Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] AWX+BRD by Tune-up


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Modyfikacja przeprowadzona przez Roba z tune-up.Wszystko sie poprawilo znacznie. Samochod w koncu jako tako jedzie :good: :good:

Lekki dolek w momencie efektem delikatnie przycinajacych sie kierownic.Mam nadzieje,ze to nei ostanie mody.

a4gsl.jpg[br]Dopisany: 28 Listopad 2009, 11:16_________________________________________________Teraz patrze,ze ostatenie wyszedl nam mniejszy dolek i moment max spadl na 378Nm,ale posialem gdzies wykres :disgust:

Opublikowano

widac ze troszke turbo szalaje ...

ale wartosci standardowe z seryjnego AWX-a ...

Opublikowano

JAk bedzie zle z turbinka to wymienimy na hybryde :naughty:

Opublikowano

Wykres pofalowany jak wzburzony ocean :thumbdown:

Opublikowano

:good: :good: gdyby nie te fałdy to było by :kox:

wiem co czujesz po programie :naughty: mi w AWX'ie wyszlo 160,5KM 371Nm :wink4:

Opublikowano

Wykres pofalowany jak wzburzony ocean :thumbdown:

To hamownia inercyjna a nie obciazeniowka....pomiar trwa na tyle szybko ze lekkie opoznienia ze stabilizacja doladowania powoduja takie drobne doleczki...

Te auta maja pare latek. Czasem grucha juz lekko sie podcina, n75 nie jest taki szybki albo po prostu jest milimetrowy luz na polaczenu grucha - dzwigienka. To wystarcza by sterownik mial male problemy ze stabilnym doladowaniem jak szybko obr leca w gore.

Oczywiscie na hamowni obciazeniowej szybciej by sie napompowal i szybciej by zaczal regulowac a pozatym mial by wiecej czasu wiec i ew dolek mial by mniejsza amplitude albo by wogule zniknal...

Ludzie....chyba trzeba Wam w paincie robic kreski :polew:

Opublikowano

JAk bedzie zle z turbinka to wymienimy na hybryde :naughty:

i tego ci życzę :wink4:

autko zapitala konkretnie,zero dymku :good:

Opublikowano

Bieniek no gratki gratki za te osiągi.Jak się sprawuje autko po wirusie motor daje radę nie za dużo dostaje po d*p ? Zastanawiam się u siebie nad programem więc stąd te pytanko :good:

Opublikowano

Jak dl amnie jest bomba,ale chce sie wiecej.Nie dlubane 2.5tdi jedzie gorzej :evil: :evil:[br]Dopisany: 04 Grudzień 2009, 17:10_________________________________________________Brd plus brak kata

wykresbrd.jpg

Opublikowano

Dalsze mody i tak hamuje seryjny IC.

A tego raczej juz nie bede robil.

Opublikowano

przyjdzie z 30C to będzie puchło

ograniczają PD i IC

teraz to fajnie pomyka nie to co ostatnio jak Ciebie łykał zwykły AJM :polew: :polew: :polew: :polew:

:decayed:

Opublikowano

i jak wrazenia po wlozeniu BRD ? czuc te 15 ps wiecej?

Opublikowano

Czuc i to bardzo :kox: :kox:

Opublikowano

fajnie to musi smigac

Opublikowano

Dalsze mody i tak hamuje seryjny IC.

A tego raczej juz nie bede robil.

Szkoda, wydajny intercooler bardzo by się tu przydał, nawet przy tej mocy co jest

Opublikowano

To ja mam pytanko o swap turbulum BRD do AVF/AWX bo właśnie ojcu szukam takiej turbawki- czy wszystko jest p&p ?

Czy po wymianie w AVF turbo od BRD i uszczelnieniu wtrysków, które dobrze podają póki co, trzeba od razu robić strojenie czy furmana będzie oki pomykać do momentu docelowego programu, który byłby trochę później robiony ?

Opublikowano

JA smigalem 1000km bez strojenia.Tyle,ze mialem program zrobiony pod serie i jak sprawdzilismy w logach nie wplywal zle na prace turbiny.JAk bedzie w serii to nie wiem.

Opublikowano

Robert, mozna smialo latac na BRD z seryjnym softem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...