WOJTEK WOŁOMIN Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam problemem jest dość intensywne kopcenie z rana przy minusowej temperaturze potem ustepuje.Rozrząd ok, kat wtrysku ok,wczporaj wymieniłem olej motul 5w-40 i filtr paliwa prosze o jakieś sugestie.Pozdr
grzes1150 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Jak oliwki nie ubywa to pozostaje tylko jedna odpowiedź - nagła różnica temperatur w wydechu, skrapla się i paruje.
WOJTEK WOŁOMIN Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 oleju bierze 1.0l od wymiany do wymiany
Kozi Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 1 litr? hmmm, to chyba w normie. Jak kolega jeździ? Dynamicznie, do końca obrotomierza, czy jak lama - 2 k i zmiana biegu. Co do "dymienia" mam to samo. Rano, jak jest mocno zimno, to przez jakieś 10 min wyraźnie dymi. Mechanik oglądał i potwierdziło się, że to para, a nie palony olej. Test jest łatwy. Postawić auto w garażu na noc, powinno wyschnąć. Rano odpalić - jak dymi mniej, to prawie na 100% para.
grzes1150 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 U mnie też dymi i co z tego :> Mam zaślepiony EGR a to podnosi chyba lekko dymienie i jest nie ekologiczne ale za to zdrowe dla silnika
Cristoforo Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 U mnie też dymi i co z tego :> Mam zaślepiony EGR a to podnosi chyba lekko dymienie i jest nie ekologiczne ale za to zdrowe dla silnika nie zupełnie zdrowe ja mam zaślepiony EGR ale zapodaje teraz większość gratów od AWX w tym EGR EGR przyspiesza nagrzewanie silnika więc w takie mrozy to mega duży plus
WOJTEK WOŁOMIN Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 dzięki za wypowiedzi i raczej jeżdze spokojnie
Kowi87 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Mi to sie zawsze wydawało ze zaślepeinie EGR wpływa na zmniejszenie dymienia(ale przy rozgrzanym silniku), zaslepiłem i sie potwiedziło ja mam zaślepiony EGR ale zapodaje teraz większość gratów od AWX w tym EGR EGR przyspiesza nagrzewanie silnika więc w takie mrozy to mega duży plus Ile Cie wyniosły te graty bez kolektora
quoodlaty Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 A mnie ciekawi jak przestawic punkt zamkniecia EGR tak zeby zamykal sie juz przy jakichs 1500 obr/min a nie jak fabrycznie, chyba cos kolo 2500.
GRYFI Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 mogą to być uszczelniacze zaworowe. sprawdz czy jak hamujesz silnikiem np na 2 biegu z 3500 do 1000 rpm a potem dodasz gazu to puszcza niebieskiego bąka. jeśli tak to 99,9% uszczelniacze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się