wrclaguna Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 mystic.pl napisał(a): Flyer napisał(a): chcialbym miec tyle czasu co Ty na auto Czasu nie ma za wiele, ale na szczęście dobrzy ludzie pomagają w potrzebie wrclaguna napisał(a): Ile za taki malunek biora u ciebie mi zrobia za 500 PLN z pomalowaniem i zalozeniem opon To masz bdb cenę jak za kpl 19" znajomy w sz-nie bezpośrednio w jednej z 3-ch lakierni proszkowych za 18" na gotowo liczy sobie 600/kpl. Za 16" zapłącisz 400, za 17" - 500. Mnie to kosztuje symbolicznie. Jedynie musiałem dobrać i kupić farbę pod pistolet w mieszalni. Tez mam po znajomosci zgadz sie jest rozgraniczenie cenowe od wielkosci felg
David Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 mystic ten Twoj pomysl na glebie to chyba po spocie ze mna :gwizdanie: chyba Cie przekonalem ja tez maluje felgi proszkowo przez mojego kolege lakiernika 600zl za 19 a prostuja je na mierzynie w MTM mam nadzieje ze montaz w pon/wto
mystic.pl Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Efekty w pełni zadowalające obniżenie jak na moje oko i potrzeby idealne , trakcja też jednak na szerszej feldze lepiej się trzyma opona, ogólnie jestem zadowolony z efektów Zaciski przód pomalowane proszkowo na czarno, założone felgi, założony Eibach Pro Kit - przód siadł ok. 15mm, tył 10mm, wymienione gumy i łączniki stabilizatorów przód i tył, wszystkie nowe wahacze z przodu, nowy płyn hamulcowy, ustawiona geometria. Muszę dokupić śruby o pośredniej długości bo jedne mam za krótkie a drugie za długie i się blokowały koła tylne dlatego na razie tylko przód jest na dystansach 10mm, tył na 20mm czyli ma et23 i choć wygląda idealnie to obciera przy dobijaniu o wewnętrzną część filcowego nadkola. No i przede wszystkim przy q nie można tak jeździć. We wtorek powinienem mieć śruby i wszystkie będą na 10mm Tak to wygląda na szybko: heble jeszcze brudne od pasty montażowej
wrclaguna Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 U Mnie ten sam kolorek zaciskow :gwizdanie:
mystic.pl Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 wrclaguna napisał(a): U Mnie ten sam kolorek zaciskow :gwizdanie: Ale tyłu Ci zazdraszczam bo u mnie na razie seria 288 bez wentyla H4mm3R napisał(a): Od Ciebie to bym każde auto kupił :decayed: lubię jak jest wszędzie porządek, zawias pracuje jak nowy
H4mm3R Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 mystic.pl napisał(a): H4mm3R napisał(a): Od Ciebie to bym każde auto kupił :decayed: lubię jak jest wszędzie porządek, zawias pracuje jak nowy Ja też lubie jak u mnie jest wszystko tip top dlatego cenie takie auta
David Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 mystic a tyl nie siedzi nizej ? szkoda ze to Avant,jakbys mial sedana to bym zarezerwowal jak bys sprzedawal bo pewnie juz Ci chodzi po glowie b8 :gwizdanie:
mystic.pl Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Na tego avanta juz źrebak wpłaca zaliczkę 50% tylko przelew nie dochodzi ale pojeżdże jeszcze autem z rok - 1/5 bankowo. NeXT jak Bozia pozwoli będzie S4 w najgorszym przypadku A4 3.0tdi bo możliwe osiągi mnie powalają w tym aucie. Tył i przód równo 65 cm od nadkola do ziemi. Tylko w B6/B7 jest zawsze takie wrażenie, że tył niżej siedzi.
Bart-S Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 mystic.pl napisał(a): Efekty w pełni zadowalające obniżenie jak na moje oko i potrzeby idealne , trakcja też jednak na szerszej feldze lepiej się trzyma opona, ogólnie jestem zadowolony z efektów Zaciski przód pomalowane proszkowo na czarno, założone felgi, założony Eibach Pro Kit - przód siadł ok. 15mm, tył 10mm, wymienione gumy i łączniki stabilizatorów przód i tył, wszystkie nowe wahacze z przodu, nowy płyn hamulcowy, ustawiona geometria. Muszę dokupić śruby o pośredniej długości bo jedne mam za krótkie a drugie za długie i się blokowały koła tylne dlatego na razie tylko przód jest na dystansach 10mm, tył na 20mm czyli ma et23 i choć wygląda idealnie to obciera przy dobijaniu o wewnętrzną część filcowego nadkola. No i przede wszystkim przy q nie można tak jeździć. We wtorek powinienem mieć śruby i wszystkie będą na 10mm Tak to wygląda na szybko: heble jeszcze brudne od pasty montażowej Dobrze w ryj, tylko zdemij te chlapacze
mystic.pl Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Muszę Cię zmartwić Bartku, chlapacze zostają :decayed:
wrclaguna Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 mystic.pl to tak prawie jak u mnie kazdy mi mowi zebym zdjal hak u siebie
mystic.pl Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 wrclaguna napisał(a): mystic.pl to tak prawie jak u mnie kazdy mi mowi zebym zdjal hak u siebie :decayed: Przy mocno odsadzonej feldze drzwi, szyby i lusterka są wiecznie usyfione, więc wolę mnieć chlapacze bo się mniej w oczy rzucają niż brudne A4
turdzi Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 mystic.pl napisał(a): Na tego avanta juz źrebak wpłaca zaliczkę 50% tylko przelew nie dochodzi ale pojeżdże jeszcze autem z rok - 1/5 bankowo. NeXT jak Bozia pozwoli będzie S4 w najgorszym przypadku A4 3.0tdi bo możliwe osiągi mnie powalają w tym aucie. Tył i przód równo 65 cm od nadkola do ziemi. Tylko w B6/B7 jest zawsze takie wrażenie, że tył niżej siedzi. no S4 bajka , u mnie to niestety moze za 10 lat
mgtan Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 mystic.pl... jak masz prżód i tył na 67cm...tzn że zawias ci usiadł o 10mm w stosunku do 1BA (68cm)
wrclaguna Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Jaki numer poszedl ci w malunek felg wg. RAL
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się