lechlm Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Drodzy koledzy proszę o pomoc. Od kilku dni w niewyjaśniony sposób na desce rozdzielczej FIS zapaliła sie kontrolka sygnalizująca za Mały poziom oleju oleju, sprawdziłem stan był maksymalny, z niewyjaśnionych przyczym zgasła. Minął tydzień i znowu ten sam problem paląca sie w/w kontrolka postanowiłem więc sprawdzić poziom oleju był Ok górna kreska - po zamknięciu klapy i włączeniu zapłonu kontrolka zgasła mój mechanik rozkłada ręce w was jedyna koledzy specjaliści nadzieja i szansa na pomocy !!!! PS. zanim napisałem to poczytałem to nie jest odma. :>
variocustoms Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Może czujnik jest walnięty, innej opcji nie widzę
kamilola Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 na mrozach -15(bardzo gesty olej) tez mi0 nie raz wskakuje zgasisz silnik , palisz 2 raz i wszystko ok bynajmniej umnie
ArkadiuS Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 sprawdź jaki masz poziom oleju po ok 5min od zgaszenia silnika (silnik rozgrzany). A kontrolka oleju zgaśnie po każdym otworzeniu maski .
lechlm Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2010 SPRAWDZIAŁEM WCZORAJ POZIM OLEJU PO 10 MIN ROZGRZANY SILNIK STAN OK I PO ZAMKNIĘCIU MASKI KONTROLKA ZGASŁA TO SĄ JAKIŚ JAJAA :blik: A WRACAJĄC DO TEMATU BARDZO PRAWDOPODOBNĄ PRZYCZYNĄ TAKICH NUMERÓW JEST SŁABY AKUMULATOR PO ZMIERZENU NA ZACISKACH I PODŁĄCZENI POD KOMPUTER WARTOŚĆ WYNOSILA 11,8 V A CZUJNIKI KALIBROWANE SĄ FABRYCZNIE NA NAPIĘCIE WYNOSZĄCE 13,2 V MOŻE TU JEST PROBLEM. CZY DRODZY KOLEDZY MAJA WIEDZE NA TEN TEMAT ?
Narvik Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 otwarcie maski, kasuje wyświetlanie kontrolki. masz niski stan oleju dlatego wywala ci na fisie. dolej 0,5 l oleju i będzie OK. u mnie między wymianami co 15kkm robię tak 2 do 3 razy. bagnet w tych silnikach jest tak nieczytelny, że wogóle go nieużywam. jeżdżę od kontrolki do kontrolki, jak mi się zaświeci minimum, zatrzymuję się i dolewam 0,5 l. Tak mi doradzili w ASO jak kupowałem auto w salonie. zrobiłem już 80 kkm i tak to u mnie działa. w B8 podobno już nie ma bagnetu.
fotograf87 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 z tym bagnetem to jest parodia... zawsze mam problem z odczytem stanu oleju i sprawdzam go po kilka razy,,,,
Narvik Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 nie tylko ty masz problem z odczytem stanu. dlatego ja olalem bagnet .
fotograf87 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 ja czasami troszke patrze... nie dokonca wierze elektronice i czujnikowi oleju ;]
karolowoj Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Zawsze dziadek powtarzał mi sprawdzaj olej i nie wierz w te badzie....ia elektronike. Coprawda czasem nie chce się, ale warto to zrobić, bo może to później przez przypadek drogo nas koztować :gwizdanie:
robertj Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Ja miałem podobny problem w swoim autku. Oleju tyle ile trzeba. Czujnik zamknięcia maski powoduje zapalanie się kontrolki minimum oleju. Gdy się zapala otwieram maskę i zamykam. U mnie działa
marex.p Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 U mnie zapaliła się kontrolka oleju gdy akumulator nie poradził sobie z odpaleniem przy dużym mrozie -25. A może masz nie oryginalny bagnet i zawyża faktyczny poziom oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się