tomasz-gorz Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Swoją przygodę z Audi rozpocząłem od poczciwej 80 typu B3, która wtedy jak dla mnie była dynamiczna, a zarazem ekonomiczna na 1.8l silniku z LPG. Ale jak wiadomo w miarę jedzenia apetyt rośnie i po ok miesiącu, no może dwóch pojawiły się pierwsze plany zmiany samochodu na, już ładniejszą wersje B4 Życie potoczyło się jednak inaczej i zamiast B4 pojawiła się A4 i to w diesel'u Jest to 110 konny AFN, kolor LZ5L, wyposażony, m.in.: - pseudo drewniane dekory :laghing2: - klimatyzacja (climatronic) - 2x el. szyby - zamykanie/otwieranie szyb z kluczyka/pilota - 2x el. lusterka - 2x podgrzewane lusterka mod - 4x poduszka powietrzna - licznik z FIS mod - ramki chrom wokół zegarów mod - tempomat mod - podłokietnik - kierownica w skórze - oświetlenie wnętrza biały LED mod - podświetlenie nóg po otwarciu drzwi mod - alu ori 15" - centralny zamek - hak mod planowane: - powrócił temat z lampami od S4 - grill poliftowy (zamiennik Polcar?) - halogeny Koła 15" i opony: Dunlop WinterSport 3D 195/65/15 - POLECAM Dunlop SP Sport FastResponse 205/60R15 kilka zdjęć: licznik z FIS: tempomat: Zdjęcia z 'akcji serwisowych' wymiany nagrzewnicy Wymiana rozrządu: Napinacz INA Rolka INA Pasek ContiTech Pasek alternatora ContiTech Pompa wody Ruville Wymiana części ukł. hamulcowego: przód: tarcze TRW + klocki TRW tył: tarcze ATE + klocki FERODO bywało też tak: ach ta zima :polew: oraz moi ulubieńcy
topor Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 dobra baza do mowdow;) jak zmieniasz lampy przod to nie zapomnij o tyle;) a tak na marginesie pomysl o 18"-19" bo 17 szybko robia sie małe;) [br]Dopisany: 18 Styczeń 2010, 12:39_________________________________________________i w ogole ja tez zaczynalem od B3:>
antonio Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 widzę przyrezany licznik od angielskiej benzyny
nike21 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 a czy TDI to nie czasem 115 na pompkach?
mrogal Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 a czy TDI to nie czasem 115 na pompkach? no co Ty w 97 roku? to oznaka 110KM
pablo_ua4 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 ściągaj i to szybko ten hak i daj zdjęcia środka
grzes1150 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Fajny brudas podobny do mojego. 17" i gleba i będzie fajowa. Ciekawe jak tam wnętrze?????
tomasz-gorz Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 hak ściągnięty a co do gleby... nic z tego nie będzie, bo mam takie krawężniki, ze ho ho
Armi Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Widziałeś lampy zespolone na żywo czy tylko na zdjęciach na allegro? Wcale tego chromu nie widać na żywo.
Tukan Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 A jak Ci licznik pokazuje obroty jak Ty masz TDI a licznik z PB :gwizdanie:
tomasz-gorz Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2010 obroty pokazuje normalnie, licznik jest przekodowany na diesla tylko jak dawids napisał wskazówka dochodzi tylko do max 4500 obr. (czyli jak w dieslu)
kyluck Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Fajna furka kolorek taki jak moja. Kolego a te pseudo drewniane dekory to prawdziwe drzewo jest nie zaden plastik
KANAL Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Widziałeś lampy zespolone na żywo czy tylko na zdjęciach na allegro? Wcale tego chromu nie widać na żywo. Moze angeleyes'y ogladal na allegro a nie ori poliftowe
tomasz-gorz Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2010 na angelsy nawet nie patrze, teraz kupie avusy 17" chyba ze nie bede miał tyle kasy to kupie najpierw lampki
Seski Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 no wszystko fajnie tylko temu fisowi ucieklo pare kreseczek
tomasz-gorz Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2010 dlatego szukam nowego;) i to z białym podświetlaniem
Voucher Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 A w serii miałeś już FIS? Bo ja mam licznik przedliftowy (ten z pierwszych) i nie wiem czy ten z FIS pasuje plug&play...
tomasz-gorz Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 miałem pewnie ten sam co Ty, zeby było plug&play musisz kupic taki z żółtą i niebieską wtyczka z tyłu (2x26pin)
Voucher Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Np. taki? http://allegro.pl/item887276512_audi_a4_tdi_zegary_licznik_8d0919034_e.html Podłączam go pod kostki i wszystko działa jak należy?
tomasz-gorz Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 własnie taki. tylko trzeba podciagnąć kabelek z ecu ze spalaniem i z manetki (zebys miał czym zmieniac opcje) w temacie 'efekt wymiany licznika na fis' masz wszystko dokladnie opisane. aha jak bedziesz kupował to zażądaj gwarancji rozruchowej, bo pixy moga zanikac a wtedy kasa w d....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się