yahoo Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Czesto są spiłowane znaczki audi po prostu są to wypusty dla ludu a nie do aut. Tak samo również bywało przy TRW. Co do wahaczy ja kilka dni temu wymieniłem komplecik wahaczy calutki na FEBI i jestem bardzo zadowolony. Cicho nic nie stuka auto sie dobrze trzyma. Zobaczymy ile wytrzyma zawiecha
Gość majki-m Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Czesto są spiłowane znaczki audi po prostu są to wypusty dla ludu a nie do aut. Tak samo również bywało przy TRW. Co do wahaczy ja kilka dni temu wymieniłem komplecik wahaczy calutki na FEBI i jestem bardzo zadowolony. Cicho nic nie stuka auto sie dobrze trzyma. Zobaczymy ile wytrzyma zawiecha kilka dni to za mało żeby oceniac trwałośc
Frimuś Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Przyznam sie ze po kupnie audi wymienilem kpl. wahaczy na DACHSTEIN za 500zl. cieszylem sie z autka i chcialem odrazu wszystko w nim zrobic a kasy malo i powiem wam ze przejechalem na nich 40 tys. Teraz jak juz troche siedze na forum barzdziej jestem obeznany co do markia audi to napewno chcialbym ori ale to zawsze zalezy od funduszy.pozdrawiam
franio Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 dachstein padaczka, 12 tyś wytrzymał u mnie banan
Miszka82 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Czesto są spiłowane znaczki audi po prostu są to wypusty dla ludu a nie do aut. Tak samo również bywało przy TRW. Co do wahaczy ja kilka dni temu wymieniłem komplecik wahaczy calutki na FEBI i jestem bardzo zadowolony. Cicho nic nie stuka auto sie dobrze trzyma. Zobaczymy ile wytrzyma zawiecha kilka dni to za mało żeby oceniac trwałośc dokładnie, no chyba,że jesteś zadowolony, że masz nowe wahacze, mnie to cały czas dziwi, że pisze się ludziom, kupcie LMO i nie będziecie żałować, ja jestem przykładem i będę to powtarzał do upadłego teraz już 85 tyś po wymianie tylko dwóch wahaczy (po jednym z każdej strony z przodu) i cisza więc co tu porównywać z wahaczami które wytrzymują max 30 tys i trzeba wymieniać komplet
yahoo Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Że niby FEBI wytrzyma 30 tyś ? powiem tak, z tego co mi wiadomo to LMO i TRW to praktycznie identyczne zawieszenie robione w tych samych fabrykach. Należą do tej samej grupy. Natomiast FEBI praktycznie nie wiele się różni od tamtej dwójki więc nie wydaje mi się aby znacząco odstawała od TRW i LMO. Według mnie te 3 firmy można śmiało polecać. A co do mnie to akurat wziąłem FEBI tylko z tego powodu, że miałem je dosłownie za grosze więc szkoda było nie brać.
Bieniek Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Czym sie objawiaja zuzyte wahacze? Podczas jady po dziurach z przedniego prawego kola dobiega taki stukot.Na rownej drodze tego nie ma.
grabson765 Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Czym sie objawiaja zuzyte wahacze? Podczas jady po dziurach z przedniego prawego kola dobiega taki stukot.Na rownej drodze tego nie ma. wiec ktorys wachacz Ci stuka...
pablosan Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Dzisiaj kolega (zresztą od niego kupiłem auto) wymienił mi 2 górne wahacze po prawej+końcówkę drążka, okazało się, że poprzednie wahacze LMO były z roku 1998 , więc minimum przejechały 11 lat-szacun , w tym od momentu kiedy kumpel ją kupił a potem ja przejąłem 55 tys
Pawlo 2004 Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Tak ale jak samochody śmigają po normalnych drogach to zawiecha nie dostaje w pupe Jak sprowadziłem moje A4 to tez było wszystko ok a po pół roku jazdy w PL (po zimie) zaczęło mi cos stukać w prawym kole. Teraz śmigam w UK i tego nie słysze chyba ze jedynie jak wjezdzam na podjazd do chaty to wtedy cos sie tam odzywa.
Miszka82 Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 jak wjezdzam na podjazd do chaty to wtedy cos sie tam odzywa. czyli do wymiany
karolasterka Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 I ja się dopiszę tu. Dziś po wymianie rozrządu, be zederzaka wyjechałem zobaczyć czy wszystko gra. No i jadę sobie 100-110 nagle jeden wiielki huk!!! Zaczęło ściągać na lewą stronę porsto na palmy roznące na poboczu. Na początku myślałem ze guma wyj..la ledwo wybroniłem się z tego wszystkiego, dosłownie 30-50 cm brakowało od najgorszego. Po zatrzumaniu się okazało się ze to dolny wahacz pękł przy swożniu. Wahacz TRW ( nie wiem ile miał wylatane bo nie dawno kupiony samochód). Efekt końcowy ( jak na razie) do wymiany wahacz( ten co pękł) błotnik przy progu przygięty i opona trochę zjechana. Przy tej prędkości na serio nie było do śmiechu Jaki teraz bycie polecili mi ten wahacz??
Miszka82 Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 I ja się dopiszę tu. Dziś po wymianie rozrządu, be zederzaka wyjechałem zobaczyć czy wszystko gra. No i jadę sobie 100-110 nagle jeden wiielki huk!!! Zaczęło ściągać na lewą stronę porsto na palmy roznące na poboczu. Na początku myślałem ze guma wyj..la ledwo wybroniłem się z tego wszystkiego, dosłownie 30-50 cm brakowało od najgorszego. Po zatrzumaniu się okazało się ze to dolny wahacz pękł przy swożniu. Wahacz TRW ( nie wiem ile miał wylatane bo nie dawno kupiony samochód). Efekt końcowy ( jak na razie) do wymiany wahacz( ten co pękł) błotnik przy progu przygięty i opona trochę zjechana. Przy tej prędkości na serio nie było do śmiechu Jaki teraz bycie polecili mi ten wahacz?? LEMFORDER
Bielak Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Witam Mam pytanie, bo szykuje mi sie wymiana 4 wachaczy ( 2 górne lewe, 2 dolne wpinane od góry i 2 końcówki drążka ) Jak myślicie czy warto kupic tani zestaw kompletnych wahaczy czy lepiej lepsze pojedyncze wahacze?? Znalazlem cos takiego na allegro: http://moto.allegro.pl/item933372762_komplet_wahaczy_audi_a4_a6_vw_passat_b5_b6.html
Frimuś Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 przeczytaj caly watek i odrazu bedziesz mial odpowiedz. koledzy z forum ci napisza ze niepojezdzisz na tym zbyt dlugo !!!! (taki szajs)
ANDI81 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Witam ponownie . 15tyś na twardych sprężynach i jak narazie cisza.
yahoo Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Witam Mam pytanie, bo szykuje mi sie wymiana 4 wahaczy ( 2 górne lewe, 2 dolne wpinane od góry i 2 końcówki drążka ) Jak myślicie czy warto kupic tani zestaw kompletnych wahaczy czy lepiej lepsze pojedyncze wahacze?? Znalazlem cos takiego na allegro: http://moto.allegro.pl/item933372762_komplet_wahaczy_audi_a4_a6_vw_passat_b5_b6.html Kolego po zalozeniu kompletu takich wahaczy wrocisz do mechanika za 2 miesiace z rozwalonym zawieszeniem, a w najgorszym to ....... nie ryzykuj, naprawde nie warto. Jak to powiedzial moj mechanik, bałbym się jeździć na czymś takim.
Miszka82 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Witam Mam pytanie, bo szykuje mi sie wymiana 4 wahaczy ( 2 górne lewe, 2 dolne wpinane od góry i 2 końcówki drążka ) Jak myślicie czy warto kupic tani zestaw kompletnych wahaczy czy lepiej lepsze pojedyncze wahacze?? Znalazlem cos takiego na allegro: http://moto.allegro.pl/item933372762_komplet_wahaczy_audi_a4_a6_vw_passat_b5_b6.html Kolego po zalozeniu kompletu takich wahaczy wrocisz do mechanika za 2 miesiace z rozwalonym zawieszeniem, a w najgorszym to ....... nie ryzykuj, naprawde nie warto. Jak to powiedzial moj mechanik, bałbym się jeździć na czymś takim. popieram, może na początku będziesz zadowolony, że masz całe nowe zawieszenie z przodu ale nie będzie to trwało długo, lepiej trochę dołożyć i mieć spokój na długo dłużej, zapytaj sprzedawcę co to za "renomowana firma" bo tak ma opisane te wahacze ale nazwy nie podał...ciekawe czemu
pablosan Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Witam Jeśli już chcesz coś w miarę niedrogiego, to ja bym na twoim miejscu wziął Master Sport, a końcówki drążka Lemfordera, bo chyba jak ja przeglądałem cały wątek o wahaczach, to było napisane, że końcówki drążków są gówniane w MS. Być może chodziło też-lub o łączniki stabilizatora-nie jestem pewien, sprawdź. Ps. Nie bierz w żadnym wypadku jakigoś gówna "no name" Jest oddzielny wątek o wahaczach Master Sport.
mlodyy Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 15tys na MS lato 225/45/17 zima 195/65/15 na PL drogach i obnizonym zawieszeniu narazie cisza ale cos autko miekkie sie zrobilo po zimie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się