slaweq Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Wymień kompletny rozrząd na pewnych częściach (nie z allegro po promocji) i będziesz miał spokój. Auto z 2002 r i 38 tys przelotu
soolek Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Na forum są osoby, które oferują części zamienne. , napisz maila lub PW a dostaniesz pewny komplet części w dobrej cenie.
kami050 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 , hmm tylko ja nie wiem gdzie takiej osoby szukac , sprawdzalem ostatnio ten rozrzad u mechanika to wyglada jak nowy , no ale mam watpliwosci i dlatego pytam , a nie lepiej wymienic sam pasek?
letallec Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Jak zamierzasz pojeździć tym autem to wymień cały komplet.
wuju Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 , hmm tylko ja nie wiem gdzie takiej osoby szukac , sprawdzalem ostatnio ten rozrzad u mechanika to wyglada jak nowy , no ale mam watpliwosci i dlatego pytam , a nie lepiej wymienic sam pasek? tu http://www.a4-klub.pl/smf/rabaty_promocje-b25.0/ mój tez wyglądał jak nowy po 100tys a w przebiegu 0 nie zjadłeś?
akjam Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 No to trafił Ci się rodzynek. Jak chcesz wymienić rozrząd to raczej kompletny. Choć jak ma rzeczywiście nalatane tylko 38kkm to czy jest sens to robić, tak się zastanawiam? Z jednej strony byłbyś pewny co masz...
Jarol Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Nie rozum co w tym takiego dziwnego że auto ma mały przebieg?? Nie każdy robi tak jak myślicie 100 czy 200tys km rocznie. Takie przypadki sie zdazaja dla przykladu mój ojciec ma auto z 2003 roku od nowości i ma najechane niecale 30 tys km. Jak masz na 100% pewność że przebieg orginalny to wymień sam pasek i do tego pasek alternatora i klimy a po przejechaniu 128 tyś wymien cały komplet.
rookie Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 jak przebieg masz oryginalny, nic nie wymieniaj, poczekaj aż zrobisz przebieg. Skoro jesteś pewny przebiegu bądź pewien rozrządu.
spetsnaz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 jak przebieg masz oryginalny, nic nie wymieniaj, poczekaj aż zrobisz przebieg. Skoro jesteś pewny przebiegu bądź pewien rozrządu. jakoś przełknąłem to co napisał Jarol, ale rookie już przesadziłeś. Od produkcji auta minęło już 8 lat, nie mam żadnego przekonania co do "pewności" elementów rozrządu, a najmniej paska.
rookie Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 ty nie, ale jak auto stało i chłopak ma na to papiery... jak nie ma książki i wpisu oraz nalepki na pasie czołowym to bym wymieniał, ale tak to nie
wuju Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 ty nie, ale jak auto stało i chłopak ma na to papiery... jak nie ma książki i wpisu oraz nalepki na pasie czołowym to bym wymieniał, ale tak to nie chodzi o to ze czas tez wpływa na trwałość
jaro4444 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Kupujesz wóz za ok 30 kzł za szkoda Ci 1,5 kzł by mieć spokój? Po tylu latach od produkcji, nawet z zerowym przebiegiem warto wymienić: - kompletny rozrząd z napinaczem hydraulicznym paska, wszystkimi rolkami, pompą wody (polecam te z metalownym wirnikiem np. SKF), niekoniecznie komplety z ASO wystarczą o renomowanych producentów (SKF, Roville, Ina, Hepu, Gates, Continental), - paski mutiklinowe (napinacze i rolki bym zostawił), - olej silnikowy na 5W40 505.01, - 4 filtry (pyłkowy, paliwa, powietrza, oleju) - np. Mann, - płyn chłodzący G12, - płyn hamulcowy. Z robocizną zamkniesz się spokojnie poniżej 1500 zł.
PIXI Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Kupujesz wóz za ok 30 kzł za szkoda Ci 1,5 kzł by mieć spokój? Po tylu latach od produkcji, nawet z zerowym przebiegiem warto wymienić: - kompletny rozrząd z napinaczem hydraulicznym paska, wszystkimi rolkami, pompą wody (polecam te z metalownym wirnikiem np. Sachs), niekoniecznie komplety z ASO wystarczą o renomowanych producentów (Sachs, Roville, Ina, Hepu), - paski mutiklinowe (napinacze i rolki bym zostawił), - olej silnikowy na 5W40 505.01, - 4 filtry (pyłkowy, paliwa, powietrza, oleju) - np. Mann, - płyn chłodzący G12, - płyn hamulcowy. Z robocizną zamkniesz się spokojnie poniżej 1500 zł. :oklaski: :oklaski: :oklaski: prawidłowe podejście do tematu szacun jaro4444
Jarol Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zapomniałeś jeszcze o wymianie płynu wspomagania, oponach dla pewności warto jeszcze wymienić elastyczne przewody hamulcowe ( też sie starzeja wkoncu to guma ) itp.
and76sz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Powiem tak. Wymieniaj i to szybko. Podam taki przykład, moja siostra miała renówkę clio 2 od nowości, przebieg 48k, samochód miał 7 lat jak posypał się pasek i inne rzeczy. a naprawa już trochę więcej kosztuje niż marne 1500 zł za kompletny rozrząd. U mnie był trochę większy koszt bo mam 2,5 V6 i z kompletem szklanek dźwigienek pestek całego rozrządu wszystkie rolki z pompą dałem 5k zł z robocizną, doszło jeszcze uszczelnienie silnika z wymianą wszystkich płynów w tej cenie. wymieniaj
jaro4444 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Jarol nie zapomniałem o płynie wspomagania. Czasem nie ma co przeginać bo okazuje się, że na nowym hałasuje pompa albo cieknie przekładnia. Jak jest czysty i w miarę klarowny to nie ma co go ruszać. Ja osobiście wymieniam też olej w skrzyni biegów choć teoretycznie jest "wieczny" Elementy gumowe nie poruszałem bo to osobny temat.
kami050 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 no chyba to zrobie ,ale kilka osob powiedzialo zeby wymienic sam pasek rozrzadu wiec tez sie nad tym zastanawiam , a jedna osoba zeby wymienic pasek alternatora i klimy ,czy to rzeczywiscie jest w moim przypadku potrzebne? aha i zeby wymienic rozrzad to trzeba caly zderzak sciagac tak? a tak woli zapytania jakich firm paski polecacie , ewentualnie rolki i pompe wody
Jarol Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Tak trzeba cały przód ściagać. Koszt robocizny za wymiane paska będzie dość duży więc może faktycznie od razu lepiej wymienić całość. Pasek firmy Conti a rolki Ruvile lub INA. KAMI050 zrób najlepiej tak jak Jaro4444 pisze bo jest to gość który ma bardzo dużą wiedze w temacie naszych aut
Rekomendowane odpowiedzi