Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No na 1 :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Mam już te błędy. Podejrzewam że sprawa będzie trudna do ogarnięcia :/. 2c6c6245c40ebad9b69b62efffe78d26.jpg

Pewnie cała wiązka jest jakaś inna. Jest jeszcze jedna opcja, że np EDS nie zadziała w tak skrajnym przypadku a tylko w przypadkach delikatniejszych uślizgów. Trzeba by sprawdzić u kogoś z oryginalnym q. Jeden przypadek wystąpienia tych błędów w q znalazłem przy całkowitym zakopaniu się ale nikt na to nie odpowiedział.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez bongod
  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przecież te błedy są spowodowane tym, że kręciło się tylko jedno koło.

Opublikowano

Myślałem że na tym polega działanie EDS że jak jedno koło traci przyczepność to go blokuje ABS.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zrob to samo z przednim kolem.

Opublikowano

Ok. Dziś spróbuję ;).

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Właśnie o to chodzi że tylne ma przyhamowac. Do sprawdzenia przedniego kola nie jest potrzebne quattro. Fwd też ma eds. Na youtubie właśnie tylne kółko sprawdzają w q i widać że przyhamowuje. Jeśli chodzi o wiązkę to sprawdzalem i różnica jest tylko w przednim lewym czujniki.

Sprawą może rozchodzić się jednak o różnice w budowie części mechanicznej. Może sterownik próbował przyhamowac koło ale z powodów roznic konstrukcyjnych nie mogl tego zrealizować.

Muszę kupić pompe fwd i porównać z q

Edytowane przez bobikos
Opublikowano

Sprawdzaj szybciorem to będę wiedział czy wymieniać bo leży i się kurzy ;).

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Bongod ile wyjść przewodów ma twoja Pompa w aucie a ile ta z półki do quattro?

Opublikowano

Zewnętrzna budowa tych pomp niczym się nie różni. Dwa wejścia - sekcja na przód i sekcja na tył oraz cztery wyjścia - na każde koło. Różnicę widać w oznaczeniu zarówno na bloku hydraulicznym jak i na części elektronicznej.

Opublikowano

Panowie mam na oku pompe abs od 1.9 quattro ale nie wiem czy mam ja wymieniac i czy cos mi to pomoze i jaki to jest potem z kodowaniem tego sterownika czy ktos wgl próbował ogarnać ten temat? kazdy tu pisze ze mam pompe gdzies tam sobie lezy no ale to nic nie wyjasnia a narobic sobie bigosu to mozna bardzo szybko bo jak by nie patrzyc do jest układ hamulcowy a co za tym idzie nasze bezpieczenstwo i jaka jest pewnosc ze po zmianie pompy wszystko bedzie grało jak nalezy ;/ ja próbowałem sie pytac w serwisach no ale jak wiadomo takich informacji nie udzielają ;/

Opublikowano

Zauważyłem że w sterowniku q są takie 4 słupki metalowe których nie mam w ośce. Ciekawe co to. Będę miał kaskę to dam ziomkowi wymienić tą pompę i będzie wiadomo czy coś się zmieniło.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Po swapie w B7 2.0 TDI śiwieci ESP. Nie wiecie czy wykasoenie błędów zgasi kontrolkę?

Opublikowano

Może tak być :) u mnie bynajmniej tak było

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dobra. Zgasło samo [emoji41]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

To pewnie od czujnika skrętu ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zastanawiam się czy brak EDS po swapie może jakoś negatywnie wpłynąć na użytkowanie auta? Czy jego brak może tylko doskwierać w jakiś ekstemenalnych podjazdach czy w głębokim sniegu. Chciaż myślę, że quattro powinno sobie dać radę bez EDS.

Opublikowano

Kiedyś nie było EDS w quattro ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No i po 15 godzinach pracy quattro założone :wink:. Jak się ogarnę, to wrzucę timelapse z zabiegu.

Opublikowano

Pięknie, :hi: ciekawe jak to Ci będzie śmigać czekam na wrażenia. Ja też mam zestawik czeka na przekładke, tylko że mało czasu.

Opublikowano

mam problem ze spalaniem do przekładce na quattro. nie chcę zakładać nowego tematu, więc piszę tu. na wstępnie dodam, że wiem, że przy Q spalanie jest większe, ale do rzeczy.

chodzi o b7 BRD. wrzuciłem do niej Q i graty były z b6 1,9 tdi Q. zmiany jakie zauważyłem i problemy jakie mam ze spalaniem to:

1. po przyspieszeniu do równej prędkości (np. 60 km/h) auto potrzebuje kilkaset metrów, zanim spalanie się unormuje i pokazuje, tyle co powinien. zanim to się stanie bierze równomiernie 2-4 l więcej.

2. przy wyższych prędkościach np. 120 km/h bierze duuuużo więcej niż powinien. bierze wtedy tyle ile mi brał przy 160-170...a to na pewno nie jest normalne.

Teraz pytanie jakie mam, to co może być powodem

1. czy to problem skrzyni, że jest z 1,9 i ma inne przełożenia niż 2.0? myślę, że przełożeniu samej skrzyni z 2.0 tdi quattro, ale nie wiem, czy to coś pomoże.

2. czy przy przekładaniu mechanik mógł coś spieprzyć?

3. czy coś innego jest nie tak?

Przed przekładką spalanie było normalne i nie miałem takich problemów jak teraz. po przekładce ustawiona zbieżność i geometria kół, ale nie pomogło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...