Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analize logów, turbo się nie załącza. Planowany chip


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w Temacie, mam problemy z turbiną, wchodzi w notlauf. Proszę o analizę logów gdyż planuje chip w przyszłości. Rozrząd będzie wymieniany po nowym roku.

Log (0 - 000,001,003)

Log (1 - 004,007,013)

Log (2 - 000,001,003)

Log (3 - 000)

Log (4 - 011)

Log (5 - 004,008,010)

Log (6 - 011)

Log (7 - 003)

Dzięki i pozdrawiam!

Widać tam na jedym z logów, że ok 3500 obrotów dostał muła i koniec... notlauf.

Do tego 3 dni temu wyskoczył na Vagu błąd :

17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Opublikowano

Zapieczone kierownice?

Zmieniona geometria?

Czujnik ciśnienia walnięty?

Opublikowano

...

Widać tam na jedym z logów, że ok 3500 obrotów dostał muła i koniec... notlauf.

...

jeżeli złapał notlauf to gasisz i odpalasz auto i logi na nowo... log 011 dynamiczny nic nie wskazuje bo zacząłeś go robić przy odłączonej turbinie...

popraw logi :confused4:

Opublikowano

Ok, zrobię jeszcze raz jutro i wkleję ponownie, a ogólnie to coś z nich widać czy całkiem bezużyteczne?

Opublikowano

Jak bedziesz robil nowe logi to zrob jeszcze 013 i 023

Opublikowano

Turbo do czyszczenia. Korekcje w normie, aczkolwiek do chipa zastanowiłbym sie nad wymiana, gdyz gr023 tez nie jest za ciekawa. Zrob im czyszczenie mixolem lub innym srodkiem do czyszczenia pompowtrysków.

Opublikowano

zastanowić się nad wymianą turbo? No tak, Irlandczycy nie dbają o turbo więc się nie dziwie =/

A co powoduje, że czasami się turbo całkowicie wyłączy do następnego uruchomienia? N75 jest ok? Przy robieniu tych ostatnich logów w ogóle się akurat nie zamulił. Ale i tak coś słabo ciągnie chyba.

Opublikowano

To zalezy co rozumiesz pod pojeciem nie dbania :wink4: W twoim przypadku turbo jest totalnie zamulone, co pewnie jest wynikiem oszczednej jazdy na nieduzych obrotach silnika. Na razie oszczedzaj go i nie jezdzij z wcisnietym gazem do oporu.

Co do tego, że nie wpadł w tryb awaryjny, to po prostu kierownice w turbo lekko sie rozruszaly i nie doszlo do przeladowania. Czasem tak się zdarza.

Opublikowano

Ok więc turbo do czyszczenia i powinno być ok. No to na dniach trzeba będzie taką operacje przeprowadzić korzystając z poradników bo w okolicy nie mam zakładu który by się podjął wyczyszczenia turbiny. Czy ktoś już robił to na swoją rękę? Rezultaty były widoczne? Dzieki za pomoc.

Opublikowano

A co powoduje, że czasami się turbo całkowicie wyłączy...

syf...

Opublikowano

Turbo było dziś sprawdzone przez mechanika, kierownice nie są zapieczone. Powiedział mi również, że winą może być rura intercoolera (3b0145834p) która puszcza trochę przy EGR. Czy może to może powodować utratę mocy? W ogóle to turbina ostatnio działa cały czas, nie muli się, ale przejechał się kolega który ma taką samą a4 awx i potem ja z nim i faktycznie, nie jeździ tak jak powinna. Tak samo brata passat (również awx) całkiem inaczej ciągnie.

EGR działa ale też chyba nadaje się do czyszczenia bo strasznie 'spocony' jest.

Opublikowano

Napisz mi kolego jak ten mechanik może stwierdzić że turbo jest ok???? Wyciągał ją z auta?? Czy miał magiczną kule??

Turbina przeładowuje i nie ma to nic wspólnego z rurą. Jeżeli gdzieś puszcza to będzie niedoładowanie a tutaj mamy przeładowanie a to jest wielka różnica.

Opublikowano

Napisz mi kolego jak ten mechanik może stwierdzić że turbo jest ok???? Wyciągał ją z auta?? Czy miał magiczną kule??

Turbina przeładowuje i nie ma to nic wspólnego z rurą. Jeżeli gdzieś puszcza to będzie niedoładowanie a tutaj mamy przeładowanie a to jest wielka różnica.

Tzn mówil, ze kierownice działają. Może nie działają wystarczająco dobrze. Tak czy inaczej pójdzie do czyszczenia.

Opublikowano

Napisz mi kolego jak ten mechanik może stwierdzić że turbo jest ok???? Wyciągał ją z auta?? Czy miał magiczną kule??

Turbina przeładowuje i nie ma to nic wspólnego z rurą. Jeżeli gdzieś puszcza to będzie niedoładowanie a tutaj mamy przeładowanie a to jest wielka różnica.

Tzn mówil, ze kierownice działają. Może nie działają wystarczająco dobrze. Tak czy inaczej pójdzie do czyszczenia.

Owszem działają, ale niezbyt dobrze. Jakby ten mechanik sprawdzil to porzadnie( za pomoca sprzetu diagnostycznego, a nie wlasnej reki) i sie na tym znal :naughty: to zauważył by te niedomagania.

Opublikowano

Żeby sprawdzić ją porządnie to trzeba wyciągnąć na zewnątrz. Niedługo będę robił rozrząd to odrazu wyciągniemy wyczyścić. [br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 18:05_________________________________________________Ok Panowie, odświeżę kotleta, zrobiłem dzisiaj logi turbiny, widać, że chyba dobrze pracuje co? Strasznie gwiżdże i myślałem, że coś może być nie tak, ale zapierdziela ładnie, oto log grupy 11:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_20070.html

Czy coś jeszcze zlogować?

Poza tym, mam taki dziwny problem, przy cofaniu na przykład, jak dodam trochę gazu, to puszcza czarnego dymka, przy ruszaniu też, tak powinno być? Przy odpalaniu też puszcza takiego czarnego bąka, ale to chyba norma? Czym może być to spowodowane?

Opublikowano

dobrze dmucha ...

Opublikowano

czyściłeś suszarkę że taka poprawa ?

Opublikowano

Czyściłem :polew: :polew: na Niemieckiej autostradzie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...