tysiac Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Witam juz od prawie roku jeżdżę A4 w 1,8T z quattro bylem zmuszony wymienić pompę wspomagania jak sie okazało pompa była wadliwa od początku wyła po 3 dniach przy maksymalnym skręcie zaczeła strasznie wyć panowie uznali gwarancje, wiec dostałem nowa. Po założeniu nowej wszystko ładnie pięknie ale znów po paru dniach zaczęła głośno pracować później już ucichła i wczoraj chwilowa zabawa na śniegu zaczęła jęczeć i najdziwniejszy objaw to skręcam kierownica w lewo albo prawo do końca lekko odbijam puszczam a kierownica SAMA skręca w druga stronę czasami nawet szybko kreci oczywiście jęczy wtedy jak głupia i za kierownicy słychac jakiś SYCZENIE spotkał się ktoś z czymś takim. A i dodam jeszcze ze zbiorniczek jest mokry i jak otworze to płyn nie wydaje mi sie ze jest zielony a lałem FEBI zielony i sa bańki powietrza
domjenick Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 ja myślę,ze już pszyszedł czas,żeby wymienić pompę wspomagania...
tysiac Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2010 pompa została wymieniona tydzień temu w sobotę i tak sie właśnie stało sory nie napisałem dokładnie
gierzgorz Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Syczenie zza kierownicy, zbuzowany płyn.U mnie to samo. Na zimnym silniku pompa wyje niemiłosiernie, na ciepłym cichnie. Na wycie pomaga płyn STP do układów kierowniczych. Wlej jedną czwartą butelki przejedz kilka kilometrow, powinno pomoc na jakis czas.
tysiac Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2010 no tak a co ze samo skrecajacą sie kierownica
Buba Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 sam wymieniales czy ktos ci robil?? moze cos zle poskladales?? z tego co mowisz to jakby pompa miala dosc albo z przekladnia cos sie dzieje
Pikuś Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Jak wywala Ci płyn ze zbiorniczka to wymień zaworek zwrotny w maglownicy. Prawdopodobnie on bedzie tez przyczyna, ze pompy po jakimś czasie padają. Zaworek prawdopodobnie sie przycina i nie puszcza oleju na powrót, co powoduje, że pompa sie przyciera i układ sie przy powietrza, co z kolei widać po wzburzonym płynie.
tysiac Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 nie robił to mechanik no ale w poniedizalek jeszcze podjade do warsztatu co ukladem kierowniczym sie zajmuja i zobacze co stwierdza[br]Dopisany: 16 Styczeń 2010, 16:36_________________________________________________odswieze kotleta wkoncu zakonczyl sie dramat z ukladem wspomagania powiem tyle kupujac nowe pompy ale nie ori to blad znaczy u mnie po wymianie zbiorniczka na nowy ori i kupnie uzywenej ale ori pompy wszystko wrocilo do normy nawet przy maksymalnym skrecie nic nie slychac Wiec mozna zamknac temat
artur1983 Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 koledzy a jakie oznaczenie ma pompa wspomagania 1.8T AEB 1995r ?
bialy986 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 koledzy a jakie oznaczenie ma pompa wspomagania 1.8T AEB 1995r ? y tego co wiem to masz 2 oznaczenia: 8D0 145 156 AX; 8D0 145 156 A. AX jest chyba do oski a A do Quattro
pioteros Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 pompy podchadza do tych samych aut niezaleznie od napedu, jedyna roznica to w katalogu ta z koncowką A ma dodatkowo ZF, może jedna była robiona u innego producenta, bo obydwie są od AEBa i od aut z tych samych lat
artur1983 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 koledzy bo mam pompę do kupienia 8DO 145 156 L KYB jest ona z anglika podejdzie? kolor płynu to czerwony w niej był ? [br]Dopisany: 13 Luty 2012, 16:31_________________________________________________teraz zobaczyłem że to inna pompa , w lusterku widać metkę pompy ale nie mogę odczytać czy to musi być od 1.8T czy moze być od 1.8zwykłej pozdrawiam [br]Dopisany: 13 Luty 2012, 19:49_________________________________________________dobra pompę mam jaki olej wspomagania Febi zalać zielony czy cerwony prosze o odpowiedz
tomek040486 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 czyli oszczedzajac oszczedzasz 2 razy:) ori to zawsze ori:)
1987tryczka Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 coś dodam kiedyś miałem taki pryzpadek że te załątwiłęm 3 pompy od wspomagania (dwie z nich to zamienniki ) w krutkim czasie przyczyną okazało sie nie wina pomp tylko przegroda znajdująca się w zbiorniczku od płynu wspomagania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się