Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy sylwestrowej🥂🎇 ​
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów ( logi strona3)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

i przy składaniu za pierwszym razem źle trafił tym bolcem w nastawniku przez co sie skrzywił, wyprostował go młotkiem ale kulka nie była juz idealna

o rany ... :confused4:

Opublikowano

Przemik to moze mieć wpływ na działanie pompy :mysli: noi drugie pytanie czy problem na pompie moze wywoływać takie reakcje, szarpanie błedy przepływomierza :mysli: w środe jednak dopiero załoze przepływke od AWXa, moze uda mi sie logi na niej zrobić

Opublikowano

zrob 001 dynamiczne jak bedzie szarpac ...

Opublikowano

Panowie czy nieszczelność w ukladzie moze być przyczyną przeładowania turbiny :mysli

nie, ani nieszczelność wężyków podciśnienia ani nieszczelność dolotu nie spowoduje przeładowania, może spowodować tylko niedoładowanie - oczywiście mowa o turbo VNT.

Opublikowano

Zmieniłem przepływomierz na nowy ori bosha, błędy sie nie pokazują, nie szarpie silnikiem ani nie odczuwam żadnych notlaufów, układ podcisniniowy zmieniony gdzie sie dało na sylikony

Logi

001

001hqb.jpg

003

003fgq.jpg

008

008us.jpg

010

010qoo.jpg

010 drugi raz

010drugaopcja.jpg

011

011lg.jpg

i jak to wygląda :mysli:

Opublikowano

turbo czasami cos mocno dmucha ...

reszta ok ...

Opublikowano

Czyli przeładowanie występuje ale w niewielkim stopniu :mysli: ale nie groźne :chytry: bo chciałbym w końcu na korekte podjechać ;(

Opublikowano

Czyli przeładowanie występuje ale w niewielkim stopniu :mysli: ale nie groźne :chytry: bo chciałbym w końcu na korekte podjechać ;(

chwila ... ten program który teraz masz to pod jakie graty jest ... bo ja juz sie pogubilem ...

Opublikowano

Czyli przeładowanie występuje ale w niewielkim stopniu :mysli: ale nie groźne :chytry: bo chciałbym w końcu na korekte podjechać ;(

chwila ... ten program który teraz masz to pod jakie graty jest ... bo ja juz sie pogubilem ...

ten program to jest pisany pod turbo hybryde i wtryski 216ki, ale przy strojeniu okazało sie że padniety był czujnik temp paliwa :confused4: po zmianie autko odzyło

A teraz chce zrobić korekte pod reszte gratów, FMIC i kolektor AWX, brak EGR

Opublikowano

dawkowanie sie zmienilo to i turbo sie rozkreca bardziej ... albo cos hybryda kuleje ... jedz na korekte bedzie wiadomo czy da sie opanowac turbine ....

Opublikowano

Wysłałem logi do rogala, napisał że mam przeładowanie i żebym sprawdził gruszke turbiny, kierowniczki i zaworek sterujący

Wiecie jak to sprawdzić dokładnie :mysli: U mnie miejscowy mechanik u którego z reguły robie nie czysci turbin, wyjmują i gdzieś tam wysyłają :confused4: własnie ściagam filmik z diagnostyki (obserwacja sztangi turbiny), przejade sie gdzieś w dłuższą trase i potrzymam go troche na obrotach, moze cos to da :gwizdanie:[br]Dopisany: 19 Luty 2010, 12:36_________________________________________________poganiałem nim troche od tamtej pory, przy mechanice w sumie nic nie robiłem bo już nie mam do kogo z tym pojechac, czekam na jakis termin u witka, niby auto dobrze jeżdziło aż do dzisiaj złapałem notlaufa nagle w trasie przy 140km, zjechałem na cpn zgasiłem odpaliłem ponownie i bez porównania

na vagu takie dwa błędy

00668 Napięcie baterii (terminal 30)

17958 P1550 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - słaby przepływ dolotu/wydechu, MAP, regulator

Mam podejrzenia co do zaślepki egru na kolektorze wydechowym, czy nieszczelnosc w tym miejscu moze powodować przeładowanie turbo albo takie błędy jak wyzej :mysli:

dzisiaj albo jutro zamówie nową zaślepke , bo obecna to przeróbka z węza EGR z zaspawana dziurą wiec... :wallbash:[br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 16:12_________________________________________________Zrobiłem logi(14 marzec), samochód przegoniony parokrotnie na trasie ok 300km, żadnych notlaufów, żadnych błędów jeździ w sumie bardzo dobrze

clipboard01dc.jpg

przeładowanie dalej jest ale względem poprzednich poprawiło sie :gwizdanie:[br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 11:36_________________________________________________panowie troche go przegoniłem na trasie wielorotnie i zakres tego przeładowania sukcesywnie zbijam wzgledem pierwszego logu(1 kwiecień)

clipboard01fz.jpg

Samochd raczej przyspiesza dobrze, nie łapie notlaufów, ostatnio po wymianie filtra paliwa złapałem bład iglicy wtryskiwacza, co zauwazyłem pokazywał sie ten bład przed zmianą filtru paliwa(zrobiłem na nim całe 8tys tylko) gdy miałem rezerwe albo ok rezerwy(na fisie do przejechania max 150km) wtedy jak pocisnałem to zaczynało szarpać i odrazu ten błąd był

17654 - Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal

P1246 - 35-10 - - - Intermittent

Niewiem moze miałem układ zapowietrzony albo jakis syf bo zawsze wyskakiwał w okolicy rezerwy, przy pełnym baku "nie widu nie słychu". Zmieniłem filtr paliwa na taki sam jak miałem Knecht i jak tylko wyjechałem to cała seria tych szarpnięć(oczywiscie prawie rezerwa), szarpniecia były przy 2tys juz nie systematyczne, wiec lekko go przegoniłem skasowałem błedy zatankowałem do pełna verve i dolałem STP od tamtej pory błędu nie widać.

Jeszcze zaobserwowałem lekkie kopcenie zalezne od temperatury na zewnatrz, przy +15 kopci w normie, ale jak było +20 ostatnio to dosc mocno zakopcił przy przyspieszaniu ;( czy to moze świadczyć o uszkodzeniu pompy wtryskowej :mysli: ogólnie auto sie zbiera dobrze, wiec raczej to nie dziura w dolocie

[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2010, 12:16_________________________________________________Po dość długim czasie zażegnałem przeładowanie ciagłą jazdą dynamiczną

11kav.jpg

Jak myślicie jest juz OK :mysli:

Opublikowano

widać ze ceplej sie zrobiło bo turbo nie dmucha jak wczesniej teraz masz lekkie niedoladowanie wzgledem tego co podaje program

Opublikowano

widać ze ceplej sie zrobiło bo turbo nie dmucha jak wczesniej teraz masz lekkie niedoladowanie wzgledem tego co podaje program

w takim razie mzoę to być spowodowane jakaś nieszczelnosćia w układzie :mysli: ale minimalną

Troche poci mi sie wąż od turbo na łaczeniu z rurą od FMIC

dscn8834h.jpg

dscn8835b.jpg

Czy ewentualna dziurka na spawie czy tam gumie mogła by powodowac to niedoładowanie :mysli:

Opublikowano

pewnie że tak, sprawdź te łączenia.

Opublikowano

pewnie że tak, sprawdź te łączenia.

OK

Opublikowano

jak wylazł olej to powietrze tym bardziej

Opublikowano

jak wylazł olej to powietrze tym bardziej

wczoraj troche pociskalismy po obwodnicy, i przy otwartej szybie słychać syk powietrza ale tylko podczas dodawania gazu, nie jest to jakieś super słyszalne ale cos tam ucieka

Nieszczelność jest od spodu na widocznym spawie :gwizdanie: a mozę to powodować wzrost spalania :mysli: bo mam spalanie 10l na 100km :wallbash: nieszczelność prawdopodobnie jest odkad mam FMIC zamontowany :disgust:

Opublikowano

wyczyść to najpierw i podjedź do tłumikarza by ci prysnął tym preparatem do wykrywania rozszczelnień :good: i jak coś to niech poprawi spawy, drogo to nie wyjdzie ;)

Opublikowano

wyczyść to najpierw i podjedź do tłumikarza by ci prysnął tym preparatem do wykrywania rozszczelnień :good:

Wczoraj na spocie tam troche pogrzebalismy, ostatnio miałem spasowywanie zderzaka przedniego to wyczyscilismy te rurki i teraz elegancko widac skad wydobywa sie olej :)dzisiaj albo jutro z tym sie uporam bedzie zaspawane :gwizdanie: tylko teraz zastanawia mnie duze spalanie czy moze to być z tym związane :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...