darkopolo Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Witam! Z racji tego,że niedawno zakupiłem A6 moje A4 przejęła żona.A4 w TDI robiłem około 10tkm miesięcznie teraz jak jeździ nim żona około 1tkm.Stwierdziłem,że na TDI to za mało,po za tym żonie nie widzi się avant i zastanawiam się nad zakupem A4 w benzynie(1.6 zdecydowanie odpada).Szukam opinii na temat silników jak w temacie(spalnie,osiągi,awaryjność bądź niecawaryjność ). Używałem szukaj-ki ale coś słabo mi to wychodziło więc wszelkie opinie nt. w/w mile widziane.W grę wchodzi tylko 1.8 lub 1.8 T najlepiej w quattro Mam nawet jedną sztukę na oku
Patrykbor Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 to słabo używasz szukajki ,bo tematów o 1,8 t jest pełno na forum
CoLo Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 najlepiej w quattro nie najlepiej...TYLKO QUATTRO Co do silnika to tak jak poprzednik...takich tematów jest sporo.
udy Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t26966.0.html;highlight=1+8+vs proszę identyczny temat jak twój a po za tym co to wogóle za pytanie, jasne ku..a że 1.8 T :evil: :evil: pzdr
Guregoru Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Oczywiście że 1.8T i tylko w Q Biorąc pod uwagę poprzedników myślę że temat można
adams78 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Oczywiście że 1.8T i tylko w Q Jeśli żona jeździ jak znacząca większość kobiet, to nigdy nie wykorzysta możliwości T, a z Q skorzysta tylko na głębszym śniegu, na jakiejś bocznej drodze. Więc nie wiem czy to oczywiste Poza tym jaki jest sens zamienić model auta, który 100km robi za ~ 30zł na taki który spali za ~ 35 - 50zł (1.8 - 1.8TQ)
darkopolo Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 w jaki rocznik celujesz???? Minimum 1999.A co powiecie o tym: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10592890 Dziś będe dzwonił do gościa i dowiem się co i jak. Oczywiście że 1.8T i tylko w Q Jeśli żona jeździ jak znacząca większość kobiet, to nigdy nie wykorzysta możliwości T, a z Q skorzysta tylko na głębszym śniegu, na jakiejś bocznej drodze. Więc nie wiem czy to oczywiste Poza tym jaki jest sens zamienić model auta, który 100km robi za ~ 30zł na taki który spali za ~ 35 - 50zł (1.8 - 1.8TQ) Ja na co dzień też będe korzystał z tego auta.A teraz jak się przesiąde z A6(225 km) do AFN-a to wydaje mi się,że to wogóle nie jedzie.
michal_g84 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 A co powiecie o tym: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10592890 wygląda ok, też mam środek tego koloru, wygląda na zadbany itd. poza jednym małym szczegółem, na zdj nr 6 widać przetarcia na kierownicy co może świadczyć że ten egzemplarz ma dużo więcej niż 192tkm, mój ma 202tkm, taką samą kierę i nic nie jest poprzecierane
moskal Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 miałem 1.8 teraz mam 1.8T , różnica jest badzo zauważalna [br]Dopisany: 02 Grudzień 2009, 09:54_________________________________________________co do spalania to podobno są na tym samym poziomie , ja mam coś porzeźbione i chla mi 13-14 Pb
adams78 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 ja mam coś porzeźbione i chla mi 13-14 Pb One seryjnie palą tylko trochę mniej, 10-12l.
moskal Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 ja mam coś porzeźbione i chla mi 13-14 Pb One seryjnie palą tylko trochę mniej, 10-12l. ale za to gazu nie powinna palic 15 nie ???? a mi tyle pali
Mario Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 ja mam coś porzeźbione i chla mi 13-14 Pb One seryjnie palą tylko trochę mniej, 10-12l. ale za to gazu nie powinna palic 15 nie ???? a mi tyle pali Po wawie, to dobry wynik :gwizdanie:
moskal Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 ja mam coś porzeźbione i chla mi 13-14 Pb One seryjnie palą tylko trochę mniej, 10-12l. ale za to gazu nie powinna palic 15 nie ???? a mi tyle pali Po wawie, to dobry wynik :gwizdanie: właśnie o to chodzi że do wawy nie wjeżdżam , głównie po wioskach
darkopolo Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 No własnie panowie,a jak w 1.8 T wygląda sparawa LPG?tzn.silnik dobrze znosi zagazowanie?jaką instalkę polecacie? A co do ogłoszenie z otomoto które powyżej zapodałem,dzwoniłem do kolesia mam VIN jestem w trakcie weryfikacji.
moskal Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 No własnie panowie,a jak w 1.8 T wygląda sparawa LPG? tak jak w kazdym innym aucie , załozysz dobrą instalke w dobrym zakładzie masz spokój , załozysz u znajomego kowala w sąsiedniej wsi bedziesz miał problem. w tej materii nic sie nie zmienia
Buba Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Najlepsze porownanie 1.8 i 1.8T ma moskal bo mial oba silniki. jak mowi ze dziala to znaczy ze dziala
adams78 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 ja mam coś porzeźbione i chla mi 13-14 Pb One seryjnie palą tylko trochę mniej, 10-12l. ale za to gazu nie powinna palic 15 nie ???? a mi tyle pali Norma, jeśli korzystasz z osiągów. Ja też tak mam, a jak nie przeciągam na obrotach to spada do 13.[br]Dopisany: 02 Grudzień 2009, 18:36_________________________________________________W kwestii gazu, zobacz tu: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_silnik_18_t_i_gaz-t8109.0.html;msg1021451;topicseen;highlight,silnik+1+8t+i+gaz#msg1021451
polkr Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 .... a z Q skorzysta tylko na głębszym śniegu, na jakiejś bocznej drodze. Więc nie wiem czy to oczywiste moja żona też moim jeździ.. i co? i jest super zadowolona. W zimie i na śliskim jest nie do porównania. Wystarczy że troszkę popada śniegu a służby się opierniczają ludzie mielą kołami a ona spokojnie jedzie. A prawda jest taka że na początku nawet nie wiedziała że jest tak ślisko i ciężko się jeździ... Nie mówiąc o zadowoleniu podczas kręcenia bączków na śniegu na lotnisku (to już nie ona )
Rekomendowane odpowiedzi