jedrus1 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 czy jest gdzieś na forum fotka tego tego czujnika
NYNA Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Tu masz dużo fotek tego czujnika: http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=czujnik+temperatury
godzic Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 witam Pany, temat jak u mnie na czasie, bo gdzieś tydzień temu wymieniałem termostat, za znaczę ze wheler. Po przejechaniu 11 km mam 86-7-8 stopni, więc tak jak powinno.... 90 stopni na blacie pokaże wcześniej, ale warto to zweryfikować np. za pomocą klimatronica
grochu Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Witam, wczoraj u mnie -10st., ogrzewanie na 18st i 2 kresie nadmuchu a tepmeraturę silnik łapie po ok 7-10 km (dla pewności sprawdzę jeszcze na klimatroniku). Termostat ma 8 miesięcy.
majsio Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 U mnie wogóle nie łapało 90 stopni nawet po 20 km, wymieniałem termostat na wahler ( 29 zł ) na allegro od gościa o "danielloss" Wymiana zajęła około godziny. Teraz 90 stopni jest po okolo 8km i stoi nieruchomo. Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać...
andriu23 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Witam!!! Panowie nie wiem czy dobrze trafiłem! Posiadam A4 1.9 TDI 110km AVG. Problem mam tego typu, że spada mi temperatura silnika jak włącze klimatronic. Mam nagrzany silnik do 90 stopni, włącze ogrzewanie temp. slinika spada stopniowo do zera, wyłącze wzrasta do 90, czy na postoju czy podczas jazdy, bez różnicy czy temperature mam ustawioną np. na 20 czy na 29 stopni. Termostat miałem wymieniany. Proszę o podpowiedź
A-rek Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 zdejmij osłonę od silnika, od strony kierowcy na wężu przy głowicy jest zamocowany króciec w którym jest osadzony czujnik g62/g2 cena ok 100zeta w aso i to ten czujnik odpowiada za przekazywanie sygnalu na climatronic i wskaznik na desce? a czy w chlodnicy znajduje sie jakis czujnik temp. cieczy chlodzacej?[br]Dopisany: 15 Styczeń 2010, 09:50_________________________________________________ U mnie wogóle nie łapało 90 stopni nawet po 20 km, wymieniałem termostat na wahler ( 29 zł ) na allegro od gościa o "danielloss" Wymiana zajęła około godziny. Teraz 90 stopni jest po okolo 8km i stoi nieruchomo. Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać... tylko pytanie ile km zrobisz na tym termostacie,a ile na ori moze ori wytrzyma 100 tys, a twoj 30 tys....
zen64 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 i to ten czujnik odpowiada za przekazywanie sygnalu na climatronic i wskaznik na desce? a czy w chlodnicy znajduje sie jakis czujnik temp. cieczy chlodzacej? ten czujnik odpowiada za temp. na desce sprawdź na climatroniku kanał 49 zachowanie temp ,czujnik w chłodnicy odpowiada za pracę wisko
A-rek Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 ten czujnik odpowiada za temp. na desce sprawdź na climatroniku kanał 49 zachowanie temp ,czujnik w chłodnicy odpowiada za pracę wisko na climatroniku jest dokladnie tak samo jak na desce, jak na desce pokazuje 90 to na climatroniku jest 88, a jak na desce pokazuje 60 (czyli calkowicie opadnieta) to na climatroniku jest 30 czujnik w chłodnicy odpowiada za pracę wisko co to jest wisko?
zen64 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 na climatroniku jest dokladnie tak samo jak na desce, jak na desce pokazuje 90 to na climatroniku jest 88, a jak na desce pokazuje 60 (czyli calkowicie opadnieta) to na climatroniku jest 30 jak ci skacze temperatura raz 90 a raz 60 to czujnik temperatury g62/g2 do wymiany co to jest wisko? to jest wentylator chłodnicy który jest napędzany paskiem wieloklinowym, a wisko odpowiada za prędkość tego wentylatora w zależności od temperatury cieczy im większa temperatura tym praca jest szybsza jak masz dostęp do vaga to powinien pokazać błąd czujnika g62/g2
A-rek Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 zen64 a jeszcze takie pytanko, w ktorym miejscu znajduje sie ten czujnik (moze jakas fotka )? czy po wymianie trzeba podlaczyc VAG'a aby skasowac błąd?
zen64 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp_czy_czujnik_temperatury_g62_odpowiada_tylko_za_wskazania_na_desce-t23053.0.html;msg269923#msg269923 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_blad_00522_coolant_temperature_senderg62-t37363.0.html;msg427867#msg427867 panowie wszystko tak ładnie jest opisane na forum tylko trzeba szukać, czy tak trudno jest poświęcić trochę czasu
MarcinRoz Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 U mnie wogóle nie łapało 90 stopni nawet po 20 km, wymieniałem termostat na wahler ( 29 zł ) na allegro od gościa o "danielloss" Wymiana zajęła około godziny. Teraz 90 stopni jest po okolo 8km i stoi nieruchomo. Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać... tylko pytanie ile km zrobisz na tym termostacie,a ile na ori moze ori wytrzyma 100 tys, a twoj 30 tys.... a skąd taka pewność?? W poprzednim aucie przejechałem na nim 60tyś i dalej nie wiem(auto sprzedane) , teraz też mam Wahlera i jest ok. Ponadto Wahler robi termosataty dla koncernu VAG i na pierwszy montaż idą te właśnie tyle, że z logo vw, audi
kowal1020 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 A jak mam na climatroniku maksymalną temperaturę 86st , to termostat mam walnięty? czy mieści się w normie?
Karl28 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 A jak mam na climatroniku maksymalną temperaturę 86st , to termostat mam walnięty? czy mieści się w normie? Raczej tak Ja mam w czasie normalnej jazdy (na klimatronicu) "stałe" 88 a jak dostanie w pieroga to wskakuje na 90. U mnie wogóle nie łapało 90 stopni nawet po 20 km, wymieniałem termostat na wahler ( 29 zł ) na allegro od gościa o "danielloss" Wymiana zajęła około godziny. Teraz 90 stopni jest po okolo 8km i stoi nieruchomo. Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać... tylko pytanie ile km zrobisz na tym termostacie,a ile na ori moze ori wytrzyma 100 tys, a twoj 30 tys.... a skąd taka pewność?? W poprzednim aucie przejechałem na nim 60tyś i dalej nie wiem(auto sprzedane) , teraz też mam Wahlera i jest ok. Ponadto Wahler robi termosataty dla koncernu VAG i na pierwszy montaż idą te właśnie tyle, że z logo vw, audi Przychylam się do zdania kolegi Mam też Wahlera i nie narzekam. Pozdro
Darayavahus Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Panowie. A ja mam dużego FISa i tym samym mogę odczytać teperaturę oleju. Po jakichś 8 km wskazówki wskakują na 80 stopni i tam stoją. W AJM też powinno być 90stopni? Też termostat do wymiany?
Gość majki-m Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 W AJM też powinno być 90stopni? Też termostat do wymiany? Tak, powinien trzymać 90 stopni,raczej termostat do wymiany. Możesz jeszcze sprawdzić na VAGu temperaturę.
Darayavahus Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Termostaty? To ile ich tam jest?
Gość majki-m Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Termostaty? To ile ich tam jest? Termostat oczywiście, jest tylko jeden
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się