Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRE] Opinie o silniku 2.0 TDI BRE


Galeon

Rekomendowane odpowiedzi

ad.1 Nie wiem co to ma do rzeczy ale odpowiadam: w sumie koło 50-70 tys. km

ad.2 Tu to można by wymieniać chyba bez końca z jakimi usterkami przyjeżdżają i ile już było padniętych silników, a nawet z tych które jeżdżą to każdym telepie i tylko kwestia czasu aż pojawią się kolejne usterki.Chciał bym zobaczyć egzemplarz który przejedzie chociaż 500 tys.km bez poważnej usterki(czyt.remontu silnika)

W sumie to nie mam zamiaru nikogo przekonywać ani nic udowadniać jak dla was są to takie dobre silniki to nic tylko się cieszyć że trafiacie na takie rodzynki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad.1 Nie wiem co to ma do rzeczy ale odpowiadam: w sumie koło 50-70 tys. km

ad.2 Tu to można by wymieniać chyba bez końca z jakimi usterkami przyjeżdżają i ile już było padniętych silników, a nawet z tych które jeżdżą to każdym telepie i tylko kwestia czasu aż pojawią się kolejne usterki.Chciał bym zobaczyć egzemplarz który przejedzie chociaż 500 tys.km bez poważnej usterki(czyt.remontu silnika)

W sumie to nie mam zamiaru nikogo przekonywać ani nic udowadniać jak dla was są to takie dobre silniki to nic tylko się cieszyć że trafiacie na takie rodzynki.

drgania silnika to specyfika PD, mialem AJM,AWX,AVF,teraz BLB, kazdy sobie poszarpywal. taka ich uroda.

i to nie jest kwestia ze my trafilismy na rodzynki tylko, jak probowalem to wyjasnic, ci ktorzy maja problemy sa widoczni, poniewaz szukaja pomocy.

95% uzytkownikow samochodow jezeli jedzi sprawnym autem nie zaklada nowych watkow pt.:

[b7 BLB] moje auto jezdzi super i sie nie psuje co mam poradzcie prosze co robic.... :kox:

po prostu nimi jezdza. czy to takie skomplikowane??? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może warto czasem założyć taki wątek Marcin :mysli:

no, w stylu tak jak napisalem:

[b7 BLB] moj silnik sie nie psuje, malo pali, swietnie przyspiesza. co robic, pomozcie? :decayed: :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może warto czasem założyć taki wątek Marcin :mysli:

no, w stylu tak jak napisalem:

[b7 BLB] moj silnik sie nie psuje, malo pali, swietnie przyspiesza. co robic, pomozcie? :decayed: :decayed: :decayed:

To ja bym mógł tak napisac co mam zrobic sprzedac czy jezdzic? Uzytkuje normalnie auto jeszcze po chipie i pali tyle co przed, świetnie przyśpiesza :gwizdanie: i robie tylko normalne przeglady, raz mialem awarie ale to z winy stacji benzynowej a nie felernego motoru :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może warto czasem założyć taki wątek Marcin :mysli:

no, w stylu tak jak napisalem:

[b7 BLB] moj silnik sie nie psuje, malo pali, swietnie przyspiesza. co robic, pomozcie? :decayed: :decayed: :decayed:

To ja bym mógł tak napisac co mam zrobic sprzedac czy jezdzic? Uzytkuje normalnie auto jeszcze po chipie i pali tyle co przed, świetnie przyśpiesza :gwizdanie: i robie tylko normalne przeglady, raz mialem awarie ale to z winy stacji benzynowej a nie felernego motoru :gwizdanie:

no to ci zaraz napisza podobnie jak mnie i madasowi, ze masz rodzynka zamiast silnika :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może warto czasem założyć taki wątek Marcin :mysli:

no, w stylu tak jak napisalem:

[b7 BLB] moj silnik sie nie psuje, malo pali, swietnie przyspiesza. co robic, pomozcie? :decayed: :decayed: :decayed:

To ja bym mógł tak napisac co mam zrobic sprzedac czy jezdzic? Uzytkuje normalnie auto jeszcze po chipie i pali tyle co przed, świetnie przyśpiesza :gwizdanie: i robie tylko normalne przeglady, raz mialem awarie ale to z winy stacji benzynowej a nie felernego motoru :gwizdanie:

no to ci zaraz napisza podobnie jak mnie i madasowi, ze masz rodzynka zamiast silnika :decayed:

Kolega ze spotów śląskich też widocznie ma rodzynka BLB i tez go ma po chipie, zawsze sie śmiejemy jak sie spotykamy że najwiecej do powiedzenia mają Ci którzy nawet nie użytkowali takiego motoru, tak samo jak bishopt który kupił b5 2,5 tdi w automacie i jest zadowolony i nie chciałby innego połączenia a wszyscy też jadą po tym motorze i po skrzyni aut...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może warto czasem założyć taki wątek Marcin :mysli:

no, w stylu tak jak napisalem:

[b7 BLB] moj silnik sie nie psuje, malo pali, swietnie przyspiesza. co robic, pomozcie? :decayed: :decayed: :decayed:

To ja bym mógł tak napisac co mam zrobic sprzedac czy jezdzic? Uzytkuje normalnie auto jeszcze po chipie i pali tyle co przed, świetnie przyśpiesza :gwizdanie: i robie tylko normalne przeglady, raz mialem awarie ale to z winy stacji benzynowej a nie felernego motoru :gwizdanie:

no to ci zaraz napisza podobnie jak mnie i madasowi, ze masz rodzynka zamiast silnika :decayed:

Kolega ze spotów śląskich też widocznie ma rodzynka BLB i tez go ma po chipie, zawsze sie śmiejemy jak sie spotykamy że najwiecej do powiedzenia mają Ci którzy nawet nie użytkowali takiego motoru, tak samo jak bishopt który kupił b5 2,5 tdi w automacie i jest zadowolony i nie chciałby innego połączenia a wszyscy też jadą po tym motorze i po skrzyni aut...

no potwierdzam ten motor jest dobry jest po chipie jak juz wspomnial majki i sie sprawuje bardzo dobrze wiec nie wpadac w paranoje ino jezdzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że nie ma co robić sobie nawzajem złośliwości każdy ma tam jakieś doświadczenia. Trochę śledzę wątki dot. silników 2.0 i chyba najważniejszym elementem jest ich przebieg i im wyższy tym bardziej w wyniku zużycia eksploatacyjnego ryzyko awarii jest większe a ma co się w nich psuć. W pierwszej kolejności trafiały do nas samochody sprzedawane przez firmy a tam przeważnie silniki nie stygną. Tak samo jak zdrowy nie rozumie chorego identycznie użytkujący auto z silnikiem 2,0 z przebiegiem 80-100 tys km nie będzie miał problemów które ma użytkownik takiego silnika z przebiegiem ponad 200 tys. km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że nie ma co robić sobie nawzajem złośliwości każdy ma tam jakieś doświadczenia. Trochę śledzę wątki dot. silników 2.0 i chyba najważniejszym elementem jest ich przebieg i im wyższy tym bardziej w wyniku zużycia eksploatacyjnego ryzyko awarii jest większe a ma co się w nich psuć. W pierwszej kolejności trafiały do nas samochody sprzedawane przez firmy a tam przeważnie silniki nie stygną. Tak samo jak zdrowy nie rozumie chorego identycznie użytkujący auto z silnikiem 2,0 z przebiegiem 80-100 tys km nie będzie miał problemów które ma użytkownik takiego silnika z przebiegiem ponad 200 tys. km.

ze świecą szukać na tym forum 2.0 TDI z przebiegiem 80 tys :) to są auta do jeżdżenia. No chociaż muszę się pochwalić, że mój jeszcze tyle nie ma :naughty:

Dołączając się do wątku, dużo jest tematów o 2.0 TDI bo tych silników, chyba należy zgodnie powiedzieć, jest najwięcej ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze świecą szukać na tym forum 2.0 TDI z przebiegiem 80 tys :) to są auta do jeżdżenia. No chociaż muszę się pochwalić, że mój jeszcze tyle nie ma :naughty:

Dołączając się do wątku, dużo jest tematów o 2.0 TDI bo tych silników, chyba należy zgodnie powiedzieć, jest najwięcej ......

jak to ze Swieca ja BLB kupilem z przebiegiem 38 tys, sprzedalem jak mial 60 , BRD kupilem jak mial 50 , teraz ma 61 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze świecą szukać na tym forum 2.0 TDI z przebiegiem 80 tys :) to są auta do jeżdżenia. No chociaż muszę się pochwalić, że mój jeszcze tyle nie ma :naughty:

Dołączając się do wątku, dużo jest tematów o 2.0 TDI bo tych silników, chyba należy zgodnie powiedzieć, jest najwięcej ......

jak to ze Swieca ja BLB kupilem z przebiegiem 38 tys, sprzedalem jak mial 60 , BRD kupilem jak mial 50 , teraz ma 61 :)

i z obwydwoma masz pod górke hehehhe :polew::wink4: :wink4:

nie to zebym demonizowal awarie ktore sie pojawiaja , bo faktycznie tak samo zdanie jest o np. automatach . ludzie pisza jak cos sie psuje, najczesciej wiaze sie z duzymi kosztami i potem ciagle slucham ze automaty to sie sypia na kazdym kroku. a ja juz z 10 aut takich przerobilem i na razie tylko jedna awaria i to bedaca najprawdopodobniej skutkiem kolizji..

tak samo ciagle slysze jak mowie ze mam 3.0tdi to czy napinacz mi nei treszczy albo czy wtryski sie nie wysypaly. a znajomemu w a6 3.0 urwalo korobowd i silnik sie rozpadl to w warsztacie opowiadali ze pelno takich silnikow sie rozpada i ze ma sprzedac ;o pierwsze slysze ale z 10 osob im uwierzylo iteraz sie mnie pytaja czy tez mi sie urwie korba....

ale z drugiej strony, ciezko upierac sie ze to udane silniki , kiedy naped pompy zostal rozwiazany tak jak zostal. czyli do d*py. nie zmieni tego nawet 1000 wpisow zadowolonych userow bo po prostu w konstrukcyjnego pynktu widzenia to JEST bubel.

zmierzam do tego ze nie ma co zniechecac ludzi do kupna tego silnika, czy slawnego silnika 2,5 czy z nieznanych mi przyczyn znienawidzonych u nas automatow. ale warto przedstawic ryzyko z jakim sie wiaze zakup tego wszystieko a zwlaszcza na co zwrocic szczegolna uwage przy kupnie , lub tuz po zakupie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z drugiej strony, ciezko upierac sie ze to udane silniki , kiedy naped pompy zostal rozwiazany tak jak zostal. czyli do d*py. nie zmieni tego nawet 1000 wpisow zadowolonych userow bo po prostu w konstrukcyjnego pynktu widzenia to JEST bubel.

zmierzam do tego ze nie ma co zniechecac ludzi do kupna tego silnika, czy slawnego silnika 2,5 czy z nieznanych mi przyczyn znienawidzonych u nas automatow. ale warto przedstawic ryzyko z jakim sie wiaze zakup tego wszystieko a zwlaszcza na co zwrocic szczegolna uwage przy kupnie , lub tuz po zakupie..

Dokładnie tak jak piszesz i też to wcześniej napisałem że nie chodzi o to żeby komuś kategorycznie zabraniać kupna samochodu z tym silnikiem tylko żeby potencjalny kupujący był świadomy jakie niespodzianki go mogą czekać bo konstrukcyjnie ten silnik ma wiele wad i nic tego nie zmieni.

Dziwi mnie podejście niektórych osób do tematu i próba udowodnienia że czarne jest białe, chyba nie taką funkcję ma spełniać to forum.Szkoda tylko jeżeli ktoś po przeczytaniu tego naprawdę uwierzy że to co mówią o tym silniku to tylko mity i się później niemiło rozczaruje.Wtedy pewnie napiszecie że kupił szrota to co się dziwi :confused4:

a sa miałes jakąś awarię czy słyszałeś że ktoś gdzies ma ????

Nie kolega mojego kolegi mówił że jego kolega kiedyś słyszał od kolegi że on miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sa miałes jakąś awarię czy słyszałeś że ktoś gdzies ma ????

Nie kolega mojego kolegi mówił że jego kolega kiedyś słyszał od kolegi że on miał.

nooo i to jest fachowa,rzeczowa odpowiedź - gołym okiem widać że masz ogromną wiedzę o tych jednostkach :kox: :kox:

dziekuje bardzo :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i z obwydwoma masz pod górke hehehhe
odpukac z BRD nic sie specjalnego nie zieje , nie bierze grama oeju , prawda turbo troche pozno wstaje , ale chyba wiem dlaczego , najgorsza jest ta praca silnika po prostu nie przystoi w aucie tej klasy za tyle pieniedzy.A tak to to jezdzi .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jak czytam ten wątek, to mi się włos na głowie jeży. Według powyższych postów silnik już 4 razy powinien zostawić na drodze.

Mam A4 z silnikiem 2.0TDI w multitronicu od nowości.

Nic się z tym silnikiem nie dzieje, lubi tylko łyknąć olej - 1 - 1,2 litra na 15000 km.

Chyba podstawą jest dobry olej, regularne wymiany i nie katowanie silnika i nic się nie będzie dziać :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja mam zamiar kupic auto z takim silnikiem i z tego co w historii w ASO mi powiedizli jest po naprawie tego badziewia :)

mowa o silniku BRE

napisane jest w historii ze sprawdzone cisnienie oleju oraz demontaz miski olejowej :) wiec pewnie to zostało zrobione :)

ale to auto z DE wiec latało na LL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłączam sie do tematu ja juz od ponad 6m-cy jestem użytkownikiem silnika BRE kupiłem go z przebiegiem 110 tys wymieniłem kompletny rozrząd razem z pompom wody wymieniłem olej (zmiana na Motul 5W30 specyfic ) teraz przygotowuje sie do zmiany wszystkich filtrów oraz płynów i na materiałach nie mam zamiaru oszczędzać. od czasu jak kupiłem auto stało możne jakieś 5-6 dni nie jeżdżone jak narzazie odpukać w niemalowane nic się nie dzieje. pozdrawiam [br]Dopisany: 09 Marzec 2011, 11:39_________________________________________________autko z końca 2005r model 2006

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...