Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problemy z pompa wspomagania w 1,8T quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam juz od prawie roku jeżdżę A4 w 1,8T z quattro bylem zmuszony wymienić pompę wspomagania jak sie okazało pompa była wadliwa od początku wyła po 3 dniach przy maksymalnym skręcie zaczeła strasznie wyć panowie uznali gwarancje, wiec dostałem nowa. Po założeniu nowej wszystko ładnie pięknie ale znów po paru dniach zaczęła głośno pracować później już ucichła i wczoraj chwilowa zabawa na śniegu zaczęła jęczeć i najdziwniejszy objaw to skręcam kierownica w lewo albo prawo do końca lekko odbijam puszczam a kierownica SAMA skręca w druga stronę czasami nawet szybko kreci oczywiście jęczy wtedy jak głupia i za kierownicy słychac jakiś SYCZENIE spotkał się ktoś z czymś takim. A i dodam jeszcze ze zbiorniczek jest mokry i jak otworze to płyn nie wydaje mi sie ze jest zielony a lałem FEBI zielony i sa bańki powietrza

Opublikowano

ja myślę,ze już pszyszedł czas,żeby wymienić pompę wspomagania... :wink4:

Opublikowano

Syczenie zza kierownicy, zbuzowany płyn.U mnie to samo. Na zimnym silniku pompa wyje niemiłosiernie, na ciepłym cichnie.

Na wycie pomaga płyn STP do układów kierowniczych. Wlej jedną czwartą butelki przejedz kilka kilometrow, powinno pomoc na jakis czas.

Opublikowano

sam wymieniales czy ktos ci robil??

moze cos zle poskladales?? z tego co mowisz to jakby pompa miala dosc albo z przekladnia cos sie dzieje

Opublikowano

Jak wywala Ci płyn ze zbiorniczka to wymień zaworek zwrotny w maglownicy. Prawdopodobnie on bedzie tez przyczyna, ze pompy po jakimś czasie padają. Zaworek prawdopodobnie sie przycina i nie puszcza oleju na powrót, co powoduje, że pompa sie przyciera i układ sie przy powietrza, co z kolei widać po wzburzonym płynie.

Opublikowano

nie robił to mechanik no ale w poniedizalek jeszcze podjade do warsztatu co ukladem kierowniczym sie zajmuja i zobacze co stwierdza[br]Dopisany: 16 Styczeń 2010, 16:36_________________________________________________odswieze kotleta wkoncu zakonczyl sie dramat z ukladem wspomagania powiem tyle kupujac nowe pompy ale nie ori to blad znaczy u mnie po wymianie zbiorniczka na nowy ori i kupnie uzywenej ale ori pompy wszystko wrocilo do normy nawet przy maksymalnym skrecie nic nie slychac

Wiec mozna zamknac temat

Opublikowano

koledzy a jakie oznaczenie ma pompa wspomagania 1.8T AEB 1995r ?

Opublikowano

koledzy a jakie oznaczenie ma pompa wspomagania 1.8T AEB 1995r ?

y tego co wiem to masz 2 oznaczenia:

8D0 145 156 AX;

8D0 145 156 A.

AX jest chyba do oski a A do Quattro :mysli:

Opublikowano

a jakiej firmy tą pompę miałeś?

Opublikowano

pompy podchadza do tych samych aut niezaleznie od napedu, jedyna roznica to w katalogu ta z koncowką A ma dodatkowo ZF, może jedna była robiona u innego producenta, bo obydwie są od AEBa i od aut z tych samych lat

Opublikowano

koledzy bo mam pompę do kupienia 8DO 145 156 L KYB jest ona z anglika podejdzie? kolor płynu to czerwony w niej był ? :([br]Dopisany: 13 Luty 2012, 16:31_________________________________________________teraz zobaczyłem że to inna pompa , w lusterku widać metkę pompy ale nie mogę odczytać czy to musi być od 1.8T czy moze być od 1.8zwykłej pozdrawiam [br]Dopisany: 13 Luty 2012, 19:49_________________________________________________dobra pompę mam jaki olej wspomagania Febi zalać zielony czy cerwony prosze o odpowiedz

Opublikowano

coś dodam

kiedyś miałem taki pryzpadek że te załątwiłęm 3 pompy od wspomagania (dwie z nich to zamienniki ) w krutkim czasie

przyczyną okazało sie nie wina pomp tylko przegroda znajdująca się w zbiorniczku od płynu wspomagania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...