Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7


Gamling

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź przełożenia główne a obu skrzynkach i dyfrze / mają być takie same - jeśli są to można skrzynie zamienić

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A powiedz mi jeszcze jak sprawdzić. Po oznaczeniach skrzyń, czy przełożenie jest gdzieś wybite na obudowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oznaczenie skrzyni i dyfra - wrzuć w etkę i zobacz jakie mają przełożenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki potrzebuje info na temat podpory wału.

Może macie jakieś zdjęcia jak to dobrze zrobić.Podobno trzeba spawać uchwyty do ramy co nie za bardzo mi się uśmiecha.

Proszę o waszą pomoc w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba spawać uchwyty i jest to jedyna operacja przy której trzeba chwilkę posiedzieć. Reszta to plug&play. Ja Ci szczegółów nie opowiem bo kwestię spawania zostawiłem mojemu mechanikowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba spawać uchwyty i jest to jedyna operacja przy której trzeba chwilkę posiedzieć. Reszta to plug&play. Ja Ci szczegółów nie opowiem bo kwestię spawania zostawiłem mojemu mechanikowi.

bobikos dzięki.

jakby ktoś miał jakieś zdjęcia to będę bardzo wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak jest z dystansami w quattro ? Rozstaw w b6 jest o 5 mm szerszy z przodu. Chciałem wsadzić na przód 10 na tył 15 będzie to miało jakiś zły wpływ na napęd?

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie czujników ABS. Starą wiązkę przepinam do czujników zamontowanych na zwrotnicach w Q i nic więcej nie dotykam?? Proszę o podpowiedź. chodzi o błędy kodowania itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ważne pytanie, ile może kosztować średnio oczywiście poza ASO swap na quattro w 1.9 tdi avf/1.8t ? Mówię o kosztach samej robocizny bez części. Będę wdzięczny za odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ważne pytanie, ile może kosztować średnio oczywiście poza ASO swap na quattro w 1.9 tdi avf/1.8t ? Mówię o kosztach samej robocizny bez części. Będę wdzięczny za odpowiedź :)

kolego ja sie własnie tym zainteresowałem koszt samej robocizny to około 3 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarnął ktoś w 100% bak w quattro ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Sprawa jest banalna. Trzeba pociągnąć 1 przewód do licznika i zmienić kodowanie. Przewód idzie od pinu 2 czujnika (kolor przewodu fioletowo-czarny) do pinu 11 kostki T32 (kostka niebieska). Masę bierzemy z drugiego czujnika (tam gdzie pompa) lub też ciągniemy do licznika i bierzemy z pinu 32 kostki T32 kolor przewodu brązowo-żółty.

Kodowanie licznika (dodajemy + 01 jak niżej):

Coding

  • 00??xx1: Options
    • +00 = 1. K-Number (Europe/USA/Rest of World)
    • +01 = Smaller Fuel Tank Volume (All-Wheel-Drive)
    • +02 = Seatbelt Warning (NAR old - up to 45/2004)
    • +04 = 3. K-Number (Rental Cars)
    • +08 = 2. K-Number (Australia)
  • 00xx?x1: Country
    • 0 = Germany (D)
    • 1 = Rest of World (RoW)
    • 2 = USA (US)
    • 3 = Canada (CAN)
    • 4 = Great Britain (GB)
    • 5 = Japan (JP)
    • 6 = Saudi Arabia
    • 7 = Australia (AUS)
  • 00xxx?1: Seatbelt Warning
    • 0 = No Seatbelt Warning (or NAR old)
    • 3 = Seatbelt Warning USA and Canada (NAR new)

I to wszystko. Efekt jest taki że w zakresie od 3/4 do 1/4 wskazówka nie lata jak głupia po skali. Ja nie musiałem kalibrować czujników bo wskazują ok - tj wyjeździłem paliwo do zasięgu 0 i nadal auto jeździło, nie sprawdzałem ile na tzw. 0 km zasięgu można przejechać ale samochód powinien przejechać jeszcze ok 30 - 50 km (głęboka rezerwa ratująca na autostradzie). Poniżej link to adaptacji - kanał adaptacji 29 i 30 (kodowanie na początku tylko dla B7)

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Instrument_Cluster_%288EC/8ED/8HE%29

Edytowane przez bobikos
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się dostać do tego czujnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w quattro avancie masz dostęp po zdjęciu siedziska tylnej kanapy. Po prawej stronie (pasażera) jest pompa paliwa + czujnik nr 2 (podłączony fabrycznie) po lewej stronie (kierowcy) jest czujnik nr 2 więc cała robota to rozebrać z lewej strony progi tył i przód, przeciągnąć dwa kable do licznika, podłączyć zakodować i temat załatwiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że ja po stronie kierowcy nie mam tej dziury tak jak jest w quattro seryjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że ja po stronie kierowcy nie mam tej dziury tak jak jest w quattro seryjnie.

dlatego, ze masz dołożone Q, jednak wszystko nie jest p&p :)

Edytowane przez cocoo24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...