Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Spadek mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Problem jak w temacie auto na 1,2 ciagnie bardzo ladnie, 3 bieg i juz ok 100km/h wyłancza sie jak by turbo i auto strasznie zamula, wystarczy że zwolnie i od pocztaku 1,2 i 3 do ok 100kh/h turbo znowu działa nie musze wyłanczać silnika,po przekroczeniu 100 znowu zamuła, komputer nie pokazuje żadnuch błedów, łączniki elastyczne wszystkie szczelne, zawórn n75??

Opublikowano

Witam. Problem jak w temacie auto na 1,2 ciagnie bardzo ladnie, 3 bieg i juz ok 100km/h wyłancza sie jak by turbo i auto strasznie zamula, wystarczy że zwolnie i od pocztaku 1,2 i 3 do ok 100kh/h turbo znowu działa nie musze wyłanczać silnika,po przekroczeniu 100 znowu zamuła, komputer nie pokazuje żadnuch błedów, łączniki elastyczne wszystkie szczelne, zawórn n75??

nie widze logów?? :gwizdanie:
Opublikowano

nie, nie żaden kąt wtrysku

podłącz pod kompa, najprawdopodobniej masz turbinę do czyszczenia

Opublikowano

najprawdopodobniej to ........zró logi :gwizdanie:

Opublikowano

dzisiaj pojade podpiac do kompa, ale najbardziej marwti mnie to ze wcale nie muszę wyłanzać slinika wystarczy ze zwolnie i turbo znowu śmiga, a jak czytalem na forum 90% przypadków potrzebowało zgaszenia silnika :\

Opublikowano

zatem turbulum nie teges skoro ie łapie awaryjnego ale tak to mozemy gdybać kilka stron

Opublikowano

przepływka jeśli falowanie mocy lub N75

Opublikowano

Na kompa dopiero w sobote sie bede mógł wybrać, jak juz bede miał wszystko to zapodam.

Pozdro[br]Dopisany: 26 Listopad 2009, 07:07_________________________________________________Mam jeszcze tylko jdno takie malutkie pytanko zanim podstawie auto na kompa, po czym poznać że auto przeszło na tryb awaryjny?mam pełny Fis, coś powinno sie wyświetlić czy jakaś kontrolka? dzieki z góry

Opublikowano

nic się nie wyświetla. fura nie idzie i tyle.

Opublikowano

Miałem podobny przypadek, tylko że turbo odłanczało mi powyżej 3200 obr/min. Pojechałem do mechanika i okazało się że walnięty był zawór n75. Wymieniłem i autko śmiga aż miło.

Opublikowano

ludzie sory ale mam pytanie jak sprawdzic te logi ? troche zielony jestem i nie zabardzo sie znam trzeba laptopa i jakiegos specjalnego okablowania i programu ?? dzieki za odp

Opublikowano

Doczytasz na pierwszej stronie

Opublikowano

około 1000 zl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...