Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7


Gamling

Rekomendowane odpowiedzi

Hahaha nom :) . Mam graty z bexa ale jakoś cały czas brakuje czasu :). Chciałem znaleźć komplet z bfb 6b ale niema . Teraz pokazało mi się 5b oznaczenie ftz skrzyni ale jak liczę przełożenia to lipa raczej ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

kombinujesz jak koń pod górkę :D czemu nie mozesz wrzucic skrzyni od 3.0 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0 to chyba te same prawie przełożenia co w bex a bexa mam już graty . Przy 140 około 3500 obr na 6 biegu . A w tej z bfb 3000 więc sporo :) . Ale nie chce mi się już szukać :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Sprawa jest banalna. Trzeba pociągnąć 1 przewód do licznika i zmienić kodowanie. Przewód idzie od pinu 2 czujnika (kolor przewodu fioletowo-czarny) do pinu 11 kostki T32 (kostka niebieska). Masę bierzemy z drugiego czujnika (tam gdzie pompa) lub też ciągniemy do licznika i bierzemy z pinu 32 kostki T32 kolor przewodu brązowo-żółty.

Kodowanie licznika (dodajemy + 01 jak niżej):

Coding

  • 00??xx1: Options
    • +00 = 1. K-Number (Europe/USA/Rest of World)
    • +01 = Smaller Fuel Tank Volume (All-Wheel-Drive)
    • +02 = Seatbelt Warning (NAR old - up to 45/2004)
    • +04 = 3. K-Number (Rental Cars)
    • +08 = 2. K-Number (Australia)
  • 00xx?x1: Country
    • 0 = Germany (D)
    • 1 = Rest of World (RoW)
    • 2 = USA (US)
    • 3 = Canada (CAN)
    • 4 = Great Britain (GB)
    • 5 = Japan (JP)
    • 6 = Saudi Arabia
    • 7 = Australia (AUS)
  • 00xxx?1: Seatbelt Warning
    • 0 = No Seatbelt Warning (or NAR old)
    • 3 = Seatbelt Warning USA and Canada (NAR new)

I to wszystko. Efekt jest taki że w zakresie od 3/4 do 1/4 wskazówka nie lata jak głupia po skali. Ja nie musiałem kalibrować czujników bo wskazują ok - tj wyjeździłem paliwo do zasięgu 0 i nadal auto jeździło, nie sprawdzałem ile na tzw. 0 km zasięgu można przejechać ale samochód powinien przejechać jeszcze ok 30 - 50 km (głęboka rezerwa ratująca na autostradzie). Poniżej link to adaptacji - kanał adaptacji 29 i 30 (kodowanie na początku tylko dla B7)

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Instrument_Cluster_%288EC/8ED/8HE%29

Pin 11 kostki T32 (kostka niebieska)- chłopaki orientuje sie ktoś jaki to pin? wiem że żeński tylko jakieś dokładne oznaczenie żebym go mógł dokupić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy czemu jak wszystko podłączyłem tak jak było i włożyłem pompkę od 2.5 to auto pochodzi chwile i gaśnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzecia pompa paliwa dzisiaj mi zdechła..

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/324689-problem-z-pompa-paliwa-po-swapie-na-quattro/

Ma ktoś jakiś pomysl ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w jakich zakladach robiliscie swapa quattro albo znacie warsztat który moze mi ogarnać mój problem z bakiem? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przelozylem kompletny bak z pompa od 2.5 tdi i wszystko chodzi jak trzeba. Tam sa dwie rurki tylko: zasilanie i powrot.

Ale Ty masz powrót do komory głównej ? w 1.8T powrót jest pociągnięty do komory od strony kierowcy a nie tam gdzie jest pompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim zasilanie i powrót jest w to samo miejsce - do pompy paliwa po stronie pasażera.

Odpowietrzenie Ci działa? Syczy jak odkręcasz korek?


Panowie w jakich zakladach robiliscie swapa quattro albo znacie warsztat który moze mi ogarnać mój problem z bakiem? pozdrawiam

Ja robiłem w Warszawie u znajomego ale bak został zamontowany i poza podłączeniem przewodów nic nie trzeba było robić.

Dobrze podłączyłeś zasilanie/powrót? Nie ciągnie Ci gdzieś powietrza? Pompa od 2.5 sprawna?


Ale Ty masz powrót do komory głównej ? w 1.8T powrót jest pociągnięty do komory od strony kierowcy a nie tam gdzie jest pompa

Widzę też w ETCE że do 1.8T quattro jest inny filtr paliwa z regulatorem ciśnienia. Może tu masz problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Widzę też w ETCE że do 1.8T quattro jest inny filtr paliwa z regulatorem ciśnienia. Może tu masz problem.

no właśnie. filtr paliwa mam jeszcze stary z ośki. Masz może jakieś nr tego filtra paliwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w ośce filtr z regulatorem ciśnienia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie Panowie przelew mam do komory za kierowca i jak jak mam to wszystko połaczyć zeby działało ? bo wiem ze przelew musi byc po stronie pasazera ale to mam to gdzies wipiac w jakis trójnik czy luzem połazyć ? tak jest duzo tych trójników i nie chce czegos popsuć ! no własnie co z tym filtrem paliwa bo ja tez mam od oski 1.9! http://zapodaj.net/d545abbfb9bd3.jpg.html taka mam pompke od 2.5 !

Edytowane przez slawek9106
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że filtry paliwa ośka i Q mogą różnić się ciśnieniami..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia powiem że te z regulatorem to straszny badziew :/

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cztery .

Wymieniałem już z 4 razy bi się waliły albo od nowości były lipne.

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ubogo było i raz bena w filtrze węglowym. W końcu w aso kupiłem i jest git już z rok .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...