NAJLEPIEJ TYPY CZĘŚCI ZWRACAĆ UWAGĘ. JAKIE NAJLEPIEJ DO TEJ INSTALACJI WTRYSKI I REDUKTOR, BO NIE CHCE ABSOLUTNIE ŻADNYCH PROBLEMÓW, FALOWANIA OBROTÓW ITD. ZAKŁAD KTÓRY MA TO ROBIĆ MIEŚCI SIĘ W SOSNOWCU ,FIRMA APS, MOŻE KTOŚ COŚ WIE NA JEJ TEMAT. MONTUJĄ STAGA 300 ZA 3200ZŁ. Temat był źle nazwany i NIE PISZEMY POSTÓW Z WŁĄCZONYM CAPS LOCKIEM !
talib1990 Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 nie słyszałem zbyt dobrych opinii o tej firmie... ale to tylko ze słyszenia a nie autopsji moge ocenić.. znam lepszego " magika " ale w Chrzanowie... ps. ja i moi znajomi z Sosnowca jeździmy do Chrzanowa wieloma autkami ze wzgledu na jakośc usług i rzetelność
agd20 Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Opublikowano 20 Listopada 2009 nie słyszałem zbyt dobrych opinii o tej firmie... ale to tylko ze słyszenia a nie autopsji moge ocenić.. znam lepszego " magika " ale w Chrzanowie... ps. ja i moi znajomi z Sosnowca jeździmy do Chrzanowa wieloma autkami ze wzgledu na jakośc usług i rzetelność To proszę o jakieś namiary, bo wole nie ryzykować.
Buba Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 temat instalacji gazowych jest dokladnie przerobiony w tym dziale. Jedz do magika ktorego talib1990 ci polecil i zobaczysz co ci dobierze
juby_p Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 GZW Odbudowa i Tuning ul. Wolności 38 42-674 Zbrosławice tel: 663 082 622 http://gzw.pl/ Ten koleś jest z forum LPG i jest chwalony a z tego co pisze mozna wywnioskowac ze zna sie na rzeczy warto by go odwiedzić. Wtryski matrix reduktor skotpion ST np. Falowanie obrotów zalezne jest też od nawiertów w kolektorze ssącym i dlugosci wężykow wtryski kolektor same graty niezapewnią ci sukcesu jeszcze ktos musi wiedziec co robi.
agd20 Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Opublikowano 21 Listopada 2009 GZW Odbudowa i Tuning ul. Wolności 38 42-674 Zbrosławice tel: 663 082 622 http://gzw.pl/ Ten koleś jest z forum LPG i jest chwalony a z tego co pisze mozna wywnioskowac ze zna sie na rzeczy warto by go odwiedzić. Wtryski matrix reduktor skotpion ST np. Falowanie obrotów zalezne jest też od nawiertów w kolektorze ssącym i dlugosci wężykow wtryski kolektor same graty niezapewnią ci sukcesu jeszcze ktos musi wiedziec co robi. Dzwoniłem do do faceta, którego mi poleciłeś. Muszę przyznać ,że kontakt mily i wyczerpująco odpowiedział na wszystkie moje pytania. Zaproponował zestaw za 3600zł -Stag300 -Reduktor: Skorpion -Wtryski: MagicJet Instalacja podobno ma byś po komorą silnika tak schowana ,że nic nie będzie widać. Zobaczymy.
talib1990 Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Speed Gaz Marcin Mińszczak * Adres : * Oświęcimska 94, Chrzanów * * Wojewódzctwo : * małopolskie * * Telefon : * (32) 623 58 04, 0502 054 046 człowiek ten robi min S4 B5 Subarynki Sti itp... polecam w 100 % )
juby_p Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Dzwoniłem do do faceta, którego mi poleciłeś. Muszę przyznać ,że kontakt mily i wyczerpująco odpowiedział na wszystkie moje pytania. Zaproponował zestaw za 3600zł -Stag300 -Reduktor: Skorpion -Wtryski: MagicJet Instalacja podobno ma byś po komorą silnika tak schowana ,że nic nie będzie widać. Zobaczymy. Pogadaj znim czy niewarto pójść w matrixy napewno bedzie drożej ale sa lepsze Magicjet benda sie sprawowaly dobrze w tym silniku dopuki sie nie zabrudzą potem to czyszczenie powiedzmy co 30 tyś zleży jaki gaz sie trafi. zreszta ten kolega pewnie ci to wytłumaczy. co do polecanego kolesia do S4 to zadzwoń zobaczysz co ci zaproponuje i napsz co polecił.
agd20 Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Opublikowano 21 Listopada 2009 Rozmawiałem z nim na temat matrixów, ale upiera się ,że na 1000 założonych praktycznie z 10 przypadkami miał problem, który i tak rozwiązał. Widać ,że facet dobrze się czuje w tych wtryskach i nie umiałem go przekonać (w sumie co ja się znam). P.S. W poniedziałek zadzwonię do tego gazownika z Chrzanowa i zobaczymy co mi powie i za ile .
michal_g84 Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 ja w swoim też miałem wybór między Stagiem 300 , a LandiRenzo, wybrałem LandiRenzo i nie żałuję choć kosztowało więcej
Dev Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 za 3900 masz BRC :good: :good: ARMAR Dąbrowa Górnicza ul. Długa 37 TEL. 513189264
pablosan Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Kolego Jeśli już STAG i Scorpion to ja bym dał tu bardzo dobre wtryski-Matrix HD a nie Magic Jety. Nie zajmuję się tym zawodowo, ale sporo czytam, nie wiem czy 3600 pln za zestaw: STAG 300, Scorpion i Magic Jety to dobra cena-może sie ktoś wypowie? Dowiedz się ile zapłacisz za BRC P&D do 6 cylindrów lub BRC sequent 56 a szczególnie ile będzie za Landi Renzo Omegas do takiego auta. Gdybym miał montować i powiedzmy nie musiał osczędzać za bardzo to rozważałbym to w takiej kolejności: 1. Landi Renzo Omegas 2. BRC P&D lub BRC SQ56 3. STAG+Scorpion+Matrix HD (na pewno lepsze-ale i droższe od Magic Jet i MJ można zamontować pojedyńczo, Matrixa chyba nie?) Żeby wszystko było dobrze to najważniejszy jest zakład montujący+dobrze (z tego co już wiem-to z zapasem mocy) dobrane komponenty+dobre strojenie po założeniu (ale to można podciągnąć pod zakład-ludzie muszą ogarniać temat). Nie warto oszczędzać kilku stówek-spokój bezcenny a i zwróci się to bardzo szybko
juby_p Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 BRC to ostateeczność........ Ja bym wolał: 1. albo 3. z tego co piszesz Matrixy widziaelm w necie pojedyncze ale w sprzedarzy jeszcze nie.
Buba Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Kolego Jeśli już STAG i Scorpion to ja bym dał tu bardzo dobre wtryski-Matrix HD a nie Magic Jety. Nie zajmuję się tym zawodowo, ale sporo czytam, nie wiem czy 3600 pln za zestaw: STAG 300, Scorpion i Magic Jety to dobra cena-może sie ktoś wypowie? Dowiedz się ile zapłacisz za BRC P&D do 6 cylindrów lub BRC sequent 56 a szczególnie ile będzie za Landi Renzo Omegas do takiego auta. Gdybym miał montować i powiedzmy nie musiał osczędzać za bardzo to rozważałbym to w takiej kolejności: 1. Landi Renzo Omegas 2. BRC P&D lub BRC SQ56 3. STAG+Scorpion+Matrix HD (na pewno lepsze-ale i droższe od Magic Jet i MJ można zamontować pojedyńczo, Matrixa chyba nie?) Żeby wszystko było dobrze to najważniejszy jest zakład montujący+dobrze (z tego co już wiem-to z zapasem mocy) dobrane komponenty+dobre strojenie po założeniu (ale to można podciągnąć pod zakład-ludzie muszą ogarniać temat). Nie warto oszczędzać kilku stówek-spokój bezcenny a i zwróci się to bardzo szybko Ja ci powiem tak: Zalozysz 1 lub 2 i nie bedziesz mial problemow. Zalozysz 3 i staniesz sie stalym klientem dzialu LPG z roznymi problemami
gregor a4 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 A ja mam sterownik SEC a jakie wtryski i reszte nie pamiętam musiał bym zerknąć w papiery ale dałem 2500zł , inny gazownik mi polecał STAG 300 za 2600zł ale to lubelszczyzna wschód Polski i ceny są niższe . A na trasie i prędkości do 120 km/h to w dyszce się mieszcze , tak więc jestem zadowolony .
okidoki81 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 ja mam tez staga 300 i jestem zadowolony nie mam zadnych problemow
agd20 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 Witam ponownie. Jestem już po instalacji. Zdecydowałem się na montaż instalacji u: GZW Odbudowa i Tuning ul. Wolności 38 42-674 Zbrosławice tel: 663 082 622 Założone mam za 3300 zł (bez faktury ) STAG 300 MagicJet wtryski Magikjet3 reduktor Przełącznik schowany gdzie chciałem i wlew przy klapce z baku. Ogólnie wizualnie super , bo nie widać tej instalacji. Na razie mam przejechane 1000km i muszę jechać na regulację, ponieważ na zimnym silniku strasznie szarpie, a na ciepłym nie czuję różnicy między benzyną a lpg, ciekawe co to? Ale i tak miałem przyjechać po tysiaczku, więc mam nadzieje, że będzie git . Pozatym co do spalania to 12-13l gazu w mieście przy braku oszcędzania a w trasie do 140km/h to łyknie dyszkę. Dla mnie rewelacja Dam wam znać czy poradził sobie z szarpaniem na zimnym silniku. Jadę za tydzień
Samaelos Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Założone mam za 3300 zł (bez faktury ) ... Na razie mam przejechane 1000km i muszę jechać na regulację, ponieważ na zimnym silniku strasznie szarpie, a na ciepłym nie czuję różnicy między benzyną a lpg, ciekawe co to? Ale i tak miałem przyjechać po tysiaczku, więc mam nadzieje, że będzie git . Pozatym co do spalania to 12-13l gazu w mieście przy braku oszcędzania a w trasie do 140km/h to łyknie dyszkę. Dla mnie rewelacja Dam wam znać czy poradził sobie z szarpaniem na zimnym silniku. Jadę za tydzień Co do szarpania na zimnym, to może być za niska temperatura przełączenia na gaz. Ciekawe z tą fakturą Po założeniu instalacji w urzędzie wbijałem gaz do dowodu rejestracyjnego (i karty pojazdu) to musiałem pokazać świadectwo homologacji i fakturę na której postawiono pieczątkę urzędu...
juby_p Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 agd20 - zakładał nie jaki Sebastian? na forum LPG widac że wie co robi:)
pablosan Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Nie dostałeś faktury, a dostałeś jakiś paragon? Dokładnie nie pamiętam, ale zdaje się, że faktura jest potrzebna do wbicia gazu do dowodu, chyba że się mylę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się