Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świecą się kontrolki ABS i ESP w Audi A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A u mnie są normalnie kabarety bo problemy zaczęły się niby od zbiegu okoliczności jak twierdzi tuner, mianowicie wyjechałem od tuner po wyłączeniu drugiej sondy lambda i zaświeci się po 10 km ABS i ESP , po podłączeniu pod kompa pokazało błąd lewy przód ABS wiec wymieniłem czujnik i ku mojemu zdziwieniu dalej świecił się ABS z ESP 0o..

Postanowiłem pojechać do elektrotechnika w celu diagnostyki problemu i zapadła decyzja nad regeneracja sterownika ABS , rozebral sterownik spojrzał się mechanik na tulejki znajdujące się w sterowniku pod lupą i stwierdził że doszło do zwarcia i ewidentnie widać popalone zwoje.

Zregenerowal sterownik oraz powymieniał jakieś przewody które idą z nadkola do modułu oraz coś przy module w środku auta szural bo twierdził że na mierniku dalej było zwarcie.

Ogarnął temat, oddał auto i było ok przez 24h gdzie znowu wyskoczył ABS z ESP i co śmieszne sytuacja jest taka ze rano odpale jest ok a potem gdy go zgasze i zapale ponownie to wyskakuje odrazu ABS/ESP..

Dzisiaj jadę na poprawkę do tego elektromechanika bo twierdzi że może coś przeoczyl .

Co myślicie o tym ??

Opublikowano

Jak wywaliło błędy to światła stopu działają?

Opublikowano

Tak,swiatła stopu działają i jest OK.

Raz działa abs/esp raz nie działa taka loteria.

Byłem u mechanika to stwierdził że gdzieś mase gubi i ma sie w poniedziałek tym zając

Opublikowano

Tak,swiatła stopu działają i jest OK.

Raz działa abs/esp raz nie działa taka loteria.

Byłem u mechanika to stwierdził że gdzieś mase gubi i ma sie w poniedziałek tym zając

Co do świateł stopu to sprawdź czy jak delikatnie naciskasz na hamulec to się zapalają. Ja miałem tak, że jak naciskałem normalnie na hamulec to było ok, a jak delikatnie to zapalała się kontrolka trakcji/ESP. Po ponownym odpaleniu auta wszystko wracało do normy póki znów nie nacisnąłem delikatnie hamulca. Wymieniłem czujnik świateł stop i od 2 lat mam spokój

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Właśnie o ten czujnik mi chodzi. Jego bardzo łatwo można zregenerować we własnym zakresie :)

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Właśnie o ten czujnik mi chodzi. Jego bardzo łatwo można zregenerować we własnym zakresie :)

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

W jaki sposób?

Opublikowano

Rozbierz go i w środku będą blaszki, które trzeba przeczyścić.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

U mnie pomogła wymiana czujnika hamulca:) 40-50zł w aso

Opublikowano

Przy około 20 minutach własnej pracy koszt 0 zł :)

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To ja opiszę swój problem, bo tak czytam i czytam...

Odebrałem samochód po pełnej wymianie rozrządu + paski (alternatora i klimy), termostatu. Jeszcze tego samego wieczoru wracając do domu, zaświeciła mi się kontrolka ESP. Dopóki nie zgasiłem samochodu i nie odpaliłem od nowa, ona nie zgasła. Nie wróciłem do mechanika, bo mam wrażenie, że to czysty przypadek, że tak się stało.

Od dwóch dni jak nim jeżdzę za każdym odpalonym razem po jakimś czasie wyskakuje mi kontrolka ESP i jak go nie zgaszę to ona świeci i świeci.

Jedyne wyjście to podpięcie komputera? Czytałem też, żeby przeczyścić jakieś styki na abs'ie. Gdzie to się znajduje?

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich.

PROBLEM

W trakcie jazdy wyskakiwały mi kontroli ABS i ESP jednocześnie niezależnie od przejechanego dystansu (50m czy 20km), Doszedłam do tego, że wyskakują przy lekkim hamowaniu (parking, dojazd do skrzyżowania). Natomiast światła stop świeciły z opóźnieniem względem wciskanego pedału hamulca.Na komputerze pokazywało błędy:

1826-kąt skrętu sensor-G85

1435-czujnik ciśnienia hamulców-sensor G201

ROZWIĄZANIE

Wadliwy okazał się czujnik (włącznik) stop. Zamontowany był zamiennik,który nie pasował długością końcówki (był sprawny, ale nie nadawał się do samochodów z ESP). Wymiana czujnika na oryginalny rozwiązała problem.

Pozdrawiam.

Edytowane przez Proapis
Opublikowano (edytowane)

Też montowałem ostatnio zamiennik czujnika stopu i wystarczyło przyciąć w nim ten wysuwający się plastikowy trzpień dosłownie o 3 mm. światła zapalają się zaraz po naciśnięciu hamulca, błędy nie wyskakują. ABS i kontrola trakcji działają jak trzeba.

Edytowane przez Bezludny85
Opublikowano

Witam.Posiadam Audi A4 B6 1.9 TDI 130km 2002 r . Od jakiegos czasu wywała mi na desce kontrolki ABS i ESP po wyłączeniu i ponownym włączeniu Kontrolki gasną i systemy działaja jak powinny ale po przejechaniu Kilku czasami kilkudziesięciu KM problem wraca . Zaczyna mnie to denerwowac i podpiąłem dzis Autko pod kompa . Wywaliło Błąd . Czy ktos wie jak rozwiązać ten problem raz a dobrze ?

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 517
Component: ABS/ESP front 1726
Coding: 04255
Shop #: WSC 06435
1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Mam także problem z oswietleniem wnętrza a mianowicie chodzi chyba o cos z modułem komfotu . Gdy mam włożony bezpiecznik od oswietlenia wnętrza to Centralny Zamek Głupieje tzn zamyka np tylko sam bagażnik reszta jest otwarta ,automatyka szub nie chce działać . Po wyjęciu bezpiecznika od oswietlenia wnętrza ,szyby i centralka zyczynają działać poprawnie . Wrzucam skan z włożonym bezpiecznikiem błędów wywalilo dość dużo a ja nie mam pojęcia o co chodzi . Moze juz ktos kiedys to wałkował . PROSZE O POMOC i z Góry Dzieki .VAG-COM Version: Release 311.2-N

1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f
Chassis Type: 8E - Audi A4 B6
Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller:
Note: Excessive Comm Errors
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 517
Component: ABS/ESP front 1726
Coding: 04255
Shop #: WSC 06435
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 820 043 H
Component: A4 Klimaautomat 1015
Coding: 00000
Shop #: WSC 63351
2 Faults Found:
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)
41-00 - Blocked or No Voltage
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
49-10 - No Communications - Intermittent
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 920 900 G
Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D26
Coding: 00000
Shop #: WSC 00186
WAUZZZ8E73A009775 AUZ6Z0B0067431
7 Faults Found:
00457 - Control Module for Network (J519)
49-10 - No Communications - Intermittent
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
49-10 - No Communications - Intermittent
01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)
49-10 - No Communications - Intermittent
01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)
49-10 - No Communications - Intermittent
01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)
49-10 - No Communications - Intermittent
01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)
49-10 - No Communications - Intermittent
01320 - Control Module for Climatronic (J255)
49-10 - No Communications - Intermittent
Address 56 -------------------------------------------------------
Controller:
Note: Excessive Comm Errors
End -------------------------------------------------------

Pomoze ktos ? ;)
Pomoze ktos ? ;)
Pomoze ktos ? ;)
Opublikowano

Hej mam podobny problem tylko po tych wielkich mrozach świaci mi sie tylko jedna kontrolka

Jak na foto.

Gaśnie po przejechaniu 30mb ale jak sie zapali chyba przy skręcaniu to już nie zgaśnie chyba ze wylącze silnik

Ne che odłączać akumulatora bo mam tylko  1 kluczyk i boje sie ze nie zapale :(

 

 

WP_20170119_07_30_21_Pro.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Vag i zajrzyj jakie błędy masz.

Opublikowano

taki błąd mam:

WP_20170203_20_14_25_Pro (2).jpg

Opublikowano (edytowane)

Esp to masz to co u mnie było, czujnik kąta skrętu g85 jak dobrze pamiętam, taśma do przeczyszczenia albo do wymiany.
Tu masz mój temat z 2014 - przeczyszczenie pomogło

  Ale w 2016 i tak nie obyło się bez wymiany czujnika :D

A nową taśmę czy tam używaną będziesz musiał przyuczyć i tak, ale może jeszcze sprawdź czy czujnik g85 wg działa, jest temat o wymianie czujnika i tam jest jak sprawdzić czy czujnik działa i jak kręcisz kierownicą czy reaguje i pokazuje ile stopni przekręciłeś w jedną czy druga stronę.

Edytowane przez Bilder
Opublikowano

Od wczoraj po przekręceniu kluczyka po postoju nie gasną kontrolki od abs i esp. Po ponownym przekręceniu kluczyka wszystko ładnie gaśnie. Sprawdzilem błędy, wyskoczył 00290 abs wheel speed sensor rear left, open or short to plus- intermittent. Błąd da się usunąć. Sprawdziłem, że nawet jak błąd świeci to czujnik normalnie pokazuje prędkość. Pomoże przeczyszczenie styków i czujnika? Czy już coś nie halo ze sterwnikiem abs?

Opublikowano (edytowane)
Dnia 4.02.2017 o 12:51, Bilder napisał:

Esp to masz to co u mnie było, czujnik kąta skrętu g85 jak dobrze pamiętam, taśma do przeczyszczenia albo do wymiany.
Tu masz mój temat z 2014 - przeczyszczenie pomogło

 

 

Dzieki Radku to było to pozdrawiam 100,00 za czyszczenie

Edytowane przez Karasik2
Opublikowano

To trochę zdzierstwo z tą ceną moim zdaniem, oby Ci to długo pochodziło;) Bo ja i tak po jakimś czasie byłem zmuszony do zmiany ;) Spoko, że pomogło powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...