slepy 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 spoko, jest plan żeby go trochę przyciemnić [br]Dopisany: 04 Kwiecień 2010, 20:49_________________________________________________Ameryka ostatnio w modzie :decayed: przez chwilę nawet miałem myśl żeby pojeździć tak ze 2 tygodnie Jakbyś miał do tego, BRA na maskę to by to nawet wyglądało :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Jakbyś miał do tego, BRA na maskę to by to nawet wyglądało :gwizdanie: mieliśmy założyć na chwilę tą na maskę, ale napi**dalało deszczem zresztą ta na zderzaku była tylko przymierzona żeby zobaczyć jak to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 wiem, wiem ale mogło to wyglądać ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!Tommy 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 i moje sie załapało na foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 i moje sie załapało na foto jakaś dziwna ta naklejka nad lampą :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 i moje sie załapało na foto jakaś dziwna ta naklejka nad lampą :gwizdanie: ale że co w niej dziwnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 i moje sie załapało na foto jakaś dziwna ta naklejka nad lampą :gwizdanie: normalna Naklejka dla rezaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 odgrzeję trochę kotleta :> końcem tego lub początkiem przyszłego tygodnia montaż odświeżę tylko sprężyny i będzie malina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 odgrzeję trochę kotleta :> końcem tego lub początkiem przyszłego tygodnia montaż odświeżę tylko sprężyny i będzie malina gdzie wyhaczyles i za ile? moze byc PRIV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 gdzie wyhaczyles i za ile? moze byc PRIV alledrogo niecałego tysia, trochę drogo ale to jest KW INOX V2 z regulowaną twardością już miałem brać jakiegoś nowego MTS'a ale przemyślałem sprawę dwa razy i nie ma co zakładać chińszczyzny do niemieckiego auta fajne fajne przyjedz do mysłowic pojedzic po dziurach troche chociaz w sosnowcu macie nie lepiej low&slow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 mam identyko tyle ze Variant 1 i bedziesz mega zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 mam identyko tyle ze Variant 1 i bedziesz mega zadowolony innej opcji nie biorę pod uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 odgrzeję trochę kotleta :> końcem tego lub początkiem przyszłego tygodnia montaż odświeżę tylko sprężyny i będzie malina Ja mam też Variant 1 i jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Michal, a wiesz jak rozroznic V1 od V2 :?: jest to jakos opisane na amorach :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 hmmmm... a wiesz że nie wiem główna różnica jest widoczna na drugiej fotce, w tłoczyskach jest miejsce na klucz imbusowy do regulacji, w V1 chyba tego nie ma? jeśli chodzi o oznaczenia to: -800 1008 i 100 1101 to oznaczenia obudowy amortyzatora (bez wkładu) pod konkretny model auta -reszta numerków to oznaczenia wkładów, ale to tylko moje domysły z lewej tylny, z prawej przedni Dopisany: 07 Lipiec 2010, 21:12_________________________________________________ aaaaa właśnie, sprawdzałem numery z nowym cennikiem KW i nie pokrywają się, być może dlatego że ten gwint do nowych nie należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 hmmmm... a wiesz że nie wiem główna różnica jest widoczna na drugiej fotce, w tłoczyskach jest miejsce na klucz imbusowy do regulacji, w V1 chyba tego nie ma? jeśli chodzi o oznaczenia to: -800 1008 i 100 1101 to oznaczenia obudowy amortyzatora (bez wkładu) pod konkretny model auta -reszta numerków to oznaczenia wkładów, ale to tylko moje domysły z lewej tylny, z prawej przedni Ty to ja nawet nie popatrzyłem a może też mam V2 , bo z zewnatrz wyglada identycznie :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 główna różnica jest widoczna na drugiej fotce, w tłoczyskach jest miejsce na klucz imbusowy do regulacji, w V1 chyba tego nie ma? mam dokladnie takie wejscia na imbus, czyzbym mial V2 a o tym nie wiem -800 1008 i 100 1101 to oznaczenia obudowy amortyzatora (bez wkładu) pod konkretny model auta te numery mam identyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 główna różnica jest widoczna na drugiej fotce, w tłoczyskach jest miejsce na klucz imbusowy do regulacji, w V1 chyba tego nie ma? mam dokladnie takie wejscia na imbus, czyzbym mial V2 a o tym nie wiem no mi sie nie chce sciagac amorka z auta zeby spawdzić:gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 pół godziny temu sprawdzałem jak działa ta regulacja i tak: -w przednim kręci się tylko małą śrubeczkę (imbus 2) wewnątrz tłoczyska, żadna filozofia -w tylnym natomiast trzeba zdemontować odboje, osłony itd, wcisnąć tłoczysko na maxa w dół i kluczem imbusowym (chyba 5 albo 6) kręci się całym tłoczyskiem zgodnie z ruchem wskazówek zegara jest bardziej twardo ciekawostka: skrajne położenia regulacji twardości są bez problemu wyczuwalne "w rękach", przy ustawieniu twardości na max ciężko poruszyć tłoczyskiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 -w przednim kręci się tylko małą śrubeczkę (imbus 2) wewnątrz tłoczyska, żadna filozofia gdzie dokladnie jest ta mala srubeczka bo nie rozumie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi