A4_Raf Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 dzięki : ) 2) właśnie tylko gdzie przy tym haku się wpiąć. 1-zasielnie po zapłonie (czarno niebieski) czyli mam podłączyć do mostka, bezpiecznik 5 miejsce 15A 3-zasilanie stałe (czerwono fioletowy) czyli dłączyć do mostka, bezpiecznik 5 miejsce 17A? 8-masa(brązowy) mostek masy w tylnej wiązce, czyli gdzie? 12-złącze diagnostyczne (zielono niebieski) w 16 pinowej czarnej wtyczce złącza diagnostycznego i miejsce 15? Jeżeli ktoś ma jakieś uwagi to serdeczna prośba o pomoc
A4_Raf Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Temat chyba nie jest taki łatwe, poszukuje tego kabla 0,35. Póki co znalazłem 0,5 mm i to w castoramie. Natomiast ten 0,35 jest ale bez izolacji PCV. Ktoś wie gdzie w Trójmieście można dorwać taki kabel? Bez zbędnego szukania
nitroo Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Zobacz w Leroy. Tam mają, ale pakowany po 5m.
A4_Raf Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Ale 0,35 izolowany? 0,5 mam jeszcze w elektrycznym obok za 50 groszy za metr
nitroo Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Taki tam widziałem: Wiadomo, że to drogo wychodzi. Zamów sobie z allegro.
A4_Raf Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Napisał mi maila jeden typek że ma 100 metrów za 23 zł przede 0,35 w izolacji PVC, nie wiem czy się pomylił i chciał napisać PCV? Ja się na tym aspekcie nie znam. Ale taki mógłby być? Ok dzwoniłem do faceta i to faktycznie pvc, może być?wielozylowy. Edytowane 5 Marca 2015 przez A4_Raf
bobikos Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Możesz kupić 2 km jeśli nie umiesz policzyć ile metrów przewodów jest Ci potrzebne. Nie ma również żadnego znaczenia czy zastosujesz przekrój 0,35 czy 0,5 dla zalecanego przekroju <= 0,5. Producent optymalizuje koszty i stosuje cieńsze przewody tam gdzie jest to możliwe. Ze swojego doświadczenia proponuję stosować tutaj co najmniej 0,5 ale 0,75 też nie będzie problem. Przewód będzie miał większą wytrzymałość, natomiast zwróć uwagę izolację przewodu, ma być dobra. Moje rady to: - izoluj je taśmą izolacyjną bawełnianą żeby zabezpieczyć wiązkę przed uszkodzeniami mechanicznymi - skręcaj ze sobą przewody can - lutuj połączenia i izoluj porządnie - układaj wiązki po trasach przeznaczonych do tego - nie zaśmiecaj wątku swoimi wynurzeniami na temat zakupu kabelków. Powodzenia Edytowane 5 Marca 2015 przez bobikos
A4_Raf Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Spoko, 100 metrów, gdyż mniejszej długości nie można kupić. Bartek na pierwszej stronie napisał, że najlepszy będzie 0,35, więc takiego szukam. Do izolacji lutowania, mam termokurczliwą opaskę, a na przewody taśmę parcianą.
A4_Raf Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 No to mam już założone i podłączone. Niestety jednak jest problem. Mianowicie pdc zaskakuje jak trochę przyjadę na wstecznym, albo jak wrzucę bieg kilka razy albo jak przejade kawałek do przodu. Do tego czasu jest ciągły dźwięk. A potem już normalnie pika.
A4_Raf Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Czujniki są na 100 % ok nie dość że po przyłożeniu ucha jest normalnie, to mówię, że jak wykonam jedna z wyżej wymienionych akcji to działa normalnie i jak najbardziej prawidłowo.
nitroo Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Na 99% masz uwalony czujnik. Podłącz VAG i sprawdź sobie, jakie odległości pokazują - jeden z nich na bank pokazuje krótszy dystans.
A4_Raf Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Aha czyli może być tak, że jeden czujnik jest trochę uwalony?
Robero321 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Tak może być czujnik pomimo że cyka może być uwalony. Miałem taki przypadek raz działał a raz nie no i cykał oczywiście odrobine dosłownie odrobine ciszej niż pozostałe - był uwalony
A4_Raf Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Ok tak jak pisałem cyka jak się przylozy ucho i normalnie pyka jak cofam. Ok, dziwna sprawa bo kupiłem dwa czujniki i oba byłby uwalone. Musze gdzieś na kompa podjechać
nitroo Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Mój też cykał, ale po wrzuceniu wstecznego raz wszystko działało ok, a trzy raz czujnik pikał od razu, jakby miał przeszkodę. Okazało się, że jeden z nich widział dystans 5 metrów.
A4_Raf Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Ok powiedz jak to sprawdzę ? Jak podłącze vag to od razu pokaże w module pdc, czy trzeba gdzieś głębiej tego szukać? Edytowane 23 Marca 2015 przez A4_Raf
nitroo Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Meas. Blocks - 08 -> Group 001 o ile dobrze pamiętam.
A4_Raf Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Dziękuję bardzo za pomoc Ok sprawdzone. Błąd jaki był zapisany to coś chyba z software, zdjęcie postaram się wrzucić później. Natomiast wiadomo, zanim dojechałem na komputer czujniki pracowały już ok. Wszystkie wskazywały 255 cm. Usunięte zostały błędy, ale to nic nie pomogło i Problem z pikaniem wraca. Zawsze pp przejechaniu małego dystansu czujniki, jakby się naprawiaja i zaczynają działać dobrze. Edytowane 29 Marca 2015 przez A4_Raf
nitroo Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Ja i tak obstawiam któryś czujnik. U mnie też początkowo wszędzie pokazywał takie same odległości, ale po chwili okazało się, że jeden nagle zacząć wskazywać inaczej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się