przemik Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 i przy składaniu za pierwszym razem źle trafił tym bolcem w nastawniku przez co sie skrzywił, wyprostował go młotkiem ale kulka nie była juz idealna o rany ...
Kowi87 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Opublikowano 8 Lutego 2010 Przemik to moze mieć wpływ na działanie pompy noi drugie pytanie czy problem na pompie moze wywoływać takie reakcje, szarpanie błedy przepływomierza w środe jednak dopiero załoze przepływke od AWXa, moze uda mi sie logi na niej zrobić
spanky Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 zrob 001 dynamiczne jak bedzie szarpac ...
Sztomel Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Panowie czy nieszczelność w ukladzie moze być przyczyną przeładowania turbiny :mysli nie, ani nieszczelność wężyków podciśnienia ani nieszczelność dolotu nie spowoduje przeładowania, może spowodować tylko niedoładowanie - oczywiście mowa o turbo VNT.
Kowi87 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Opublikowano 16 Lutego 2010 Zmieniłem przepływomierz na nowy ori bosha, błędy sie nie pokazują, nie szarpie silnikiem ani nie odczuwam żadnych notlaufów, układ podcisniniowy zmieniony gdzie sie dało na sylikony Logi 001 003 008 010 010 drugi raz 011 i jak to wygląda
spanky Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 turbo czasami cos mocno dmucha ... reszta ok ...
Kowi87 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Opublikowano 16 Lutego 2010 Czyli przeładowanie występuje ale w niewielkim stopniu ale nie groźne bo chciałbym w końcu na korekte podjechać ;(
spanky Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Czyli przeładowanie występuje ale w niewielkim stopniu ale nie groźne bo chciałbym w końcu na korekte podjechać ;( chwila ... ten program który teraz masz to pod jakie graty jest ... bo ja juz sie pogubilem ...
Kowi87 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Opublikowano 16 Lutego 2010 Czyli przeładowanie występuje ale w niewielkim stopniu ale nie groźne bo chciałbym w końcu na korekte podjechać ;( chwila ... ten program który teraz masz to pod jakie graty jest ... bo ja juz sie pogubilem ... ten program to jest pisany pod turbo hybryde i wtryski 216ki, ale przy strojeniu okazało sie że padniety był czujnik temp paliwa po zmianie autko odzyło A teraz chce zrobić korekte pod reszte gratów, FMIC i kolektor AWX, brak EGR
spanky Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 dawkowanie sie zmienilo to i turbo sie rozkreca bardziej ... albo cos hybryda kuleje ... jedz na korekte bedzie wiadomo czy da sie opanowac turbine ....
Kowi87 Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Opublikowano 30 Maja 2010 Wysłałem logi do rogala, napisał że mam przeładowanie i żebym sprawdził gruszke turbiny, kierowniczki i zaworek sterujący Wiecie jak to sprawdzić dokładnie U mnie miejscowy mechanik u którego z reguły robie nie czysci turbin, wyjmują i gdzieś tam wysyłają własnie ściagam filmik z diagnostyki (obserwacja sztangi turbiny), przejade sie gdzieś w dłuższą trase i potrzymam go troche na obrotach, moze cos to da :gwizdanie:[br]Dopisany: 19 Luty 2010, 12:36_________________________________________________poganiałem nim troche od tamtej pory, przy mechanice w sumie nic nie robiłem bo już nie mam do kogo z tym pojechac, czekam na jakis termin u witka, niby auto dobrze jeżdziło aż do dzisiaj złapałem notlaufa nagle w trasie przy 140km, zjechałem na cpn zgasiłem odpaliłem ponownie i bez porównania na vagu takie dwa błędy 00668 Napięcie baterii (terminal 30) 17958 P1550 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - słaby przepływ dolotu/wydechu, MAP, regulator Mam podejrzenia co do zaślepki egru na kolektorze wydechowym, czy nieszczelnosc w tym miejscu moze powodować przeładowanie turbo albo takie błędy jak wyzej dzisiaj albo jutro zamówie nową zaślepke , bo obecna to przeróbka z węza EGR z zaspawana dziurą wiec... [br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 16:12_________________________________________________Zrobiłem logi(14 marzec), samochód przegoniony parokrotnie na trasie ok 300km, żadnych notlaufów, żadnych błędów jeździ w sumie bardzo dobrze przeładowanie dalej jest ale względem poprzednich poprawiło sie :gwizdanie:[br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 11:36_________________________________________________panowie troche go przegoniłem na trasie wielorotnie i zakres tego przeładowania sukcesywnie zbijam wzgledem pierwszego logu(1 kwiecień) Samochd raczej przyspiesza dobrze, nie łapie notlaufów, ostatnio po wymianie filtra paliwa złapałem bład iglicy wtryskiwacza, co zauwazyłem pokazywał sie ten bład przed zmianą filtru paliwa(zrobiłem na nim całe 8tys tylko) gdy miałem rezerwe albo ok rezerwy(na fisie do przejechania max 150km) wtedy jak pocisnałem to zaczynało szarpać i odrazu ten błąd był 17654 - Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal P1246 - 35-10 - - - Intermittent Niewiem moze miałem układ zapowietrzony albo jakis syf bo zawsze wyskakiwał w okolicy rezerwy, przy pełnym baku "nie widu nie słychu". Zmieniłem filtr paliwa na taki sam jak miałem Knecht i jak tylko wyjechałem to cała seria tych szarpnięć(oczywiscie prawie rezerwa), szarpniecia były przy 2tys juz nie systematyczne, wiec lekko go przegoniłem skasowałem błedy zatankowałem do pełna verve i dolałem STP od tamtej pory błędu nie widać. Jeszcze zaobserwowałem lekkie kopcenie zalezne od temperatury na zewnatrz, przy +15 kopci w normie, ale jak było +20 ostatnio to dosc mocno zakopcił przy przyspieszaniu ;( czy to moze świadczyć o uszkodzeniu pompy wtryskowej ogólnie auto sie zbiera dobrze, wiec raczej to nie dziura w dolocie [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2010, 12:16_________________________________________________Po dość długim czasie zażegnałem przeładowanie ciagłą jazdą dynamiczną Jak myślicie jest juz OK
odzim Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 widać ze ceplej sie zrobiło bo turbo nie dmucha jak wczesniej teraz masz lekkie niedoladowanie wzgledem tego co podaje program
Kowi87 Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Opublikowano 30 Maja 2010 widać ze ceplej sie zrobiło bo turbo nie dmucha jak wczesniej teraz masz lekkie niedoladowanie wzgledem tego co podaje program w takim razie mzoę to być spowodowane jakaś nieszczelnosćia w układzie ale minimalną Troche poci mi sie wąż od turbo na łaczeniu z rurą od FMIC Czy ewentualna dziurka na spawie czy tam gumie mogła by powodowac to niedoładowanie
Kowi87 Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Opublikowano 30 Maja 2010 pewnie że tak, sprawdź te łączenia. OK
Kowi87 Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 jak wylazł olej to powietrze tym bardziej wczoraj troche pociskalismy po obwodnicy, i przy otwartej szybie słychać syk powietrza ale tylko podczas dodawania gazu, nie jest to jakieś super słyszalne ale cos tam ucieka Nieszczelność jest od spodu na widocznym spawie :gwizdanie: a mozę to powodować wzrost spalania bo mam spalanie 10l na 100km nieszczelność prawdopodobnie jest odkad mam FMIC zamontowany
jnx Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 wyczyść to najpierw i podjedź do tłumikarza by ci prysnął tym preparatem do wykrywania rozszczelnień i jak coś to niech poprawi spawy, drogo to nie wyjdzie
Kowi87 Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 wyczyść to najpierw i podjedź do tłumikarza by ci prysnął tym preparatem do wykrywania rozszczelnień Wczoraj na spocie tam troche pogrzebalismy, ostatnio miałem spasowywanie zderzaka przedniego to wyczyscilismy te rurki i teraz elegancko widac skad wydobywa sie olej :)dzisiaj albo jutro z tym sie uporam bedzie zaspawane :gwizdanie: tylko teraz zastanawia mnie duze spalanie czy moze to być z tym związane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się