domin79 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Zmotywowany wymiana glosnika z tylnego PDC przypomnialem sobie o twoim DIY aby znalezc nr czesci. 4B0 919 279 - glosnik - opisujac dwa systemy PDC wpisales ten sam nr, Prosze potwierdz czy to jest napewno oki, gdyz tylny glosnik PDC dawal mi inny sygnal (w obecnej chwili pierdzi mi jakby kon na blache szczal - ale zanim tak robil to dzialal innym przyjemniejszym dla ucha dzwiekiem) niz przedni PDC - wiec moze powinien byc inny nr ? ten sam numer jest na tył i na przód , ton głośniczka oraz głośność ustawiasz w 4 pierwszych kanałach adaptacji sterownika pdc
Bart-S Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 Zmotywowany wymiana glosnika z tylnego PDC przypomnialem sobie o twoim DIY aby znalezc nr czesci. 4B0 919 279 - glosnik - opisujac dwa systemy PDC wpisales ten sam nr, Prosze potwierdz czy to jest napewno oki, gdyz tylny glosnik PDC dawal mi inny sygnal (w obecnej chwili pierdzi mi jakby kon na blache szczal - ale zanim tak robil to dzialal innym przyjemniejszym dla ucha dzwiekiem) niz przedni PDC - wiec moze powinien byc inny nr ? Potwierdzam - głośnik tył i przód jest ten sam. W adaptacjach (10) sterownika PDC sterujesz głośnością i rodzajem dźwięku bzyczka: Ch1: poziom głośności głośnika sensorów tylnego zderzaka (zakres od 2 do 7) Ch2: częstotliwość głośnika sensorów tylnego zderzaka (zakres od 0 do 4) Ch3: poziom głośności głośnika sensorów przedniego zderzaka (zakres od 2 do 7) Ch4: częstotliwość głośnika sensorów przedniego zderzaka (zakres od 0 do 4)
borys182 Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 witam panowie. Moze mi ktos powiedziec dlaczego oryginalna wiazka z ucietym kawalkiem instalacji 16-pinowa nie pasuje do zadnego schematu, a jak sie zrobi po schemacie to tez dziala????
Bart-S Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Opublikowano 15 Lipca 2011 Ale co Ci nie pasuje do schematu? Kolor przewodów? To akurat nie ma znaczenia - liczy się pin pod który dany przewód jest wpięty... Np. wiązka elektryczna tylnego zderzaka dla A4 i A6 ma inne kolory przewodów, natomiast ilość pinów i funkcjonalność jest taka sama.
borys182 Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 nie no nie chodzi o kolor przewodow a o nry pinow Jak to mozliwe, ze mozna podlaczyc ten sam modul na dwa rozne sposoby i bedzie dzialac??? Pewnie jakbym nie mial kawalka instalacji nigdy nie zastanawiabym sie nad tym Tak to wyglada w ori instalacji ucietej od samochodu Patrzac po oznakowaniu na kostce: pin 1 pusty pin 2 pusty pin 3 pusty pin 4 brazowo/szary pin 5 pusty pin 6 brazowo/zolty pin 7 brazowo/bialy pin 8 zolty pin 9 szary pin 10 bialo/czarny pin 11 zielono/czerwony pin 12 zolto/czerwony pin 13 niebiesko/bialy pin 14 szaro/bialy pin 15 bialo/zolty pin 16 zielono/zolty
Bart-S Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Opublikowano 15 Lipca 2011 Jakie oznaczenie ma Twój sterownik? I z jakiego auta została wyciągnięta wiązka?
borys182 Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 z audi s3 8l 2002 i do takiej samej podlaczam sterownik 4B0 919 283
Bart-S Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Opublikowano 16 Lipca 2011 Kurcze - to Ci dopiero zagadka. Sprawdziłem schemat od A4/S3, są delikatne różnice w stosunku do A4 ale w dużej mierze schemat pokrywa się...
borys182 Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 Ja tez tego nie kumam. Na tyle przerobek co robilem w roznych audicach pierwszy raz spotkalem sie z czyms takim. Jakie sa roznice?? Patrzac po schematach od a3 i a4 to schematy sa identyczne pod wzgledem doprowadzenia sygnalow do kostki 16 pin Jedynie roznie sie miejsce wpiecia w instalacje samochodu
czester Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Bart właśnie przewertowałem schematy elektryczne modułów parkowania z A4 i A6 (8E0919283) i na 99% są identyczne. Możesz to potwierdzić ?
maciekpolanica Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Dzis zrobilem krok w dolozeniu przedniego PDC. Jak zwykle zaczolem od drugiej strony i zmienilem zderzak, puscilem wiazke w nadkolu. Zostala mi teraz do zrobienia wiazka od sterownika do slupka, wlacznika pdc i glosnika. Niestety nie mam glosnika i teraz na szybko musze cos wymyslic bo wszystko rozebrane. Orientujecie sie z czego mozna podpasowac taki glosnik?? Probowalem podlaczyc glosniczek wysykotonowy ale niestety pdc wywala blad i piszczy:( Pozdrawiam
smite Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Dzieki! Mam jeszcze jeden dylemat: Wiazka do przedniego zderzaka różni sie czymś od tylniego? 8E0 971 095 C przód 8E0 971 095 Tyl Czy można zastosować tą z tylnego zderzaka? W serwisie dostepny jest nr: z koncówka T Pozdrawiam.
Bart-S Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 Różni się wtykiem... Obie wiązki mają kostkę 12-pin ale różniące się gabarytami i pinami. Wiązkę tylną podłączasz od razu do PDC - natomiast wiązką przedniego zderzaka łączy się z adapterem, leci dalej na panel konektorów słupka A (niebieska wtyczka 10-pin) i dopiero stąd leci do PDC.
maciekpolanica Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Pdc z przodu dzis juz zakonczylem:) Z glosnikiem sobie poradzilem: zamiast kupowac oryginal za 50zl wydalem 4zl za taki glosniczek:) Wlutowalem wtyczke pasujaca do ori wiazki i nie trzeba bylo nic ciac:) Wszystko dziala jak trzeba (tak samo glosno piszczy itp) Jakby ktos chcial to podaje link: http://allegro.pl/buzer-glosnik-czujnikow-parkowania-i1920356412.html Dorwalem ori wiazke na przod i teraz zostala mi tylna kpl. wiazka wraz z wtyczka do podlaczenia z adapterem; gdyby ktos chcial to moge odstapic aby dorezac na przod. Dzieki Bart-s za rozpiske pinow - bez tego byloby troche zabawy:) W razie czego to sluze pomoca w/s montazu.
smite Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Mam pytanie: Kupiłem sterownik z koncówka E. Serwis ASO twierdzi że nie da sie go zaadoptować do mnie bo sterownik pochodzi z wersji z hakiem. I wychodzi jakiś błąd z tym zwiazany. Chyba da sie sterownik tak zakodować żeby było jak trzeba.
Bart-S Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 Serwis ASO twierdzi że nie da sie go zaadoptować do mnie bo sterownik pochodzi z wersji z hakiem. I wychodzi jakiś błąd z tym zwiazany. Brak słów... Wystarczy zmienić kodowanie sterownika, który kupiłeś... 00?xxxx: Hak 0 = Brak 1 = Zainstalowany 00x?xxx: Skrzynia biegów 0 = Manualna 1 = Automatyczna 00xx?xx: Kraj 0 = Europa (zderzak seryjny lub S line) 1 = Europa (zderzak S4) 2 = USA (zderzak seryjny lub S line) 3 = USA (zderzak S4) 4 = Europa (zderzak RS) 5 = USA (zderzak RS) 00xxx?x: Nadwozie 0 = Sedan 1 = Avant 00xxxx?: Model nadwozia 4 = Audi A4 (8E) Zatem jeśli masz kodowanie 0010104 - zmieniasz tylko 5-ty bajt od końca na "0" (czyli 00000104).
Stichy Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Witam Dzisiaj bede montowal PDC i mam male pytanko - sterownik 8zo 919 283A ma 3 wyjscia 1 - wiazka czujnikow - 12p 2 - 12p ... ? - ma zostac bez wtyczki czy cos powinno byc jeszcze wpiete 3 - wiazka zasilania - 16p
alex181266 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Witam Dzisiaj bede montowal PDC i mam male pytanko - sterownik 8zo 919 283A ma 3 wyjscia 1 - wiazka czujnikow - 12p 2 - 12p ... ? - ma zostac bez wtyczki czy cos powinno byc jeszcze wpiete 3 - wiazka zasilania - 16p wszystkie sterowniki mają trzy wyjścia sterownik 8Z0 919 283A cztero kanałowy czarna 12pin. kostka - czujniki zderzak tył jedno 12pin. wolne zielona 16pin. kostka - zasilanie sterownik 8E0 919 283A ośmio kanałowy czarna 12pin. kostka - czujniki zderzak tył zielona 12pin. kostka - czujniki zderzak przód zielona 16pin. kostka - zasilanie + włącznik w konsoli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się