Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Co zamiast katalizatora do 1.8 T?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z kwasówki to one nie są. :)

Jak zespawasz kwasówkę z czarną stalą (nazwijmy ją zwykłą :) ) to będzie korodowała jak ta druga. Tak samo jak się nie odkwasi spawów w nierdzewce to korodują.

Opublikowano

Z kwasówki to one nie są. :)

Jak zespawasz kwasówkę z czarną stalą (nazwijmy ją zwykłą :) ) to będzie korodowała jak ta druga. Tak samo jak się nie odkwasi spawów w nierdzewce to korodują.

ciekawi mnie tylko z czego wlasnie sa i czy bedzie rdzewiec przy polaczeniu z kwasowka bo dzieki nim mozna troche kasy zaoszczedzic jesli sie samemu robic DP. zwykla stal to napewno nie jest. nie wiem czy to czasem nie jest jakis stop miedzi :mysli:

Opublikowano

Dryniłem i jest to rura alumniniowa. Z kwasówki rowniez nie ma probleu,

tylko cena bedzie trochu wyzsza,pipe pewnie tez potrafi zrobic :naughty:

Opublikowano

Dryniłem i jest to rura alumniniowa. Z kwasówki rowniez nie ma probleu,

tylko cena bedzie trochu wyzsza,pipe pewnie tez potrafi zrobic :naughty:

ja drugi raz migomat mialem w rekach i zrobilem wiec nie jest to jakis mega wyczyn dla kogos kto spawa zawodowo.

jaka cena z kwasowki?? flansze z czego ci zrobi??

Opublikowano

całośc musisz zrobic z nierdzwki

flansze w ori kacie tez sa z nierdzewki i najlepiej je wykorzystac

Opublikowano

Jeśli nie masz dostepu do gumowki i spawarki, jedziesz do gosciu od tlumikow.

Wykrecaja kata, gumowka odcinaja pol obudowy, wywalaja wklad, wsadzaja tam rure (zwykla, nie musi byc nierdzewna, szkoda kasy, jak bedize w obudowie kata), dobrze spawaja zeby bylo szczelne, spawaja calosc do kupy, przykrecaja i zrobione. Masz obudowe kata dla faceta ze stacji diagnostycznej a dla siebie masz rure w srodku tej obudowy. Gwarantuje, ze woz po tym zabiegu odzyje. Nie mysl o zadnych strumiennicach...

Kwasowki tez nie ma sensu pakowac, chyba ze caly wydech robisz.

Pozniej poczekaj az na allegro pojawi sie uzywany, dedykowany tlumik koncowy remusa do 1.8T i bedziesz miec piekny dzwiek. :good:

Nie ma co sie pieprzyc w jakies odcinanie flansz itp. lepiej miec widoczna obudowe bo efekt jest taki sam.

Opublikowano

nie takie wszystko piekne ladne jak mowisz. ja jak chcialem zeby u mnie zrobili to wygladalo to tak:

Dzwonie do pana i mowie ze potrzebuje wywalic katalizator w A4. Pan odpowiada ze nie ma problemu. Mowie ze kat jest z boku. Polowa juz przez telefon mowila ze sie nie da. Druga polowa ze nie ma problemu. Przyjezdzaj. Na miejscu sie okazywalo ze nie maja rurki 70mm. i tak bylo w 9 zakladach tlumikarskich :blink: wszyscy mnie wysylali tam gdzie tiry robia.

wiec z tymi tlumikarzami bylbym ostrozny :wink4:

Opublikowano

Potrzebne ci jest to na zdjęciu po prawej

dsc00079o.th.jpg

Opublikowano

Hmmm No nie wiem, ja pojechalem do takiego zakladu gdzie mi to zrobili bez problemu :) Nie mówie o zakładzie "u Heńka" tylko o porzadnym zakladzie.

Zreszta tam i tak trzeba zakladac redukcje bo jedna z flansz ma mniejsza srednice niz druga (nie pamietam czy od strony silnika czy srodkowego tlumika)

Jedynym problemem przy tej calej operacji moze byc odkrecenie katalizatora, u mnie odkrecali 3 godziny...

Opublikowano

ja w swojej poprzedniej a4 wyciągnąłem kata i po prostu wybiłem środek (czyli całą ceramikę bo była już przypchana) i spowrotem założem, efekt był taki że turbina się tak nie grzała i była lepiej słyszalna :>

Opublikowano

efekt był taki że turbina się tak nie grzała i była lepiej słyszalna :>

dodaj ze pieknie ci "dzwoni" jak puszczasz noge z gazu :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...