GTD_RFD Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 Czyli jak tak zrobię to będzie dobrze i inaczej wał nie będzie pasował? Nie chcę żeby potem coś biło bo podpora wyszła za nisko czy wysoko.
czechcu Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 Ja rozwiercilem nity przy tym uchwycie odcietym z naddatkiem i przyspawalem sam katownik Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 (edytowane) 13 godzin temu, czechcu napisał: Panowie czy wał od strony dyfra ma też jakąś amortyzację drgań tak jak od strony skrzyni? Bo są w nim jakies 4 otwory na śruby Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka nie ma tłumika drgań 3 godziny temu, GTD_RFD napisał: Czyli jak tak zrobię to będzie dobrze i inaczej wał nie będzie pasował? Nie chcę żeby potem coś biło bo podpora wyszła za nisko czy wysoko. przyłóż od razu osłone podpory wału zeby Ci się otwory montażowe później nie minęły do zamocowania tej osłony termicznej ja niestety nie miałem dystansu do skrzyni i własnie o te 0,5cm mam przesunietą podporę w stronę silnika ale to w niczym nie przeszkadza jakby co bo na wale napędowym nie ma żadnych naprężeń Edytowane 10 Maja 2017 przez MemberA4
Pawci_o Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 20 godzin temu, MemberA4 napisał: z pływakami w zbiorniku możesz mieć różnie ale raczej w ta gorszą strone bedzie no ale zawsze mozesz spróbować, a najlepiej jak porównasz swój nr VIN z pływakami w ETKA bo wychodziły dwa rodzaje. Ja przed zamontowaniem zbiornika najpierw sobie sprawdziłem czy bedzie dobrze wskazywać tylko ja miałem wszystko z 2003r i o dziwo numery zgadzały się z tymi w etka jedynie musiałem skorygować wskazywanie na desce bo przy pełnym zbiorniku za mało mi pokazywał. Jeśli chodzi o skrzynię to Ty masz prędkość odczytywana ze skrzyni a skrzynia GBC ma zaślepke tego czujnika i nikt raczej nie wie czy jak przełożysz swój czujnik ze skrzyni bedzie pokazywał prędkość, w srodku musi być taki pierścień plastikowy z magnesikami(mozesz spróbować równiez to przełożyć ze swojej skrzyni). Z pompa ABS raczej nie bedziesz miał problemów tu chodzi o kodowanie tylko Kolego napisał bym Ci VIN mojej i tego angola - sprawdził byś mi ? powiedz mi jak Ty sobie poradziłeś z podpora wału? jeśli chodzi o czujnik to gadałem z Szogun0 i zmienimy odczyt z czujnika w skrzyni na ABS - mówił że trzeba położyć jeden kabel od pompy ABS do licznika no i pobawić się z kodowaniem - pompę ABS na 100% będę wymieniał - chcę mieć tak jak by z fabryki wyjechała
MemberA4 Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 Napisz tutaj w temacie pierwsze 7/8 cyfr z vinu obu samochód. Jak znajde wolna chwile to zerkne w etke a może ktoś inny wcześniej Ci sprawdzi.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 powiedz mi jak Ty sobie poradziłeś z podpora wału? Założyłem skrzynie, cały tylny zawias z dyfrem i przykrecilem wał. W podpore walu wsadzilem podkladki aby wysrodkowac otwory i skrecilem do mocowan walu, później całość podnioslem do podwozia i zespawalem. Tylko uważaj żeby nie przepalic podlogi bo cienka blacha tam jest.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Pawci_o Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 no ja już potwierdziłem zakup i pewnie w sobotę wieczorem Q będzie już u mnie w domu, muszę sprawdzić co i jak z tym zbiornikiem ( pewnie podłączę pod instalację i sprawdzę, ale wcześniej w Etce będę chciał sprawdzić- tyle że nie mam etki może dacie jakieś namiary na ten program), przed zamontowaniem będę chciał dokładnie umyć całe zawieszenie, pomalować, jeśli będą w kiepskim stanie to powymieniać co trzeba, po zdemontowaniu mojego zawieszenia będę chciał dokładnie umyć cały spód i go zakonserwować - i dopiero montować Q - chciał bym w okolicach lipca/ sierpnia już jeździć z Q - mam nadzieję że mi się uda z gratów jakie są potrzebne to: 1- tylne zawieszenie, 2 - wał 3 - skrzynia biegów, 4 - nie wiem jak to nazwać ale mechanizm do zmiany biegów, 5- osłony termiczne 6- zbiornik paliwa, 7 - wydech od puszki katalizatora z wieszakami, 8 - pompa ABS, 9 - podpora wału, czy jeszcze coś jest potrzebne ? proszę o dopisanie - będę wdzięczny.
Pawci_o Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 (edytowane) VIN ANGOLA: WAUZZZ8E "Tu nie mogę odczytać znaku" S, 5 lub 8 - potwierdzę jeszcze" 3A193324 Mój VIN: WAUZZZ8E32A094483 Proszę o sprawdzenie w Etce czy pływaki od Angola podejdą do mojego i poprawnie będzie mi pokazywał poziom paliwa? Edytowane 10 Maja 2017 przez Pawci_o
MemberA4 Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 1 godzinę temu, Pawci_o napisał: WAUZZZ8E32A094483 Proszę o sprawdzenie w Etce czy pływaki od Angola podejdą do mojego i poprawnie będzie mi pokazywał poziom paliwa? napewno masz 8E3? nie ma przed 3 cyfry 2 lub 5?
MemberA4 Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 (edytowane) do nr VIN 8E-2-020 000 był czujnik poziomu z nr 8E0919673AF pózniej po nr VIN 8E-2-020 001 był czujnik 8E0919673AG jak Ci się uda to zobacz u siebie jaka masz teraz jeśli masz 8E0919050AE to na zbiorniku dawcy powinienes mieć numer z końcówką AG i wtedy wedle prawa natury powinno dobrze wskazywać poziom Edytowane 10 Maja 2017 przez MemberA4
MemberA4 Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 tak samo z lewym pływakiem do pierwszego VIN co podałem był pływak o nr 8E0201317M po VIN drugim wychodził juz pływak o nr 8E0201317N
Pawci_o Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 4 minuty temu, MemberA4 napisał: tak samo z lewym pływakiem do pierwszego VIN co podałem był pływak o nr 8E0201317M po VIN drugim wychodził juz pływak o nr 8E0201317N Super, dziękuję - będę sprawdzał
czechcu Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 Przekladka zakończona miała być pierwsza jazda i przy odpowietrzaniu wysprzeglik się złamał. Pytanie takie.. W skrzyni od dawcy miałem wysprzeglik Sachs i w swojej skrzyni również Ale różnica polega na średnicy wezyka tego metalowego. U dawcy była mniejsza i przelozylismy wysprzeglik z mojej skrzyni Ale niestety zdechł. Spotkał się ktoś z tym ze oba auta bex ten sam rocznik, obie skrzynie 6b A różne w ysprzegliki? Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 Przekladka zakończona miała być pierwsza jazda i przy odpowietrzaniu wysprzeglik się złamał. Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka Juz raz zadawałem tutaj pytanie, po co niektórzy rozpinają przewód w wysprzęgliku? Ja za każdym razem jak zdejmuje skrzynię odkręcam jedna śrubkę i wyciągam go z oczka w skrzyni i nie martwię się o jakiekolwiek odpowietrzanie później. Z wsadzaniem go z powrotem tez nie ma takiego problemu Były dwa rodzaje wysprzęglików więc wszystko możliwe ze byly inne w tych samych autach. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Pawci_o Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 13 godzin temu, MemberA4 napisał: zakładasz sprzęgło od AVF? Tego jeszcze nie wiem - wolał bym swoje zostawić bo mam nowe 6 tyś przejechane...
czechcu Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Quattro już jeździ i wszystko piknie z wyjątkiem wibracji w zakresie obrotów 2700-3000 od 4-6 biegu. Karoseria wpada w wibracje, pojawia się tępy głuchy dźwięk jak przy jedzie po tarce. Powyżej tych obrotów kompletna cisza nawet przy dużych prędkościach. Macie jakies pomysły? Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
Pawci_o Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Może coś z podporą wału jest nie tak - nie jest zamontowana idealnie prosto i przez to wał dostaje wibracji przy pewnych obrotach ? ja jestem na etapie części do Q - trochę mam obawy przed tą operacją ale chcę mieć q - mam nadzieję że u mnie wszystko gładko pójdzie.
czechcu Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Bardziej bym obstawial przeguby wewnętrzne bo drżenie pojawią się przy skreconych kołach na maxa i ruszaniu Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 hmmmm czyli wibracje masz gdy jest różnica prędkosci obrotowej kół a moze Torsen? bo gdzieś mi kolega z forum napisał ze tez miał wibracje w quattro i po wymianie skrzyni ustało u niego a po rozebraniu okazało się że miał luzy na torsenie no ale to jest juz ta droższa opcja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się