wicek2.8 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Witam kolegów Moje oczko w głowie: *auto sprowadzone z Niemiec 2 lata temu *kolor granatowy *rocznik 1995 *przebieg 160000 *silnik 2.8 AAH *napęd Quattro WYPOSAŻENIE: *Abs *klimatr. *el. szyby *el. lusterka *halogeny *centralny zamek *domykanie szyb z pilota *regulacja kiery *podgrzewane lusterka *2x airbag ZMIANY: *zderzak przedni ori rieger *progi ori rieger *dokładka tylnego zderzaka pomalowana w kolor nadwozia *lusterka chrom *białe kerunkowskazy na błotnikach *tylne lampy zmienione na po-liftingowe 99r. *ściągnięte emblematy A4 i 2.8 z klapy *ściągnięte brewki *zawias RH *felgi OZ 18' z chromowanym rantem *opony przód 225/40 tył 245/35 *zaciski pomalowane na czerwono *wycięte katy *tłumik końcowy Remus NASTĘPNE PLANOWANE ZMIANY: *stożek *chrom wokół szyb *co dalej czas pokaże FOTY TROCHE NIEAKTUALNE:
Radziu Audi A4 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Ładna, ładna, ale przede wszystkim, te lampy tylne -->out, albo chociaż zrób to samo co ja i przyciemnij kierunki i już będzie
wicek2.8 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 Ładna, ładna, ale przede wszystkim, te lampy tylne -->out, albo chociaż zrób to samo co ja i przyciemnij kierunki i już będzie :> lampy sa zmienione na po liftingowe 99r to jest stara fota
MARCIN607 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 zaje.. autko-jak już lampy zmiwnione to może kiera i fotele ?[br]Dopisany: 18 Styczeń 2010, 21:15_________________________________________________zderzak najładniejszy z całego autka :> :>
variocustoms Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Auto na żywo wygląda zacnie a dźwięk wydechu jest
MARCIN607 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 kiera już robi dużą robotę z fotelomi to cudenko wychodzi w środku
wicek2.8 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 Auto na żywo wygląda zacnie a dźwięk wydechu jest vario dzieki za uznanie [br]Dopisany: 18 Styczeń 2010, 21:42_________________________________________________ kiera już robi dużą robotę z fotelomi to cudenko wychodzi w środku pomyślimy najpierw stożek
przemo86 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Auto na żywo wygląda zacnie a dźwięk wydechu jest potwierdzam, autko zrobione ze smakiem remus daje rade
Elber Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 ..ta gleba i te felgi przejebiście to wygląda gratki
PABLO Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 kiera już robi dużą robotę z fotelomi to cudenko wychodzi w środku Nie rozumiem co tu robi robotę jeśli masz na myśli kiere i fotele w serii A co do audika to fajna sztuka, zmiany jak na razie Załóż przednie lampy po lifcie valeo/depo + Hidy Zmień kiere od S4. Wycięcie katów Jeśli masz tłumik końcowy remus'a (puszka + tłumik) to zdejmij go i załóż samą ładną końcówkę zobaczysz różnice że będzie bardziej odmulony bo tłumiki tego typy jak Remus, KM czy monti często źle wpływają na osiągi, (muszą być dedykowane do danego silnika!) chyba że chcesz mieć głośny "wydzior" bo na pewno taki jest to zostaw ale sama Vka już dobrze gada Ja osobiście miałem KM Inferno który tylko ładnie wyglądał ale po założeniu czuć było pogorszenie i jak zdobyłem ori końcowy tłumik (puszka + tłumik) do 2.6 ABC to od razu zaczęła śmigać jak dawniej, później doszło wycięcie kata to już Jak byś chciał tylni zderzak ala RS to posiadam taki, wtedy miał byś cały pakiet, chyba że szukasz od riegera :gwizdanie:
soolek Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Koniecznie dokładka na tylny zderzak, bo w tej chwili wygląda jak ... mało elegancko.
PABLO Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Koniecznie dokładka na tylny zderzak, bo w tej chwili wygląda jak ... mało elegancko. Albo tak jak mówisz sama dokładna i będzie git majonez jak to pani barbara mówiła
variocustoms Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Pablo, handlowałem Remusem 3 lata i nawet uniwersalny Remus bije na głowę WM i inne polskie produkcje, co do euro made to Sebring jest taki jak remus ale bardziej cichy, Supersprint to inna liga Mam doświadczenie z VR6 po modach z przelotowym wydechem i dedykowanym końcowym Remusa i był meeeega jedyny problem, że trzeba było ruszać z 2giego biegu W AR 155 tez miałem przelot + dedykowany Remus DTM i robiło to mega robotę
Reggi Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Paskudnie wystająca dwururka z tyłu Fela fajna
Kędzior Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 ładne autko pierwsze co to wymiana kierownicy na s4 :> stożek polecam jak najbardziej daje on niesamowity klank KN lub ITG najlepiej pasują z tego co mi wiadomo, ja akurat mam KN
PABLO Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Pablo, handlowałem Remusem 3 lata i nawet uniwersalny Remus bije na głowę WM i inne polskie produkcje, co do euro made to Sebring jest taki jak remus ale bardziej cichy, Supersprint to inna liga Mam doświadczenie z VR6 po modach z przelotowym wydechem i dedykowanym końcowym Remusa i był meeeega jedyny problem, że trzeba było ruszać z 2giego biegu W AR 155 tez miałem przelot + dedykowany Remus DTM i robiło to mega robotę vario - tech, dedykowane jak najbardziej ale jeśli ktoś zakłada zwykły sportowy tłumik kierując się tylko wyglądem to często tak się zdarza, że źle wpływa na osiągi. Supersprinty to już całkiem inna liga tak jak mówisz
variocustoms Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Jak by nie było V6 PB Audi ma już seryjnie fajny klang, B7 3.0 na seryjnych wydechach to już melodia
MARCIN607 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 chodziło mi o zmiane seryjnej kiery na eskową i fotele też seryjne na kubełki kiera już robi dużą robotę z fotelomi to cudenko wychodzi w środku Nie rozumiem co tu robi robotę jeśli masz na myśli kiere i fotele w serii A co do audika to fajna sztuka, zmiany jak na razie Załóż przednie lampy po lifcie valeo/depo + Hidy Zmień kiere od S4. Wycięcie katów Jeśli masz tłumik końcowy remus'a (puszka + tłumik) to zdejmij go i załóż samą ładną końcówkę zobaczysz różnice że będzie bardziej odmulony bo tłumiki tego typy jak Remus, KM czy monti często źle wpływają na osiągi, (muszą być dedykowane do danego silnika!) chyba że chcesz mieć głośny "wydzior" bo na pewno taki jest to zostaw ale sama Vka już dobrze gada Ja osobiście miałem KM Inferno który tylko ładnie wyglądał ale po założeniu czuć było pogorszenie i jak zdobyłem ori końcowy tłumik (puszka + tłumik) do 2.6 ABC to od razu zaczęła śmigać jak dawniej, później doszło wycięcie kata to już Jak byś chciał tylni zderzak ala RS to posiadam taki, wtedy miał byś cały pakiet, chyba że szukasz od riegera :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się