MemberA4 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 8E0399263BE to jest podpora od GYH
MemberA4 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) 5 godzin temu, marek94xd napisał: I wydaje mi się że do 1.9 powinna być ta pierwsza podpora bo na tej drugiej od 2.5 tak jak by robiło się inne rozłożenie ciężaru. Dodam że przed swapem nie było żadnego pociagania drążka tylko teraz zaczęło się tak dziać. tak się zastanawiam jak Ty wydech puściłeś pod ta podpora skoro wybrzuszenie w którym powinna isc rura idzie po stronie kierowcy .... Edytowane 22 Listopada 2019 przez MemberA4
marek94xd Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 A jakiś nr tej podpory z lapa żeby ułatwić szukanie
MemberA4 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 12 minut temu, MemberA4 napisał: 8E0399263BE to jest podpora od GYH łapę od poduszki musiałbym sprawdzić u siebie chyba że w etka uda się coś znależć 1
MemberA4 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) 8e0399115AK to jest łapa poduszki tak to wyglada (foto pożyczone ;P) Edytowane 22 Listopada 2019 przez MemberA4
marek94xd Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 Super na taka pomoc liczyłem będę szukał A powiedz mi podpora od 1.9 nie będzie pasować i żeby założyć tylko sama lape
marek94xd Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 A no faktycznie jest inna więcej miejsca na skrzynię dobra będę szukał dzięki za pomoc ??
MemberA4 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 Przymierzałem taką u siebie jak zmienialem GBC na GYH i nie pasuje drugi garb wadzi o skrzynię
marek94xd Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 No rozumiem dzieki?jak znajdę zaloze to dam znac czy będzie poprawa
marek94xd Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 Właśnie dostałem dziś podpore z łapa od gyh I jednak nie pasuje mam skrzynię fvd a nie fzk są inne mocowania od spodu i pasuje łapa z podporą od s4 b6 a podpora jest taka samą jak w 1.9 więc to powinno grać. Jak dostanę znów czesci to dam znac czy jest już ok Sprawdzalismy z kolegą zachowanie skrzyni na kanale pod obciążeniem i gdy skrzynia jest pociagania w dol to nie jest ułożona na srodku i na tej podporze od 2.5 tdi dodatkowo ja przekreca z tą te zachowania lewarka Fot dla uwagi
bobikos Opublikowano 29 Listopada 2019 Opublikowano 29 Listopada 2019 wychodzi że powinieneś mieć łapę z poduszką 8E0399105HT i podporę 8E0399263BH. Czy ta skrzynia nie jest za krótka do 1.9 tdi? W końcu to od benzyny i przełożenia zupełnie inne niż w dieslu Audi Workshop Manuals > A4 Cabriolet Mk2 > Power transmission > 6-speed manual gearbox 0A3, four-wheel drive > Technical data > Code letters, allocation, transmission ratios, capacities > Audi A4 2001 ? Code letters, allocation, transmission ratios, capacities WORKSHOP-MANUALS.COM A4 Cabriolet Mk2 > Audi Workshop Manuals > Power transmission > 6-speed manual gearbox 0A3, four-wheel drive > Technical data > Code letters...
marek94xd Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Witam jestem po wymianie tej łapy z poduszka teraz jest wszystko zamocowane jak należy, lecz problem przemieszczajacego się lewarka jest nadal dodam że nie tylko w trakcie gwaltowniejszego przyspieszenia on się przemieszcza, ale nawet na jakimś uskoku jak przejade szybciej gdy przód wpadnie to również lewarek się rusza. Dodatkowo coś jeszcze obija o cos I słychać stuk. Chyba że to przez wybierak skrzyni biegów takie cuda się dzieją? Jest on założony od quattro, wcześniej na osce nie było takich problemów
bobikos Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Poszukaj na forum tematu o wybieraku 6b i wymianie jego elementów - są zestawy naprawcze, może coś się poprawi u Ciebie.
marek94xd Opublikowano 5 Grudnia 2019 Opublikowano 5 Grudnia 2019 To raczej nie ma z tym nic wspólnego bo to nie rusza sie drazek pod wpływem luzu który może na nim występować tylko cały drazek z całymi dzwigniami jest tak jakby pociagany przez skrzynię
marek94xd Opublikowano 9 Grudnia 2019 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Temat szarpania ogarnięty winowajca była poduszka prawa pod silnikiem ktora była wylana i zerwana z mocowania A dwa to grzybek przy pasie przednim wgl się nie opierał o aluminiową podpore I pod wpływem przyspieszania silnik się unosił do momentu aż się grzybek oparł.
marek94xd Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Jeszcze jedna sprawa z sprezynami tyl. Założyłem swoje sprężyny od oski I teraz tyl siadl mi jakieś ok3cm niżej od przodu klasa wagowe tych sprężyn to 9 i gdy wrzucę te co dostałem od quattro klasa wagowa 11 to powinien się wyrównać czy tyl będzie za wysoko. Obydwoje pary sprezyn pochodzą z zawieszenia 1be/1bv
MemberA4 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Ja u siebie przy 1BV poleciałem o 3 klasy wyżej, też miałem 9 z tyłu a kupiłem sprężyny od cabrio 12 i wszystko jest jak najbardziej ok auto stoi równo i teraz nawet jak auto zapakowane to koła nie chowają się w nadkola. Niech się wypowiedzą również inni bo dużo osób tylko o dwie klasy wyżej robiło.
staniek Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) Daj raczej trzy klasy w górę tak jak Kolega radzi. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez staniek
marek94xd Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Zaloze narazie te dwie klasy do gory ktore dostalem do zestawu jak będzie za mało to skuszę się na opuszczenie przodu talerzykami od b5. Ale dziękuję za wypowiedzi na dniach przezuce sprężyny I dam znac co wyszło.
mech15 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Z jakiego silnika szukać przekładki do AFV Q, żeby po dobrym chipie vmax był wyższy i obroty na wyższych biegach przy dużych prędkościach były niższe?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się