Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

8E0399263BE

to jest podpora od GYH

 

 

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, marek94xd napisał:

I wydaje mi się że do 1.9 powinna być ta pierwsza podpora bo na tej drugiej od 2.5 tak jak by robiło się inne rozłożenie ciężaru. Dodam że przed swapem nie było żadnego pociagania drążka tylko teraz zaczęło się tak dziać. 

 

Screenshot_20191122-101723_OLXpl.jpg

tak się zastanawiam jak Ty wydech puściłeś pod ta podpora skoro wybrzuszenie w którym powinna isc rura idzie po stronie kierowcy ....

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano
12 minut temu, MemberA4 napisał:

8E0399263BE

to jest podpora od GYH

 

 

 łapę od poduszki musiałbym sprawdzić u siebie chyba że w etka uda się coś znależć

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

8e0399115AK

to jest łapa poduszki tak to wyglada (foto pożyczone ;P)

aa.jpg

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

Przymierzałem taką u siebie jak zmienialem GBC na GYH i nie pasuje drugi garb wadzi o skrzynię

Opublikowano

Właśnie dostałem dziś podpore z łapa od gyh I jednak nie pasuje mam skrzynię fvd a nie fzk są inne mocowania od spodu i pasuje łapa z podporą od s4 b6 a podpora jest taka samą jak w 1.9 więc to powinno grać. 

Jak dostanę znów czesci to dam znac czy jest już ok 

Sprawdzalismy z kolegą zachowanie skrzyni na kanale pod obciążeniem i gdy skrzynia jest pociagania w dol to nie jest ułożona na srodku i na tej podporze od 2.5 tdi dodatkowo ja przekreca z tą te zachowania lewarka 

Fot dla uwagi

 

20191128_195711.jpg

Opublikowano

wychodzi że powinieneś mieć łapę z poduszką 8E0399105HT i podporę 8E0399263BH. 

Czy ta skrzynia nie jest za krótka do 1.9 tdi? W końcu to od benzyny i przełożenia zupełnie inne niż w dieslu

 

Opublikowano

Witam jestem po wymianie tej łapy z poduszka teraz jest wszystko zamocowane jak należy, lecz problem przemieszczajacego się lewarka jest nadal dodam że nie tylko w trakcie gwaltowniejszego przyspieszenia on się przemieszcza, ale nawet na jakimś uskoku jak przejade szybciej gdy przód wpadnie to również lewarek się rusza. Dodatkowo coś jeszcze obija o cos I słychać stuk. Chyba że to przez wybierak skrzyni biegów takie cuda się dzieją?  Jest on założony od quattro, wcześniej na osce nie było takich problemów 

Opublikowano

Poszukaj na forum tematu o wybieraku 6b i wymianie jego elementów - są zestawy naprawcze, może coś się poprawi u Ciebie.

Opublikowano

To raczej nie ma z tym nic wspólnego bo to nie rusza sie drazek pod wpływem luzu który może na nim występować tylko cały drazek z całymi dzwigniami jest tak jakby pociagany przez skrzynię 

Opublikowano

Temat szarpania ogarnięty winowajca była poduszka prawa pod silnikiem ktora była wylana i zerwana z mocowania A dwa to grzybek przy pasie przednim wgl się nie opierał o aluminiową podpore I pod wpływem przyspieszania silnik się unosił do momentu aż się grzybek oparł. 

Opublikowano

Jeszcze jedna sprawa z sprezynami tyl. Założyłem swoje sprężyny od oski I teraz tyl siadl mi jakieś ok3cm niżej od przodu klasa wagowe tych sprężyn to 9 i gdy wrzucę te co dostałem od quattro klasa wagowa 11 to powinien się wyrównać czy tyl będzie za wysoko. Obydwoje pary sprezyn pochodzą z zawieszenia 1be/1bv

Opublikowano

Ja u siebie przy 1BV poleciałem o 3 klasy wyżej, też miałem 9 z tyłu a kupiłem sprężyny od cabrio 12 i wszystko jest jak najbardziej ok  auto stoi równo i teraz nawet jak auto zapakowane to koła nie chowają się w nadkola. 

Niech się wypowiedzą również inni bo dużo osób tylko o dwie klasy wyżej robiło.

Opublikowano (edytowane)

Daj raczej trzy klasy w górę tak jak Kolega radzi. 

Edytowane przez staniek
Opublikowano

Zaloze narazie te dwie klasy do gory ktore dostalem do zestawu jak będzie za mało to skuszę się na opuszczenie przodu talerzykami od b5. Ale dziękuję za wypowiedzi na dniach przezuce sprężyny I dam znac co wyszło.

Opublikowano

Z jakiego silnika szukać przekładki do AFV Q, żeby po dobrym chipie vmax był wyższy i obroty na wyższych biegach przy dużych prędkościach były niższe?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...