Bieniek Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Modyfikacja przeprowadzona przez Roba z tune-up.Wszystko sie poprawilo znacznie. Samochod w koncu jako tako jedzie :good: Lekki dolek w momencie efektem delikatnie przycinajacych sie kierownic.Mam nadzieje,ze to nei ostanie mody. [br]Dopisany: 28 Listopad 2009, 11:16_________________________________________________Teraz patrze,ze ostatenie wyszedl nam mniejszy dolek i moment max spadl na 378Nm,ale posialem gdzies wykres
spanky Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 widac ze troszke turbo szalaje ... ale wartosci standardowe z seryjnego AWX-a ...
Bieniek Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Opublikowano 29 Listopada 2009 JAk bedzie zle z turbinka to wymienimy na hybryde
marewel Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Wykres pofalowany jak wzburzony ocean
skovroon Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 :good: gdyby nie te fałdy to było by wiem co czujesz po programie mi w AWX'ie wyszlo 160,5KM 371Nm
rob555 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Wykres pofalowany jak wzburzony ocean To hamownia inercyjna a nie obciazeniowka....pomiar trwa na tyle szybko ze lekkie opoznienia ze stabilizacja doladowania powoduja takie drobne doleczki... Te auta maja pare latek. Czasem grucha juz lekko sie podcina, n75 nie jest taki szybki albo po prostu jest milimetrowy luz na polaczenu grucha - dzwigienka. To wystarcza by sterownik mial male problemy ze stabilnym doladowaniem jak szybko obr leca w gore. Oczywiscie na hamowni obciazeniowej szybciej by sie napompowal i szybciej by zaczal regulowac a pozatym mial by wiecej czasu wiec i ew dolek mial by mniejsza amplitude albo by wogule zniknal... Ludzie....chyba trzeba Wam w paincie robic kreski
Tomeks Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 JAk bedzie zle z turbinka to wymienimy na hybryde i tego ci życzę autko zapitala konkretnie,zero dymku
musti Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Bieniek no gratki gratki za te osiągi.Jak się sprawuje autko po wirusie motor daje radę nie za dużo dostaje po d*p ? Zastanawiam się u siebie nad programem więc stąd te pytanko
Bieniek Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Jak dl amnie jest bomba,ale chce sie wiecej.Nie dlubane 2.5tdi jedzie gorzej :evil:[br]Dopisany: 04 Grudzień 2009, 17:10_________________________________________________Brd plus brak kata
cowboy Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Bieniek, niech Ci Robert wsadzi na próbe te pompki testowe co je ma ode mnie, moze peknie 200KM
Bieniek Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Dalsze mody i tak hamuje seryjny IC. A tego raczej juz nie bede robil.
Cristoforo Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 przyjdzie z 30C to będzie puchło ograniczają PD i IC teraz to fajnie pomyka nie to co ostatnio jak Ciebie łykał zwykły AJM :polew: :polew:
David Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 i jak wrazenia po wlozeniu BRD ? czuc te 15 ps wiecej?
cowboy Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Dalsze mody i tak hamuje seryjny IC. A tego raczej juz nie bede robil. Szkoda, wydajny intercooler bardzo by się tu przydał, nawet przy tej mocy co jest
mystic.pl Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 To ja mam pytanko o swap turbulum BRD do AVF/AWX bo właśnie ojcu szukam takiej turbawki- czy wszystko jest p&p ? Czy po wymianie w AVF turbo od BRD i uszczelnieniu wtrysków, które dobrze podają póki co, trzeba od razu robić strojenie czy furmana będzie oki pomykać do momentu docelowego programu, który byłby trochę później robiony ?
Bieniek Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 JA smigalem 1000km bez strojenia.Tyle,ze mialem program zrobiony pod serie i jak sprawdzilismy w logach nie wplywal zle na prace turbiny.JAk bedzie w serii to nie wiem.
Flyer Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Robert, mozna smialo latac na BRD z seryjnym softem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się