turdzi Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 No i dojechały. Są zaje... fajne.Dokładnie pooglądam po robocie, ale wyglądają bardzo dobrze. Stan idealny. Teraz jeszcze jakieś oponki trzeba wyhaczyć. a sprawdzales na maszynie bo ja tez kiedys kupilem takie felgi ktore na oko wygladaly idealnie a jak sie je ubralo na maszyne to ..............sie okazalo ze jestem 500 w plecy za prostowanie wszystkich
Trezor Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Opublikowano 8 Lutego 2010 a sprawdzales na maszynie bo ja tez kiedys kupilem takie felgi ktore na oko wygladaly idealnie a jak sie je ubralo na maszyne to ..............sie okazalo ze jestem 500 w plecy za prostowanie wszystkich Nie sprawdzałem. Oczywiście znam ryzyko kupowania używanych felg. Kupowałem już używki kilkukrotnie. Na razie nie trafiłem na jakąś wtopę, więc mam nadzieję, że i teraz tak będzie. Zobaczymy. "Jest ryzyko, jest zabawa". Ze sprzedawcą rozmawiałem wiele razy i wydaje się być wiarygodny. Jak coś będzie nie tak, to na pewno się o tym dowiecie.[br]Dopisany: 08 Luty 2010, 12:55_________________________________________________ troche Mi sie nie widza te fotele, ale reszta piekna Rozumiem, że jesteś fanem pełnej skóry. No chyba, że lubisz zupełny standard materiałowy. Dla mnie fotele są idealne i właśnie one były głównym kryterium, który samochód w ogóle brać pod uwagę, a który odpada.
turdzi Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Nie sprawdzałem. Oczywiście znam ryzyko kupowania używanych felg. Kupowałem już używki kilkukrotnie. Na razie nie trafiłem na jakąś wtopę, więc mam nadzieję, że i teraz tak będzie. Zobaczymy. "Jest ryzyko, jest zabawa". Ze sprzedawcą rozmawiałem wiele razy i wydaje się być wiarygodny. Jak coś będzie nie tak, to na pewno się o tym dowiecie. no niby tak , ja tez troche w zyciu tych felg kupilem ale na tych jednych konkretnie wtopilem.Bez wzgledu od kogo kupuje staram sie zawsze dogadac z kurierem abym mogl podjechac z nim do zakladu i przy odbiorze wsadzic tylko kola na maszyne zeby zobaczyc jak sie tocza.Nie kazdy chce ale czasem wystarczy dac na flaszke i po sprawie.Oczywiscie mam nadziej ze z towimi bedzie wszystko ok , ale trzeba uwazac mimo wszystko
Trezor Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Opublikowano 11 Marca 2010 No i stało się. Wczoraj idę po auto na parking, a zderzak z przodu przerysowany i reflektor przesunięty ze swojej pozycji o około 0.5 cm. Na szczęście nie ma żadnych wgnieceń, ale zastanawiam się, czy jakieś zaczepy lampy nie są złamane. Niby siedzi nieruchomo ale kto wie. Niestety nie za długo nacieszyłem się nieruszonym samochodem.;([br]Dopisany: 14 Luty 2010, 21:06_________________________________________________Idzie wiosna... no może nie do końca ... więc trzeba było się jakoś do niej przygotować. Felgi już leżą od dłuższego czasu, ale oponek nie było. Po dłuższych analizach doszedłem do wniosku, że trzeba kupić nówki a nie używki, no i padło na GoodYear'y. Od kilku lat jeżdżę na Goodyear'ach F1 i jestem z nich bardzo zadowolony, w związku z tym do nowego autka zakładam F1 Asymmetric, więc zupełnie nowy model kontynuujący sprawdzoną GSD3. Za Waszą poradą rozmiar, indeks prędkości i nośność zostają fabryczne (na takich wyjechał spod igły) - 235/40R18 95 Y XL. Oponki już jadą i będą u mnie już jutro.
turdzi Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 No to przygotowania wiosenne u wszystkich ida pelan para , ja tez felgi i oponki zakupione , strojenie u Witka juz umowione , zaciski leza w garazu , tarcze S4 i klocki przyjda w przyszlym tygodniu pozostaje tylko dorobic dystanse i mozna wyszystko zakladac
lagadula Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Jak opony na lato to tylko ContiSportContat 2 lub 3, ewentualnie Michelin PSP
Trezor Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Opublikowano 11 Marca 2010 Jeździłem na Conti 2 i nie zrobiły na mnie jakiegoś piorunującego wrażenia. Jak dla mnie F1 lepiej się sprawdza. Nie wiem jak F1 Asymmetric, ale zobaczę. Co do Conti 3, to może kiedyś będę miał okazję. Jeśli chodzi o Micheliny, to jakoś nigdy nie przekonywała mnie ta marka i chyba nigdy nie kupiłem ich opon. Choć nie wykluczam, że w którymś z poprzednich samochodów miałem. Myślę, że w oponach najwyższej klasy są tak małe różnice, że nie jeżdżąc po torze trudno wyłapać te niuanse. A nasze oceny są zupełnie subiektywne.
turdzi Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Myślę, że w oponach najwyższej klasy są tak małe różnice, że nie jeżdżąc po torze trudno wyłapać te niuanse. A nasze oceny są zupełnie subiektywne. zdecydowanie Jak opony na lato to tylko ContiSportContat 2 lub 3, ewentualnie Michelin PSP ja akurat mielem conti 2 i w poprzedniej i 3 w obecnej B7 i mnie jakos nie powalily , zwlaszcza na mokrym......
Trezor Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 Panowie (i Panie ), co to może być? Amor, czy sprężyna? Bo siadł mi prawy tył, ta, że mam chyba -50mm. Ale nic nie stuka. Chyba sprężyna, co?[br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 17:16_________________________________________________Oj coś nie odpowiedzieliście nic. :/ Ale chyba jednak fałszywy alarm. Na szczęście. Poszedłem jeszcze raz sprawdzić. Przejechałem się czy nic nie tłucze i po zaparkowaniu, wydaje się już, że jest równo na dwóch stronach. Chyba jakaś nierówność znalazła się po kołem, choć jej nie widziałem. A ja już szukałem cen eibachów, itd. Ale jakby coś, to możecie jeszcze odpowiedzieć. Przyda się na przyszłość.
turdzi Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Panowie (i Panie ), co to może być? Amor, czy sprężyna? Bo siadł mi prawy tył, ta, że mam chyba -50mm. Ale nic nie stuka. Chyba sprężyna, co?[br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 17:16_________________________________________________Oj coś nie odpowiedzieliście nic. :/ Ale chyba jednak fałszywy alarm. Na szczęście. Poszedłem jeszcze raz sprawdzić. Przejechałem się czy nic nie tłucze i po zaparkowaniu, wydaje się już, że jest równo na dwóch stronach. Chyba jakaś nierówność znalazła się po kołem, choć jej nie widziałem. A ja już szukałem cen eibachów, itd. Ale jakby coś, to możecie jeszcze odpowiedzieć. Przyda się na przyszłość. nie ma to jak samemu sobie schize zapodac
Piero Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Wracając do felg i opon jeszcze na chwilkę: własnie kupiłem od kolegi z forum prawie nowe 17'' ori (fotki będą u mnie w wątku ) z oponami: Pirelli P Zero Rosso 235/45R17 97 W XL - co sądzicie o tej oponce? Dokładnie taka: http://www.opony.autocentrum.pl/dane_opony/202/2994234,13011/pirelli_p_zero_rosso_235_45_r17_97_w_xl.htmlx Apropo shizowania: mi się cały czas wydaje, ze mam za mało powietrza... a jak sprawdzam to zawsze jest OK
jedrekx Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 też taką prawdopodobnie będę zakładał tylko 225/40/18
Trezor Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 Ja jakoś nigdy nie gustowałem we "Włoszczyźnie" i jedyne pirelli jakie miałem to P5000, ale było to 12 lat temu. Ale jest to na pewno oponka z wyższej półki i źle nie będzie.
Patrox Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Wracając do felg i opon jeszcze na chwilkę: własnie kupiłem od kolegi z forum prawie nowe 17'' ori (fotki będą u mnie w wątku ) z oponami: Pirelli P Zero Rosso 235/45R17 97 W XL - co sądzicie o tej oponce? Dokładnie taka: http://www.opony.autocentrum.pl/dane_opony/202/2994234,13011/pirelli_p_zero_rosso_235_45_r17_97_w_xl.htmlx Apropo shizowania: mi się cały czas wydaje, ze mam za mało powietrza... a jak sprawdzam to zawsze jest OK Opona bardzo dobra na suchym, bardzo dobre starty są na niej, dobrze trzyma sie w zakrętach, jest w miarę cicha. Ma tylko jedną wadę jak każda dobra opona. Ściera się w oczach.
Trezor Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 nie ma to jak samemu sobie schize zapodac Apropo shizowania: mi się cały czas wydaje, ze mam za mało powietrza... a jak sprawdzam to zawsze jest OK Mała schiza nie jest zła. Gorzej gdyby naprawdę coś było nie tak. I tak będę się musiał jeszcze temu przyjrzeć. Choć mimo wszystko od jakiegoś czasu wydaje mi się, że tył siedzi u mnie nieco za nisko. Ale z obu stron tak samo. Jak powinna być odległość od ziemi dla 1BE? Mierzyliście może?
KOval81 Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 nie ma to jak samemu sobie schize zapodac Apropo shizowania: mi się cały czas wydaje, ze mam za mało powietrza... a jak sprawdzam to zawsze jest OK Mała schiza nie jest zła. Gorzej gdyby naprawdę coś było nie tak. I tak będę się musiał jeszcze temu przyjrzeć. Choć mimo wszystko od jakiegoś czasu wydaje mi się, że tył siedzi u mnie nieco za nisko. Ale z obu stron tak samo. Jak powinna być odległość od ziemi dla 1BE? Mierzyliście może? Tył zawsze siedzi niżej i nic nie poradzisz na seryjnej zawieszce 1BE taka już bolączka niestety.
Trezor Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Opublikowano 19 Marca 2010 Tył zawsze siedzi niżej i nic nie poradzisz na seryjnej zawieszce 1BE taka już bolączka niestety. No to mnie uspokoiłeś. Może kiedyś zmienię serię na eibacha system pro. Ale to dopiero po wirusiku, jak trochę "zbędnej" kasy będzie.
mystic.pl Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Jak powinna być odległość od ziemi dla 1BE? Mierzyliście może? Jak mierzyłem na serii 1BE to mi wychodziło od podłoża do szczeliny łączącej próg z tylnym błotnikiem 32,5 cm.
Trezor Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 Jak powinna być odległość od ziemi dla 1BE? Mierzyliście może? Jak mierzyłem na serii 1BE to mi wychodziło od podłoża do szczeliny łączącej próg z tylnym błotnikiem 32,5 cm. A przód może pamiętasz?[br]Dopisany: 19 Marzec 2010, 15:06_________________________________________________ [..] - dzień bez chipa dniem straconym Dzisiaj mogę przyznać Ci rację.
mystic.pl Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Mój 1BE na bilsteinach: przód 30 cm, tył 33 cm mierzone tak po środku szczeliny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się